וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: חוזז כנראה גמר את העונה. החלטות דרמטיות מצפות לוואן לוון

עודכן לאחרונה: 24.4.2021 / 11:46

קשר מכבי תל אביב סובל מקרע קטן בשריר הירך האחורי והוא כנראה בחוץ עד תום העונה. כמות הצהובים לשחקני המפתח והחשש מההיעדרות מול מכבי חיפה בשני המפעלים, תחייב את מאמן הצהובים להחלטות הרות גורל

תקציר ה-1:1 של מכבי תל אביב מול מ.ס. אשדוד/ספורט1

מתן חוזז סובל מקרע בשריר הירך האחורי והוא סיים ככל הנראה את העונה. קשר מכבי תל אביב שנפצע במשחק הגביע מול מ.ס. אשדוד ביום רביעי האחרון כשנכנס כמחליף, סובל מקרע קטן בשריר הירך האחורי וייקח לו בין שלושה שבועות לחודש לחזור לפעילות, כך שהוא סיים למעשה את העונה ולא יוכל לעזור לקבוצה במאבקיה על הדאבל.

בהיעדרו של חוזז צפוי אדוארדו גררו לקבל יותר דקות כשחקן הרכב ובמכבי תל אביב מקווים שגם יונתן כהן יחזור לעצמו אחרי הפציעה שעבר ותקופת ההיעדרות בת שלושה חודשים שחווה. כהן נכנס כמחליף בשני המשחקים האחרונים ונראה שגם מחר בקרית שמונה, הוא עדיין יעלה מהספסל. שחקן נוסף אותו ינסו כעת במכבי תל אביב להחזיר לעניינים בעקבות הפציעה של חוזז הוא דן ביטון שחווה ירידה גדולה באחרונה ואיבד קרדיט אצל פטריק ואן לוון. גם אילון אלמוג לא מצליח למצוא יציבות חיובית ולמכבי תל אביב יש בהחלט בעיה.

שחקן מכבי תל אביב מתן חוזז. לירון מולדובן
פציעה מתסכלת. מתן חוזז/לירון מולדובן

למאמן ההולנדי של מכבי תל אביב אתגר מחשבתי גדול מאוד לקראת המשחק מחר וגם לקראת זה שיבוא אחריו מול הפועל באר שבע. הסיבה שקיימים לבטים רבים היא העובדה שדור פרץ, אנריק סבוריט, לואיס הרננדס, שרן ייני ומאור קנדיל עם חשש מכרטיס צהוב נוסף שימנע מהם לשחק מול מכבי חיפה בליגה או בגביע. אם מחר יספוג אחד מהם צהוב הוא לא ישחק בליגה מול מכבי חיפה.

אם במשחק הבא מול הפועל באר שבע יקבל אחד מהם צהוב, הוא לא ישחק בגביע מול מכבי חיפה. מדובר בנתון מעיק מאוד על ואן לוון שיצטרך לחשב היטב את צעדיו וככל הנראה לחלק את הסיכונים. נראה שמחר בקרית שמונה לא יפתחו דור פרץ ואנריק סבוריט ואולי אפילו גם לואיס הרננדס. יתכן שחלקם לא יהיו כלל בסגל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully