וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי ש"ירינו לעצמנו ברגל": וושינגטון הלוהטת כבר רואה את הפלייאוף

ביל מכה על חטא על פתיחת העונה הרעה, ברוקס מחמיא לברטאנס וחושב שאפשר לשחק טוב יותר. וגם: המדד המדאיג של דני אבדיה

דני אבדיה מדבר על הקשר שלו לראסל ווסטברוק/חשבון הטוויטר של הוויזארדס

בשקט בשקט, הפכה וושינגטון לאחת הקבוצות החמות ב-NBA בשבועות האחרונים. הוויזארדס סופרים חמישה ניצחונות רצופים (הרצף הכי ארוך בליגה להוציא את ניו יורק עם שישה), שבעה בשמונת האחרונים, והם צמודים כעת לשיקגו שבמקום העשירי במזרח, המוביל לטורניר הכניסה לפלייאוף.

במהלך פברואר חוותה וושינגטון רצף דומה, אך מיד אחריו הגיעו חמישה הפסדים רצופים ו-10 מ-12 משחקים. כעת, אם ברצונם להשיג את המקום העשירי או התשיעי, אסור להם למעוד שוב. "זה מרגיש נהדר, הלוואי וזה היה קורה מוקדם יותר העונה", אמר בראדלי ביל, ששוב הצטיין עם 30 נקודות ב-107:119 על אוקלהומה סיטי. "קצת ירינו לעצמנו ברגל עם איך ששיחקנו, אבל זה טוב שהתאוששנו. החבר'ה מתחילים לשחק ברמה גבוהה".

הסקורר שאיבד לפחות באופן זמני את תואר מלך הסלים לסטפן קרי הוסיף: "כמובן שנזדקק לקצת עזרה מקבוצות אחרות, אבל אנחנו יודעים שאנחנו יכולים לצאת ולשחק טוב ולנצח בכל ערב".

שחקני וושינגטון וויזארדס בראדלי ביל, דאוויס ברטאנס, ראול נטו. Will Newton, GettyImages
בדרך הנכונה. ביל/GettyImages, Will Newton

סקוט ברוקס השמיע דברים דומים: "לא שיחקנו טוב אחרי פגרת האולסטאר. עכשיו אנחנו מציגים הגנה הרבה יותר טובה. יש לנו סיכוי לעשות עוד צעד בכיוון הנכון, בקרוב נקבל בחזרה את רוי האצ'ימורה. אני חושב שאנחנו יכולים לשחק עוד יותר טוב לקראת סיום העונה".

על המפגש הקרוב עם גולדן סטייט, שבעצמה נמצאת במומנטום מצוין עם כוכב בלתי עציר, אמר המאמן: "סטפן קרי נמצא באחד הרצפים הכי מדהימים שראינו בהיסטוריה של הליגה הזאת. נצטרך להתכונן אליו".

האקס פקטור הלילה היה דאוויס ברטאנס, ששב משני משחקים בחוץ וצלף שש שלשות מ-12 ניסיונות. "אם הוא יזרוק 12 שלשות במשחק, אהיה המאמן הכי שמח בליגה", אמר ברוקס. "כשהוא זורק שלשות, אנחנו קבוצה טובה יותר".

שחקן וושינגטון וויזארדס דני אבדיה שומר על שחקן אוקלהומה סיטי תיאו מאלדון. Will Newton, GettyImages
לקח צעד אחורה מבחינה התקפית. אבדיה/GettyImages, Will Newton

בזמן שוושינגטון דוהרת, דני אבדיה לקח צעד קטן לאחור מבחינה התקפית. הרוקי הישראלי קלע הלילה 6 נקודות ב-3 מ-11 מהשדה, כולל 0 מ-6 מחוץ לקשת. אבדיה, שפתח את העונה עם יכולת טובה בקליעה מבחוץ, נמצא בדעיכה מתמדת: אחרי 43.8 אחוז מחוץ לקשת בדצמבר ו-42.9 בינואר, הגיעו 28.3 אחוז בפברואר, 28.3 אחוז במרץ, וכעת, באפריל, הוא עומד על 33.3 אחוז, לאחר שפתח את החודש עם הופעות לא רעות במספר משחקים.

עדות נוספת לכך שהישראלי הצעיר לא ממש מעורב בהתקפה של וושינגטון ניתן למצוא במספרי האסיסטים שלו. הלילה סיים בלי אף אסיסט, בפעם השלישית בחודש אפריל. מאז אמצע פברואר לא מסר אבדיה 4 אסיסטים או יותר.

אגב, במדד היעילות PER של ESPN, המשקלל שלל קטגוריות סטטיסטיות, מדורג אבדיה בתחתית הקבוצה עם 7.79 בלבד. לשם השוואה, מעליו נמצאים שמות כמו אנתוני גיל, ג'ורדן בל, גריסון מת'יוס, ראול נטו, קסיוס ווינסטון, מו וואגנר ואלכס לן. הישראלי מדורג מעל טרוי בראון, אייזק בונגה וג'רום רובינסון בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully