וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טל דן לקראת הגמר ההיסטורי: "צריכים להוריד את האופוריה, עשינו רק חצי עבודה"

24.4.2021 / 18:00

עירוני נס ציונה תפגוש את סטאל אוסטרוב הפולנית בגמר היורופקאפ (א', 21:00, ספורט 5), והקפטן הפצוע מפחד לחשוב על הנפת הגביע: "אצטרך מישהו שיעזור לי להרים מהצד השני". בראד גרינברג: "סטאל קבוצה טובה מאוד, רגילים לנצח כל משחק בקלות"

טל דן, עירוני נס ציונה. ברני ארדוב
"רציתי להראות לילדים שאסור לוותר". טל דן/ברני ארדוב

עירוני נס ציונה תעלה מחר (ראשון, 21:00, שידור ישיר בספורט 5) לגמר האירופי הראשון בתולדותיה כשתפגוש ביד אליהו את סטאל אוסטרוב הפולנית. למעלה מ-24 שעות לפני המשחק, ועדיין קיימים כרטיסים לרוב היציעים ביד אליהו, כשבנס ציונה מקווים מאוד למלא את כל 4,000 המקומות האפשריים למשחק.

הקבוצה ערכה היום את האימון המסכם ביד אליהו ללא הקפטן טל דן שסובל עדיין מפציעה בידו בנוסף לפציעה בראש מהניצחון הדרמטי על פארמה הרוסית בחצי הגמר. דן יעלה לשחק במשחק הגמר, אך ייתכן מאוד שייאלץ להחמיץ זמן ממושך לאחר מכן בליגה.

"ביום שני שעבר הודיעו לי שסיימתי את העונה והדבר הראשון שעלה לי לראש זה לא לוותר על ההזדמנות", אמר דן על ההזדמנות, "אני יודע שיש 1,500 ילדים שמשחקים כדורסל בנס ציונה ורואים בי כדמות לחיקוי ודמות להערצה, ורציתי להראות להם שאסור לוותר וצריך לרדוף אחרי החלומות שלנו בכל מחיר, ויש מחיר, ואני משלם כרגע מחיר אבל אסור לוותר. עשיתי את זה בעיקר בשבילם וגם בשביל החבר'ה שלי שיבינו שהמטרה מאוד חשובה למועדון ולעיר שלנו ואנחנו רוצים לעשות את זה".

על התחושות לקראת המשחק אמר הקפטן: "מאוד מתרגשים,אנחנו גם צריכים להוריד את האופוריה שאנחנו נמצאים בה כי בכל זאת רק עשינו חצי עבודה ובאנו בשביל המטרה שהיא יום ראשון ולא אתמול אבל בסהכ היה פה כיף גדול ומאוד נהנינו מהחוויה ואנחנו רוצים עוד ערב כזה. לעיר ולמועדון זאת חוויה עצומה, הכרה ארצית והכרה אירופאית, אנחנו נצטרך לראות מה זה בעצם יעשה כי הסדר גודל חדש". כשנשאל האם חשב כבר על הנפת הגביע הוסיף: "צריך להביא מישהו לעזור לי להרים את הגביע מהצד השני, לא אחשוב על מי זה יהיה כדי לא להיות נאחס".

בראד גרינברג מאמן עירוני נס ציונה. דני מרון
"כל שחקן אוהב משחקים כאלה". בראד גרינברג/דני מרון

בנס ציונה נותנים הרבה כבוד ליריבה הפולנית שלא הפסידה העונה משחק באירופה, ואף גברה עליהם בשלב הבתים. "סטאל קבוצה טובה מאוד, הם בגמר של הליגה הפולנית, רגילים לנצח משחקים בקלות", אמר בראד גרינברג על היריבה, "הם עשו סוויפ בחצי גמר בפלייאוף הפולני. הם עוד לא הפסידו משחק ביורופקאפ, הם קבוצה טובה, יש להם גארדים טובים. הם שונים מהקבוצה ששיחקנו נגדה בפולין, כך גם אנחנו, הם מאוד מאומנים, יהיה משחק מאוד תחרותי".

על העובדה שבמשחקים האחרונים הרבה שחקנים שונים מתעלים הוסיף גרינברג: "כל השחקנים יכולים לשחק, הם באים למשחק כשהם חושבים שהם יכולים לנצח, וככה הם צריכים להרגיש. כולם שחקנים מנוסים וכרגע כקבוצה אנחנו משחקים טוב בשבועיים האחרונים, הם מרגישים טוב לגבי איך שהם משחקים וזה עוזר שיש קהל איתנו. כל שחקן אוהב כאלה משחקים, ראש בראש מול יריבה למשך 40 דקות ובסוף יש מנצחת".

על התחושה במועדון אמר המאמן: "מה שאני מאוד מעריך בנס ציונה זאת האווירה המשפחתית ביציעים. הקהל תמיד מלא בילדים, זאת אווירה בריאה. מאוד נחמד שהמועדון תמיד היווה מוקד משיכה לאנשי העיר נס ציונה ולא רק אוהדים פנאטים, גם משפחות שרוצות שהילדים שלהן יצפו באירוע ספורט תחרותי באווירה בריאה. אני חושב שזה נהדר לילדים לראות שחקנים כמו ליאור קררה, טל דן, רביב לימונד, נמרוד לוי. אני מקווה שהם רואים אותם ואומרים אחרי זה, גם אנחנו רוצים לקחת כדור ולזרוק לסל".

עוד בוואלה!

"הלב ירד למקומות שלא היה בהם": נס ציונה חוגגת עלייה לגמר היורופקאפ

לכתבה המלאה
נמרוד לוי שחקן עירוני נס ציונה. קובי אליהו
"מרגישים שהעיר דוחפת". נמרוד לוי/קובי אליהו

נמרוד לוי היה אחד הגיבורים של נס ציונה בחצי הגמר נגד פארמה והוא נמצא בכושר אישי טוב מאוד. "הייתה לי תקופה לא קלה עם פציעה לא פשוטה וארוכה, הייתי בחוץ זמן די ארוך, היה לא פשוט לחזור, אבל אני תמיד מאמין", אמר לוי לקראת המשחק וסיפר על התחושה שלו לקראת המשחק: "כיף, דבר שאנחנו תמיד רוצים זה להתחרות על תואר. 40 דקות קשות הולכות להיות אנחנו צריכים להגיע מוכנים."

על הדחיפה שהם מקבלים עד עכשיו אמר הפורוורד: "מרגישים שהעיר דוחפת. כל העיר מעורבת, משפחות, אוהדים איתנו, זה מרגיש מיוחד. לא בגלל מספר האנשים אלא כי הרגשנו את הדחיפה, ממש הייתה אווירה טובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully