וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה - הפועל עפולה: אשכנזי, גרשון ועוואד צפויים לפתוח, היריבה מפנטזת

עודכן לאחרונה: 21.4.2021 / 20:01

בכר ("מתכוננים בשיא הרצינות") מתלבט בין אבו פאני ומאור לוי ברבע גמר הגביע. נציגת הלאומית: "מאמינים בעצמנו, בגביע הכול יכול לקרות" (חמישי, 20:30, 5+ לייב)

תקציר: מכבי חיפה - קרית שמונה 0:4/ספורט1

מכבי חיפה ערכה היום את האימון המסכם לקראת המפגש עם הפועל עפולה ברבע גמר גביע המדינה מחר (חמישי, 20:30, 5+ לייב). בקבוצה יקבלו החלטה סופית עד מחר לגבי שיתופם של ניקיטה רוקאביצה, גודסוויי דוניו וחוסה רודריגס. האחרון צפוי לחזור לסגל אך החלטה סופית תתקבל כאמור רק בשלב מאוחר יותר. בנוגע להרכב, עושה רושם שיובל אשכנזי, רמי גרשון ומוחמד עוואד יקבלו את המקום ב-11 של ברק בכר. בנוסף, מתלבט המאמן בין מוחמד אבו פאני למאור לוי הצעיר.

"מבחינתנו זה משחק ליגה לכל דבר", אמר ברק בכר. "תשחק נגדנו קבוצה טובה שעשתה תוצאות טובות. נתייחס למשחק בשיא הרצינות ואנחנו זקוקים לתמיכה של הקהל שלנו".

"אנחנו מוכנים למשחק", אמר צ'ארון שרי. "בגביע יש רק הזדמנות אחת ואנחנו מודעים לכך. היה כיף לראות את האוהדים, ואני מקווה שאראה אותם שוב. אנחנו זקוקים לתמיכה שלהם".

הרכב משוער: ג'וש כהן, רז מאיר, עופרי ארד, רמי גרשון, סאן מנחם, נטע לביא, יובל אשכנזי, מוחמד אבו פאני, דולב חזיזה, צ'ארון שרי, מוחמד עוואד.

ברק בכר מאמן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי, מאור אלקסלסי
מוכן למשחק. בכר/מאור אלקסלסי, מאור אלקסלסי

אצל היריבה מהלאומית חולמים להפתיע את מוליכת ליגת העל כאשר מאות אוהדי עפולה יגיעו למשחק. הבוקר ערכה הקבוצה את האימון המסכם לקראת המשחק. החלוץ אלון בוזורגי השלים אימון מלא, בעוד אסף אריאלי ששבר את ידו במשחק האחרון מול אחי נצרת יחסר, בנוסף ליובל שוואט ואופק נדיר שממשיכים בשיקום.

רומן זולו, מאמן הקבוצה, אמר: "מכבי חיפה היא הקבוצה הטובה בישראל, משוכה לא פשוטה בכלל. יש הבדלי תקציב משמעותיים וכמובן הבדלי רמות, מאמן מצוין והם בתקופה נהדרת. בגביע המדינה הכול יכול להיות, הפועל עפולה תמיד הייתה קבוצת גביע טיפוסית, אנחנו אוהבים את המפעל ונעלה להילחם על הדשא ולייצג את המועדון בכבוד".

נתנאל גולדמן, קפטן הקבוצה, הוסיף: "המשחק מחר הוא מסוג הרגעים שבשבילם אנחנו במקצוע הזה, מכבי חיפה קבוצה מצוינת, אחד המועדונים הגדולים בישראל ובנוסף לכך הם מובילים כרגע את ליגת העל ככה שיחסי הכוחות ברורים. בגביע המדינה הכל יכול להיות וזו היחודיות במפעל הזה. אנחנו מאמינים בעצמנו וביכולות שלנו, עברנו שנתיים לא קלות וזה הקינוח המתוק לתקופה הזאת. עשינו את ההתאמות שלנו ולמדנו אותם, נעשה הכל על מנת להציג הופעה ראויה ולשחק את הכדורגל שלנו, מי שמאמין לא מפחד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully