וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: ברצלונה כמעט מעדה שוב, אך גירדה 1:1 בסדרת רבע הגמר

ברנדון דייויס להט (22) מהספסל והוביל את הקטלאנים ל-78:81 בתום הארכה מול זניט, שלא הייתה רחוקה. צסק"א ב-0:2 על פנרבחצ'ה

דניאל האקט שחקן צסק"א מוסקבה. GettyImages
צסק"א צריכה עוד ניצחון אחד כדי להבטיח פיינל פור. האקט/GettyImages

סדרות רבע גמר היורוליג נמשכו הערב (שישי), כשברצלונה הצליחה בקושי להשוות את סדרת רבע הגמר מול זניט כשניצחה 78:81 רק בתום הארכה. במשחק הראשון, צסק"א ניצחה את פנרבחצ'ה גם במשחק מספר 2, והיא רחוקה ניצחון אחד בלבד מעלייה לפיינל פור.

seperator

צסק"א מוסקבה - פנרבחצ'ה 67:78

אחרי שבריחה ברבע האחרון הספיקה לה לניצחון במשחק מספר 1, הפעם המארחת לא ברחה באמת באף שלב לפנר, אך החל מהרבע השני, במהלכו השתלטה על המשחק, דאגה לשמור על מרחק ביטחון מהיריבה בדרך לניצחון קשה. מרקו גודוריץ' היה נפלא בשורות הטורקים, וסיים עם 27 נקודות, אך מלבדו אף שחקן בפנרבחצ'ה לא קלע בספרות כפולות. בצד השני, דניאל האקט (14 ו-9 אסיטים) וטוקו שנגליה (11, 7 ו-7) דאגו ל-0:2, וצסק"א זקוקה רק לניצחון אחד נוסף בכדי להרוויח את הכרטיס לפיינל פור.

sheen-shitof

עוד בוואלה

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
ברנדון דייויס שחקן ברצלונה. Quality Sport Images, GettyImages
להט מהספסל ועזר לחבריו לכפות שוויון בסדרה. ברנדון דייויס/GettyImages, Quality Sport Images

ברצלונה - זניט 78:81 (בתום הארכה)

הקטלאנים הגיעו דרוכים לאחר ההפסד הסנסציוני במשחק מספר 1, והוליכו ב-9 הפרש בסיום המחצית הראשונה. עם זאת, האורחת שסיימה את העונה במקום השמיני, שוב הקשתה מאוד על השחקנים של שאראס וכפו שוויון בתום רבע שלישי אותו ניצחו 10:19. זניט הייתה לא רחוקה מלנצח את המשחק בתום הזמן החוקי, אך דווקא קווין פנגוס החטיא ממצב שהוא בו הוא בדרך כלל קולע, והמשחק נגרר לחמש דקות נוספות. בתחילת ההארכה פאנגוס ובלאק הלחיצו מאוד את שחקני המארחת, אך שני מהלכים הגנתיים נהדרים של אדם האנגה, בנוסף למשחק נהדר של ברנדן דייויס, שסיים עם 22 נקודות ו-12 מ-13 מהקו, סידר לברצלונה ניצחון ביתי, והיא תיסע לרוסיה במטרה להשיג לפחות ניצחון אחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully