וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה תציע לליאו מסי חוזה לשלוש שנים, אבל הוא מעדיף לחכות לקיץ

ה-MLS באופק: ב-ESPN טוענים שלאפורטה גיבש את ההצעה הסופית וחולם על הולאנד או ניימאר, אבל הכוכב הארגנטינאי מעדיף לחכות

שער "מונדו דפורטיבו" חוגג את הניצחון של ברצלונה. צילום מסך, עיבוד תמונה
אחרי הגביע, רוצים אליפות. בארסה/עיבוד תמונה, צילום מסך

ברצלונה ממשיכה להיראות מצוין, ליאונל מסי ממשיך להיראות מצוין, ואחרי הזכייה בגביע, אתמול בארסה פירקה 2:5 את חטאפה, והבוקר (שישי) בתקשורת המקומית מודים שכרגע הקבוצה של קומאן נראית כמו הפייבוריטית לזכייה באליפות, על רקע הקשיים של אתלטיקו וריאל הפצועה. "רוצים את הליגה", קראה הכותרת ב"מונדו דפורטיבו", שם נכתב ש"לברצלונה נותר כוח אחרי הזכייה בגביע, הקרב על התואר פתוח". ב"ספורט" כבר הצהירו שברצלונה "בלתי ניתנת לעצירה".

אתמול ליאונל מסי וחבריו חזרו אל הליגה אחרי הזכייה בגביע המלך, זכו למשמר כבוד לפני שריקת הפתיחה (ולסוג של משמר כבוד גם בשער עצמי) והשיגו שלוש נקודות חשובות בדרך חזרה אל המקום השלישי כשהם עם 68 נקודות, שתיים פחות מריאל מדריד השנייה וחמש פחות מאתלטיקו מדריד הראשונה, אך גם עם משחק חסר לעומת השתיים הללו. הארגנטינאי כבש צמד ובישל אחד והגיע כבר ל-25 שערי ליגה. כך או אחרת, מאבק האליפות פתוח לחלוטין כשנותרו לשתי הקבוצות ממדריד 18 נקודות בקופה ולבארסה 21.

במקביל, ברצלונה עוסקת גם בעתידו של ליאו מסי. לפי ESPN, לאפורטה גיבש את ההצעה הסופית לליאו מסי: חוזה לשלוש שנים עם משכורת מופחתת, שתאפשר לקבוצה להחתים את ארלינג הולאנד או להחזיר את ניימאר, במהלך שישכנע את הפרעוש להישאר. מסי ממשיך לטפח את השאיפה לסיים את הקריירה ב-MLS, אבל לעת עתה השאיפה העיקרית שלו היא להמשיך לשחק ברמות הגבוהות בעולם ולהתחרות על זכייה בליגת האלופות. לעת עתה, הוא מעדיף לחכות לסוף העונה כדי לקבל החלטות, ופריז סן ז'רמן ומנצ'סטר סיטי ממשיכות ללטוש עיניים לכיוונו.

שער "ספורט" חוגג את הניצחון של ברצלונה. צילום מסך, עיבוד תמונה
"בלתי ניתנת לעצירה". בארסה/עיבוד תמונה, צילום מסך

"זו תוצאה טובה, יודע קומאן על החמישייה של קבוצתו, "במחצית הראשונה שיחקנו טוב, בשנייה היינו קצת פחות מרוכזים וסיבכנו קצת את המשחק". המאמן גם הודה שלקבוצה שלו יש בעיות בחלק הקדמי: "אני מקווה שדמבלה יהיה כשיר לסוף השבוע, ברייתווייט לא יהיה מוכן. ויאריאל היא יריבה חזקה, שנאבקת על הליגה האירופית, אבל כל משחק הוא קשה. וככה גם ליריבות שלנו".

פרשן ESPN אלה מורנו: "מה שראינו ממסי בגמר גביע המלך היה מדהים, הכי טוב שראינו אי פעם מכדורגלן. הוא לא כמו שהיה פעם, עכשיו הוא עושה את זה 20 דקות במשחק, וזה עדיין מספיק. הוא שוב ברמה אחרת. הוא כבר לא מצליח לשמור על זה למשחק שלם, בארסה לא מצליחה, אבל אם מסי יצליח לשמור על עקביות, אם ימשיך לשמור על הכושר הזה, ברצלונה תזכה באליפות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

המספרים

* ליאו מסי שיפר את מאזנו בשנת 2021 ל-22 שערים ו-8 בישולים. השער השני שלו היה השער הראשון שכבש ברגל ימין בקאמפ נואו אחרי 14 חודשים (מאז היו לו 29 שערים ברגל שמאל ואחד בראש).

* בזכות הצמד, הפך מסי לשחקן היחיד שכובש 25 שערים ומעלה בכל עונה ב-12 השנים האחרונות.

* מסי גם קטע בצורת של חמש שנים ללא שער מול חטאפה בקאמפ נואו. השער האחרון שלו מולה באצטדיון הביתי של ברצלונה היה אי שם ב-12 במרץ 2016.

* מאזן השערים של מסי העונה גבוה ממאזן השערים של כל חטאפה (23).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully