וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: רק מנויי חוץ מהעונה שעברה יוכלו לרכוש כרטיסים למשחק בבאר שבע

20.4.2021 / 10:13

הירוקים קיבלו 500 כרטיסים למשחק ביום שני הבא, חרף הביקוש הרב: "אם היו נותנים למלא את טרנר באוהדים ירוקים, כנראה שהיו רוכשים את כל הכרטיסים". רוקאביציה ורודריגס עשויים לקבל מנוחה בגביע, מאור לוי ועוואד יפתחו?

תקציר: מכבי חיפה - קרית שמונה 0:4/ספורט1

הפועל באר שבע העבירה למכבי חיפה 500 כרטיסים למשחק ביום שני הבא, ובשל הביקוש הרב, צפויים הירוקים לפתוח את המכירה רק למי שהחזיק במנוי חוץ בעונה שעברה. אלפים כבר ביררו לגבי האפשרות לרכוש כרטיס למשחק החשוב בטרנר השבוע הבא. "אם היו נותנים למלא את האיצטדיון בטרנר באוהדים ירוקים, כנראה שהיו רוכשים את כל הכרטיסים", אמר אחד מהחברים בארגוני האוהדים.

במוליכת הטבלה ימשיכו היום בהכנות למשחק הגביע מול הפועל עפולה. ניקיטה רוקאביציה וחוסה רודריגס בספק גדול וייתכן כי יזכו למנוחה נוספת על מנת שיהיו מוכנים למשחק מול הפועל באר שבע. גם בוגדאן פלאניץ' ייעדר והוא בספק גדול מאוד גם למשחק הליגה ביום שני.

אוהדי מכבי חיפה. דני מרון
רק 500 מהם יוכלו להגיע לבאר שבע. אוהדי מכבי חיפה/דני מרון

ברק בכר עדיין לא תרגל הרכבים לקראת משחק הגביע אך ההערכה היא שיעשה כמה שינויים כדי לחלק בעומסים. רז מאיר ורמי גרשון צפויים לפתוח בהרכב, כאשר בחלק ההתקפי ישנה התלבטות האם להוריד מהעומס על גודסוויי דוניו ולפתוח עם מוחמד עוואד. גם יובל אשכנזי ומאור לוי בתמונת ההרכב, כשאחד מהשניים יחליף את עומר אצילי המוצהב.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully