וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכבי הליגה והנבחרת יתרמו חולצות משחק למען אורית ממן

עודכן לאחרונה: 20.4.2021 / 16:46

שחקני מכבי תל אביב, מכבי חיפה, הפועל תל אביב, הפועל באר שבע ובית"ר תרמו חולצות חתומות לצורך הגרלה פומבית

שחקן נבחרת ישראל ערן זהבי. רויטרס
מי יזכה בחולצה שלו? זהבי/רויטרס

חמש הקבוצות "הגדולות" של ליגת העל החליטו להירתם למסע למען מימון תרופה לאחותו של שחקן הפועל חיפה חנן ממן. שחקנים מקבוצות אלה תרמו חולצות חתומות וכאלה שאינן חתומות שלהם על מנת למכור אותן בהגרלה פומבית שתיערך וזאת על מנת להגיע ליעד ההתרמה שעומד על 1.1 מיליון שקלים.

מסע ההתרמה של אחותו של הקשר וביתו של שחקן העבר ברוך ממן עומד לקראת סיומו כאשר לפי כל ההערכות היעד יושג כבר בימים הקרובים. בין היתר תרמו חולצות חתומות שחקני האלופה טל בן חיים, שנחשב לחבר קרוב מאוד של ממן, וכן מתן חוזז והחלוץ הזר אלכסנדר פשיץ'. בסגנית האלופה נרתמו הקפטן נטע לביא, דולב חזיזה וכן עומר אצילי, שגם הוא נחשב לחבר קרוב של קשר הפועל חיפה.

אלון תורג'מן עם חולצה לכבוד אחותו של חנן ממן, אורית ממן. דני מרון
קרובים להשגת היעד. תורג'מן עם החולצה/דני מרון

ממן בעצמו כמובן תרם גם כן חולצה חתומה שלו. בנוסף ניתן למצוא חולצות של מיגל ויטור וחאתם עבד אלחמיד מהפועל באר שבע, ירדן שועה מבית"ר ירושלים, עומרי אלטמן מהפועל תל אביב ושחקנים נוספים. כמו כן יוגרלו חולצות לא חתונות של הקבוצות השונות ביניהן גם חולצה של ערן זהבי במדי נבחרת ישראל.

ההגרלה שההשתפות בה חינמית תזכה את מי שיזכה בה לרכוש את החולצה אליה נרשם בהגרלה בסכומים שנעים בין 180 שקלים לחולצה לא חתומה ועד 350 שקלים לחולצה חתומה כשכל ההכנסות כאמור לטובת מימון התרופה לאורית ממן.

  • עוד באותו נושא:
  • חנן ממן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully