וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני קרית שמונה - מכבי תל אביב: ואן לוון ישמור על פרץ וסבוריט, פשיץ' צפוי לפתוח

המאמן מתלבט בנוגע לשחקנים שנמצאים בסכנת צהובים, גם דוידזאדה וריקן בתמונת ההרכב, יונתן כהן שוב ישותף כמחליף? דוידזאדה שצפוי לפתוח: "כל משחק עכשיו הוא מלחמת עולם". מזרחי במקום אנסה המוצהב אצל המארחת (א', 20:15, ספורט4)

מחזור 31הסתיים25/04/2021
עירוני קרית שמונה
  • קהת (45)
  • שכר (90)
0:2
    מכבי תל אביב
    תקציר: עירוני קרית שמונה - מכבי תל אביב 2:0/ספורט 1

    עירוני קרית שמונה

    אחרי התבוסה למכבי חיפה, בעירוני קרית שמונה ינסו להפתיע מחר (ראשון, 20:15, ספורט4) את האלופה מכבי תל אביב. החלוץ יוג'ין אנסה ייעדר מהמשחק בשל צהובים ואת מקומו בהרכב יתפוס אופיר מזרחי. לוסיו ומוחמד שכר ימשיכו לצדו ובקבוצה מצפים מהם להפתיע את היריבה בהתקפות מעבר. אל מרכז ההגנה ישוב אורי דהן הצעיר שישחק לצידו של עידן נחמיאס.

    עבור נחמיאס אלו ככל הנראה המשחקים האחרונים במועדון נעוריו, כשבעונה הבאה הוא יעזוב. המטרה של הבלם היא למצוא קבוצה בחו"ל שכן אז יהיה שחקן חופשי, בעוד שבארץ תדרוש קרית שמונה דמי השבחה גבוהים יחסית.

    שחקן עירוני קרית שמונה עידן נחמיאס. מאור אלקסלסי
    המטרה: לצאת לחו"ל. עידן נחמיאס/מאור אלקסלסי

    מכבי תל אביב

    פטריק ואן לוון עשוי לקחת בחשבון את כל המוצהבים שיש לו ואשר נמצאים בסכנת הרחקה ממשחק העונה מול מכבי חיפה בליגה, ולא להרכיב לפחות חלק מהם במשחק בקרית שמונה. נראה שדור פרץ ואנריק סבוריט, להם יש שמונה כרטיסים צהובים, לא יפתחו במשחק. התלבטות קיימת גם לגבי לואיס הרננדס ושרן ייני שמגיעים למשחק מחר עם ארבעה צהובים. ואן לוון כבר הוכיח בעבר שהוא מאמין בסגל שלו ומשוכנע שכל מי שלובש את חולצת הקבוצה, צריך להיות מספיק טוב כדי לנצח במשחקים כמו זה שיהיה מחר בקרית שמונה ואת המסר הזה הוא גם יעביר. אלכסנדר פשיץ' ואבי ריקן, שלא פתחו במשחק הגביע באשדוד, צפויים לשוב ל-11. דן גלזר שהוחלף במחצית באשדוד אמור לפתוח שוב ויונתן כהן מיועד לעלות מהספסל בפעם השלישית ברציפות.

    המאמן ואן לוון אמר לקראת המשחק: "אנחנו מוכנים למשחק הזה, מול קבוצה שהותירה רושם טוב העונה. הרבה קבוצות העונה הציגו יכולת טובה ואנחנו צריכים להיות ערוכים. חוזז נפצע נגד אשדוד וייעדר בוודאות מהמשחק הזה וכנראה מהמשחקים הבאים.

    המגן אופיר דוידזאדה שצפוי לפתוח, הוסיף: "שוב אנחנו מגיעים למגרש לא קל, אבל ככה זה בפלייאוף העליון - כל משחק הוא מלחמת עולם. יש לנו שחקנים טובים, אנחנו בעונה טובה וצריכים להמשיך את זה, ואני מאמין שנעשה את העבודה. הקהל עוזר לנו מאוד ואני מאמין שגם מחר הם יהיו איתנו. זה השחקן ה-12 שלנו. אני עובד קשה כדי לקבל את ההזדמנות בשתי ידיים ומחר אעשה הכול כדי לעזור לקבוצה להשיג את הנקודות".

    עוד בוואלה!

    מתן חוזז כנראה גמר את העונה. החלטות דרמטיות מצפות לוואן לוון

    לכתבה המלאה
    אלכסנדר פשיץ' שחקן מכבי תל אביב. אריאל שלום
    יחזור ל-11? אלכסנדר פשיץ'/אריאל שלום

    טריוויה

    * מכבי תל אביב ניצחה בכל 11 משחקי הליגה האחרונים בין הקבוצות (ולא הפסידה ב-14 רצופים). ניצחון נוסף יקבע שיא מועדון חדש, כשהרצף הנוכחי שווה לרצף הניצחונות הקיים מול צפרירים חולון והפועל עכו.

    * הפעם האחרונה שעירוני קרית שמונה ניצחה הייתה 1:2 ביתי בנובמבר 2014. רועי קהת כבש אז את השער השני והוא השריד היחיד של הקריה, בעוד מהצד הצהוב היו אז וגם עכשיו שרן ייני, איתן טיבי וטל בן חיים.

    * 533 דקות חלפו מאז השער האחרון של קרית שמונה לרשת מכבי תל אביב, כשיואל אבוחצירה העלה ליתרון בנובמבר 2018, לפני שעומר אצילי הפך ל-1:2.

    * מכבי תל אביב בלתי מנוצחת ב-22 המחזורים האחרונים, מאז ההפסד 3:2 באשדוד, כשבעידן פטריק ואן לוון היא צברה 49 נקודות מתוך 57 אפשריות.

    * מאז ה-0:2 בקרית שמונה במחזור ה-25, מכבי תל אביב הוציאה כדור אחד מהרשת בכל חמשת משחקי הליגה שלה.

    הרכבי הקבוצות

    שופט: דוד פוקסמן
    אצטדיון: קרית שמונה
    קהל: 1956

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      3
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully