וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרון מימר: "לא באנו זחוחים, סבלנו מיום רע", נוסבאום: "מהימים האלה שהכול הולך"

עודכן לאחרונה: 22.4.2021 / 13:33

מאמן סכנין מאוכזב לאחר התבוסה 4:0 מול תל אביב בת ים מהלאומית: "לא היינו מרוכזים". נוסבאום: "יש לי שחקנים מוכשרים"

תקציר בני סכנין - בית"ר תל אביב בת ים 4:0/ספורט1
מאמן בית"ר תל אביב בת ים עמיר נוסבאום. אודי ציטיאט
"איזו קבוצה שלא תבוא בחצי הגמר, נתכונן". נוסבאום/אודי ציטיאט

הלם בבני סכנין לאחר התבוסה הביתית המפתיעה 4:0 מול בית"ר תל אביב בת ים מהליגה הלאומית ברבע גמר גביע המדינה. הקבוצה של עמיר נוסבאום פתחה את המשחק בסערה, כששחקני ההתקפה המהירים שלה סחררו את ההגנה המקומית. בדקה ה-23 צעדה כבר האורחת ביתרון 0:2 משערים של יניב מזרחי ובר כהן, כשפארפה גיאגון הוסיף צמד במחצית השנייה בדרך לחצי הגמר.

מאמן בני סכנין שרון מימר: "נתנו לתל אביב בת ים לנצל את היתרונות שלהם, הפעולות האישיות שלנו לא היו טובות. ברגע שהם עלו ליתרון השחקנים שלנו נכנסו ללחץ והגיבו לא טוב, והם ניצחו בצדק. אני לא חושב שבאנו זחוחים, אבל סבלנו מיום רע של יותר מידי שחקנים. מאוד רצינו לנצח את המשחק ולעלות לחצי הגמר. לא היינו מספיק מרוכזים". על השפעה אפשרית של התבוסה על מאבקי ההישרדות בליגת העל:" אני לא מתעסק בלחשוש, אני מתעסק בלהכין את הקבוצה למשחק מול הפועל חיפה בשבת. מקווה שנחזיר לאוהדים על מה שקרה היום".

מאמן בני סכנין שרון מימר. אודי ציטיאט
השפלה. מימר/אודי ציטיאט

מאמן בית"ר תל אביב בת ים עמיר נוסבאום: "הייתי מאוד זהיר בשערי היתרונות הראשונים כי איבדנו כבר יתרון בליגה, אבל ככל שהמשחק התקדם השתחררתי יותר והבנתי שאנחנו בדרך לחצי גמר הגביע. עשינו הכנה טקטית לפני המשחק, וכל הכבוד לשחקנים. הכול התפוצץ היום, זה היה מהימים האלה שהכול הולך - אני מאוד גאה בשחקנים. יש לי שחקנים מאוד מוכשרים שעושים עבודה פנטסטית. על הקהל של קבוצתו: "לפעמים עדיף קהל בוטיק, אנחנו משפחה קטנה ומחבקת". על ההגרלה בחצי הגמר: "לא יודע מה אני מעדיף, נחכה להגרלה ומה שיבוא יהיה טוב ואנחנו נתכונן".

בר כהן: "התכוננו למשחק, וכל שחקן ידע בדיוק מה הוא צריך לעשות. לא היינו מצליחים לעשות את המשחק שעשינו פה בלי הצוות המקצועי והאדיר שיש פה. יש לנו שחקנים צעירים אבל אנחנו משחקים עם בגרות. כולנו רוצים להיות בליגת העל אבל אנחנו נתרכז בליגה ואז נגיע לחצי הגמר. תמיד כיף לקבל קבוצה מליגת העל בגביע. הכדורגל הוכיח לי שהסבלנות בסופו של דבר משתלמת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully