וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשדוד תעביר 600 כרטיסים למכבי ת"א ותעניק מחיר מסובסד לאוהדיה במשחק הגביע

עודכן לאחרונה: 20.4.2021 / 12:09

בקבוצה מעיר הנמל נערכים למפגש הגביע המסקרן (רביעי, 20:30, ספורט 5) וימכרו לאוהדיהם כרטיסים במחיר מסובסד בתקווה שהאווירה הביתית תסייע להפתעה נוספת. אוואני, בן זקן ובאיו בספק. רן בן שמעון: "בעיקר מנסים לאושש את השחקנים, פיזית ומנטלית"

תקציר ה-1:1 של מכבי תל אביב מול מ.ס. אשדוד/ספורט1

אחרי שהפתיעה בבלומפילד שלשום, סיימה את המשחק בתיקו וגרמה למכבי תל אביב לאבד שתי נקודות יקרות במרוץ לאליפות, במ.ס. אשדוד נערכים למפגש הנוסף מול מכבי תל אביב השבוע מחר במסגרת רבע גמר גביע המדינה (רביעי, 20:30, ספורט5). הפעם מ.ס. אשדוד מארחת ובמועדון מאמינים שכמו שניצחו בסיבוב הראשון בעיר הנמל, וכפי שסיימו רק שלשום בתיקו, כך אפשר לנצח את הקבוצה של פטריק ואן לוון מחר, להדיח אותה ולהעפיל לחצי גמר הגביע.

באשדוד הוחלט להעביר למכבי תל אביב 600 כרטיסים למכירה, שהם 20 אחוז ממה שאפשר למכור. התקנון מאפשר לאשדוד כקבוצה ביתית להעביר רק 10% מתכולת האצטדיון לטובת הקבוצה האורחת, כלומר 300 כרטיסים, אבל במועדון הוחלט בכל זאת לאפשר כמות כפולה לאוהדי האלופה. לקבוצה יש כזכור היתר למכור עד 3,000 כרטיסים באיצטדיון הי"א וכדי לשמור על ביתיות, תאפשר אשדוד לאוהדי מכבי תל אביב רק 600 מקומות. בקבוצה של רן בן שמעון מקווים כי ההצלחה תוביל לכך שהאוהדים יגיעו מחר וישרו אווירה ביתית ביציעים.

בתגובה לטענות על כך שתמכור לאוהדיה כרטיסים ב-50 שקל לעומת 90 שקל לאוהדי האורחת הודיעה אשדוד היום: "בעקבות ריבוי פניות כתבים בנושא אחידות מחירי הכרטיסים למשחק הגביע, אנו מבקשים להבהיר כי מחיר הבסיס למנוי מ.ס. אשדוד כרטיס בוגר הינו 90 שקלים. המועדון משתתף ומסבסד 40 שקלים, כך שהמחיר אותו משלים מנוי מ.ס. אשדוד הינו 50 שקלים".

ננאד צבטקוביץ' מ.ס. אשדוד מעל אנריק סבוריט מכבי תל אביב. אריאל שלום
עוד הפתעה בדרך? צבטקוביץ'/אריאל שלום

רק היום יתברר מצבם של טימותי אוואני וטום בן זקן שהוחלפו שלשום מול מכבי תל אביב. בקבוצה עדיין מנסים להכשיר את פאהד באיו, אבל ספק אם זה יקרה. דין דוד, שלומי אזולאי וגיל כהן ימשיכו להיעדר בגלל פציעות.

"ההכנות הן בעיקר לאושש, אין הרבה זמן מהמשחק האחרון", אמר רן בן שמעון. "יהיה משחק שונה, מדובר גם באישוש פיזי וגם מנטלי. יש מורכבות אדירה לשחק שני משחקים מול אותה קבוצת תוך מספר ימים, יש לזה המון היבטים פיזיים וטקטיים. נצטרך לחשוב למי נותנים לנוח ולמי לא".

ננאד צבטקוביץ': "אין לנו הרבה זמן בין המשחקים, לכן אנחנו מתמקדים בהתאוששות ובהכנה פיזית ומנטלית למשחק הזה. אנחנו יודעים שאסור לנו לעשות שגיאות במשחק, כי אין אפשרות לתקן במשחקי הגביע".

  • עוד באותו נושא:
  • מ.ס. אשדוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully