וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדן קארצב: "קיבלנו את הסטירה שלנו בזמן ואנחנו מוכנים"

עודכן לאחרונה: 20.4.2021 / 18:57

קשר מכבי תל אביב דיבר לקראת רבע גמר הגביע באשדוד, ואן לוון צפוי לבצע מספר שינויים בהרכב (רביעי, 20:30, ספורט 5)

רבע הגמרהסתיים21/04/2021
מ.ס. אשדוד
    0
    • (54) פרץ
    מכבי תל אביב
    תקציר ה-1:1 של מכבי תל אביב מול מ.ס. אשדוד/ספורט1

    הרכבי הקבוצות

    שופט: עידן לייבה
    אצטדיון: אשדוד
    קהל: 924

    שלושה ימים אחרי שסיימה מולה ב-1:1 ביתי מאכזב בליגה, מכבי תל אביב תתארח מחר (רביעי) אצל מ.ס. אשדוד ברבע גמר הגביע.

    טום בן זקן שחקן מ.ס. אשדוד. דני מרון
    צפוי להיות כשיר. בן זקן/דני מרון

    מ.ס. אשדוד

    במ.ס. אשדוד העדיפו היום לערוך אימון קל במימי הבריכה לקראת משחק הגביע מול מכבי תל אביב מחר וזאת כחלק מההתאוששות מהמשחק מול מכבי תל אביב שלשום. המחצית השנייה שהיתה מאוד אינטנסיבית מבחינת מכבי תל אביב על אף שלא ניצחה, עייפה מאוד את שחקני אשדוד שניסו מאז יום ראשון לנוח ולהכין את גופם למחר למשחק שעשוי גם להסתיים אחרי 120 דקות.

    טימותי אוואני וטום בן זקן שהוחלפו מול מכבי תל אביב, אמורים להיות כשירים ולפתוח מחר. כך גם רמזי ספורי. המאמן רן בן שמעון עדיין שוקל אפשרות לשחק עם שלושה בלמים וטרם החליט, אך הוא גם עשוי לעלות עם הרכב זהה לזה שפתח או שיערוך שינוי אחד בו כאשר יעקב בריהון שכבש מול מכבי תל אביב יפתח על חשבון אדג'י הייפורד. דין דוד, שלומי אזולאי, באיו פאהד וגיל כהן ימשיכו להיעדר.

    עדן קארצב שחקן מכבי תל אביב. אריאל שלום
    מוכן למשחק קשה. קארצב/אריאל שלום

    מכבי תל אביב

    מכבי תל אביב צפויה לערוך מספר רב של שינויים בהרכב לקראת משחק הגביע מחר באשדוד. איתן טיבי, עדן קארצב, אדוארדו גררו ואפילו ניק בלקמן וטל בן חיים שלא היו בסגל שלשום, עשויים לפתוח באיצטדיון הי"א. המאמן פטריק ואן לוון לא היה מרוצה מהגישה של השחקנים בפתיחת המשחק, מחוסר האנרגיה ומהאנמיות בחלק הקדמי וחלק מהשחקנים צפויים לשלם מחיר ולרדת לספסל.

    מאמן הצהובים פטריק ואן לוון דיבר לקראת המשחק ואמר: "הייתה לנו הזדמנות לשתף מחשבות בין השחקנים לצוות האימון, זה מה שעשינו ועכשיו זה משחק גביע. זה סיפור אחר". על כך שמכבי תל אביב תפגוש שוב את אותה היריבה אמר: "זו ההגרלה, אין לנו השפעה על זה. מבחינתי זו לא בעיה". על השוני בין משחק ליגה בבלומפילד למשחק חוץ בגביע הוסיף המאמן: "אם האוהדים שם, הווייב הוא דומה. זה הכדורגל, הגביע, רגשות שלפעמים מתגברים יותר מאשר במשחק ליגה. זה מה שאנחנו מתכוננים אליו ומכינים את הקבוצה. הם יודעים שזה נוקקאוט וצריך לעשות הכל כדי להיות המנצחים בסיום המשחק. אנחנו רוצים לנצח, לנצח עם כדורגל טוב, אבל אנחנו גם יודעים שבגביע יש לפעמים דברים שונים. אנחנו צריכים להילחם ולהיות מוכנים להכול".

    קשר מכבי תל אביב עדן קארצב הוסיף: "קיבלנו את הסטירה בזמן ואנחנו מוכנים למשחק ברביעי כמו משחק על החיים שלנו. אשדוד קבוצה איכותית מאוד, ממושמעת מאוד ומאומנת. אני מקווה שנעשה את העבודה שלנו, נתכונן טוב. אני סומך על כולם שנדע לעשות את מה שאנחנו צריכים לעשות ונצא מאושרים. נתכונן כמו שאנחנו מתכוננים לכל משחק. במשחקי הבית מרגישים טוב את הקהל מההתחלה ועד הסיום מרגישים אנרגיה גם כשאתה בפיגור וגם כשאתה מוביל. התגעגענו לזה מאוד, אנחנו מקווים לשמח את האוהדים כמה שאפשר. היינו צריכים את הזמן אחרי המשחק כדי לנקות את הראש. עשינו סטופ, שמנו הכול בצד, אנחנו מתכוננים טוב למשחק ומחכים לשופט שישרוק לפתיחת המשחק כבר. אנחנו רוצים לנצח כמה שיותר מהר, לסיים את המשחק בדקות הראשונות ולא האחרונות. בטוח שנעשה את העבודה שלנו".

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      2
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully