וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני בני יהודה נשכבו המומים על הדשא: "בית"ר כבר הייתה מרוסקת, אנחנו פראיירים"

עודכן לאחרונה: 20.4.2021 / 9:05

שחקני הקבוצה כבר כמעט השלימו עם הירידה ואמרו לשחקני בית"ר: "אפילו אתם לא האמנתם, מאיפה באו לכם הגולים האלה?". אבוקסיס ממשיך לטעון שיישאר גם בלאומית

תקציר: בית"ר ירושלים - בני יהודה 2:2/ספורט1

1. שחקני בני יהודה היו מרוסקים בסיום המשחק אתמול (שני) בטדי, במשחק שבו הקבוצה כבר הוליכה 0:2 בבטחה משני שערים במחצית הראשונה וספגה שנים בדקות ה-90 וה-94. שחקני בית"ר ירושלים ניסו לנחם את השחקנים השבורים של הזהובים, חיבקו אותם, עודדו, אך זה לא עצר את הדמעות. שחקנים בבני יהודה אמרו בסיום לשחקני בית"ר: "אפילו אתם לא האמנתם, מאיפה באו לכם הגולים האלה?", והוסיפו: "היום ירדנו, נעשה הכל אבל כמעט ואין סיכוי. כולם כאן מרוסקים. היום זאת הייתה ההזדמנות שלנו לחזור לחיים והרגנו את עצמנו".

שחקן בני יהודה סתיו פיניש עם עומר ניראון, אליסון דוס סנטוס. דני מרון
"היום ירדנו, נעשה הכל אבל כמעט ואין סיכוי"/דני מרון

בדקות האחרונות יוסי אבוקסיס כעס על שחקניו שמאבדים כדורים ורצה שימסרו כדורים לפאטוס בצ'יראי שירגיע את המשחק, שהקבוצה תניע כדור ותשמור עליו, אך גם אבוקסיס אמר בסיום כי הלחץ הכריע גם את שחקניו. שחקנים סיפרו כי "שיחקנו כדורגל, הרגשנו כל המחצית השניה שצריך לשים את השלישי, לא שינינו כלום גם כשבית"ר הכניסה מלא שחקנים להתקפה ועדיין היה משחק שלנו. מה שהיה כאן לא יכול לחזור בעוד אלף משחקים. בית"ר הייתה מרוסקת, הקהל היה נגדה, האוהדים קיללו את השחקנים, לא יכולנו לבקש יותר טוב מזה, פשוט פראיירים".

עוד בוואלה!

שחקני בית"ר ירושלים: "אם לא היינו משווים, היינו יורדים"

לכתבה המלאה
שחקני בני יהודה לאחר ספיגת שער השוויון מול בית"ר ירושלים. דני מרון
"בית"ר הייתה מרוסקת, הקהל היה נגדה, האוהדים קיללו את השחקנים, לא יכולנו לבקש יותר טוב מזה"/דני מרון

2. אבוקסיס סיכם: "השחקנים הרגישו רע מאוד כי הם הרגישו שעבדו, שיחקו טוב, הגענו למצבים וה-2:2 זה התסריט הכי שחור מבחינתנו, במיוחד כשבית"ר לא היו במשחק ובכלל חיכו שייגמר, הם עברו להרכב מטורף שאם היינו חכמים בהתקפה אחת זה היה נגמר. זה קורה בכדורגל, שאתה טוב ולא מנצח, אבל זה אחד הימים הקשים, נעשה הכל עד הסוף.

"כל עוד יש סיכוי תיאורטי נאמין, אבל זה גם לא תלוי בנו עכשיו, גם אם ננצח את הכל, אבל נסתכל משחק משחק כל עוד יש סיכוי. בשער השני רציתי שהשחקנים ייקחו כל אחד שחקן כי גם השוער עלה אבל הם זכו גם בנגיחה וגם בכדור השני, אבל זה קורה".

ומה לגבי השנה הבאה? "לפי ההסכם שלי עם ברק אברמוב אני ממשיך גם אם נרד. אמרנו מההתחלה שגם אם נרד ליגה אנחנו נעלה את המועדון ביחד, שמחנו ביחד ונתאכזב ביחד, אך ננסה עד הסוף להישאר".

שחקן בני יהודה פאטוס בצ'יראי. דני מרון
עונה לא יציבה, וזה התחיל מלמעלה. בני יהודה/דני מרון

3. אם בסופו של דבר בני יהודה תרד, תהיה זאת תוצאה של שחרור מאסיבי של שחקנים לאורך השנים וחוסר השקעה במקביל, כאשר בעונה הנוכחית תחת ברק אברמוב כיהנו כמאמנים אלישע לוי, ניר ברקוביץ', כפיר אדרי וכעת אבוקסיס. את המחיר משלם הבעלים, השאלה הגדולה היא מה יקרה בליגה לאומית והאם יש עתיד לדרך הזאת גם במידה והקבוצה תחזור במהרה לליגת העל.

  • עוד באותו נושא:
  • בני יהודה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully