וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"המושאלים ירצו להוכיח דווקא מול מכבי תל אביב": בית"ר תל אביב בת ים חולמת בגדול

22.4.2021 / 11:00

הרישום השאפתני לאירופה, היציאה החריגה למלון, והשחקנים שיחזרו למכבי תל אביב. ליאור שחטר, יו"ר הסינדרלה מהלאומית שטיפסה עד לחצי גמר גביע המדינה לא נרגע מה-0:4 בדוחא, לא רואה בעיה במפגש עם קבוצת האם, אבל מעדיף בשלב הבא דווקא את הפועל תל אביב

תקציר בני סכנין - בית"ר תל אביב בת ים 4:0/ספורט1
שחקני בית"ר תל אביב בת ים חוגגים. אודי ציטיאט
בדרך לאירופה?/אודי ציטיאט

אחרי שלב שמינית גמר גביע המדינה, פנתה ההתאחדות לכדורגל לכל הקבוצות שעלו לרבע הגמר וביקשה להכין מסמכים לרישום לאופ"א. בבית"ר תל אביב בת ים היה מי שאמר שאין באמת סיכוי לקבוצה מהליגה הלאומית לזכות בגביע המדינה, אז בשביל מה צריך לטרוח ולהכין כל כך הרבה ניירות, מסמכים ואישורים.

אלא שיושב ראש הקבוצה ליאור שחטר לא חשב שמדובר במשימה בלתי אפשרית וגם אם מכבי תל אביב, מכבי חיפה והפועל תל אביב בתמונה ואפילו אם חיכתה לו בני סכנין ברבע הגמר במשחק חוץ באיצטדיון דוחא, הוא בחר להאמין שיש לו סיכוי לזכות בגביע המדינה עם הקבוצה הצנועה שלו ולייצג את ישראל בקונפרנס ליג.

ליאור שחטר, יו"ר בית"ר תל אביב רמלה. קובי אליהו
"אמרתי שזה עומד להיות אירוע גדול". ליאור שחטר/קובי אליהו

בבוקר שאחרי הלילה החלומי בסכנין עם ניצחון מזהיר של 0:4, שחטר היה כבר בדרך להגיש את כל מה שצריך כדי שאופ"א תאשר לסינדרלה שלו לשחק במסגרת האירופית בעונה הבאה. שבע שנים הוא עומד בראש הקבוצה. שלשום זו היתה הפעם הראשונה שהוציא את השחקנים לבית מלון.

"היתה לי הרגשה טובה", סיפר הבוקר שחטר. "ולכן בפעם הראשונה מאז שאני בראש הקבוצה אישרתי יציאה לבית מלון. תמיד היינו נוסעים למשחקי חוץ רחוקים עם איזו עצירה קטנה בדרך והפעם אמרתי שזה עומד להיות אירוע גדול".

נרדמת בלילה?

"האמת, זה כמו להביא עוד ילד לבר מצווה. התרגשות עצומה".

זה מיוחד גם כי בחודש האחרון פורסמו ידיעות על כך שעמיר נוסבאום המאמן שלך יאמן את קרית שמונה בעונה הבאה. זה דבר שיכול לפרק קבוצה ששחקנים יודעים שהמאמן עוזב.

"ברור שלא רציתי שזה יתפרסם, אבל אני לא אחראי לזה. אני בדעה שמי שיכול להתקדם, אני לא עוצר אותו. אתה יודע כמה מאמנים התחילו כאן וכמה מאמנים טובים היום בליגות אימנו אצלי? אני נתתי לסלובו ושי את ההזדמנות הראשונה. עמיר תורג'מן היה כאן והתקדם. זיו אריה. ריימונד אטפלד והנה עכשיו גם עמיר נוסבאום. זו גאווה גדולה. גם שחקנים רבים שיחקו כאן ועושים חייל. עלי מוחמד, אורי מגבו, גיא חדידה ואני לא מדבר על השחקנים של מכבי תל אביב שמושאלים אלינו וחוזרים לשם".

עוד בוואלה!

נוסבאום ובית"ר תל אביב בת ים חגגו: "מהימים האלה שהכול הולך"

לכתבה המלאה
מאמן בית"ר תל אביב/בת ים עמיר נוסבאום. אודי ציטיאט
גם הוא בדרך לקפיצת מדרגה. עמיר נוסבאום/אודי ציטיאט

זה המודל הנכון?

"אני חושב שעוד קבוצות גדולות בליגת העל צריכות לייצר קשר כזה כמו שיש למכבי תל אביב איתנו. זה המודל הנכון".

יש לכם 14 שחקנים שמושאלים כעת ממכבי תל אביב. הם יוכלו לתפקד מולם אם היום בצהריים ההגרלה תסדר מפגש בחצי הגמר מול מכבי תל אביב?

"בוודאי. למה שתהיה בעיה. להיפך. השחקנים של מכבי תל אביב שמושאלים אלינו ירצו להוכיח את עצמם דווקא במשחק מול מכבי תל אביב כדי שיהיה להם סיכוי לשחק שם. אני לא רואה בכך שום בעיה, אבל אם אתה שואל אותי הסדר שאני רוצה זה הפועל תל אביב בחצי הגמר ומכבי תל אביב בגמר. אני מעריך שאנחנו יכולים להפתיע את הפועל תל אביב בחצי. בהנחה שמכבי חיפה תעבור הערב את עפולה, אז ברור שמכבי תל אביב ומכבי חיפה הן ההגרלות הקשות לחצי והפועל תל אביב יכולה להיות משוכה שאנחנו יכולים לעבור".

יצרנו כאן קבוצה מקצוענית עם פסיכולוגית במשרה מלאה. אנליסט במשרה מלאה וכל מה ששחקנים צריכים. כולם מדברים על הקשר עם מכבי תל אביב, אבל בהרבה דברים אנחנו עצמאים לחלוטין ועובדה שחצי מהסגל הם שחקנים שלנו שאנחנו מביאים ממקומות אחרים ומליגות נמוכות כדי שיתפתחו כאן ויתקדמו בהמשך".

פארפה גיאגון שחקן בית"ר תל אביב בת ים. אודי ציטיאט
יחזור למכבי תל אביב בקיץ? גויאגון פארפה/אודי ציטיאט

במכבי תל אביב עוקבים מקרוב אחרי השחקנים שלהם שמושאלים לבית"ר תל אביב בת ים. ברק יצחקי פוקד את יציעי הקבוצה במשחקים שלא מתנגשים עם המשחקים של מכבי תל אביב וגם עכשיו כשפטריק ואן לוון מאמן את מכבי תל אביב, הוא עדיין משתדל לקפוץ ולראות את השחקנים המתפתחים כשיש לו חלון של זמן.

מי שמסומן לחזור אולי כבר בעונה הבאה הם הזר גויאגון פארפה ונדב נידם. רונן חנציס, גיא מזרחי ובר כהן עשויים לחזור למכבי תל אביב בהמשך ועדיין לא ברור מה יהיה עם אמיר ברקוביץ' שאמנם מושאל ממכבי תל אביב, אבל בסיום העונה יהיה שחקן חופשי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully