וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקוטי פיפן בהודעה קורעת לב: "הבן הבכור שלי מת"

עודכן לאחרונה: 20.4.2021 / 0:32

כוכב העבר בישר שאנטרון פיפן, בנו הבכור מנישואיו הראשונים, מת בגיל 33, אך לא סיפר את סיבת המוות: "לבו העדין הלך מוקדם מדי, אני אוהב אותך בן"

סקוטי פיפן ובנו אנטרון. טוויטר, ScottiePippen, צילום מסך
"שנינו חלקנו את אהבת המשחק". פיפן ובנו/צילום מסך, טוויטר, ScottiePippen

כדורסלן העבר סקוטי פיפן הודיע אתמול (שני) שבנו הבכור, אנטרון פיפן, מת בגיל 33. פיפן בישר על הטרגדיה המשפחתית בחשבון האינסטגרם שלו, והעלה מספר תמונות שלו עם בנו, מילדותו ובגרותו, אך לא מסר את סיבת המוות.

"שנינו חלקנו את אהבת המשחק, והיו לנו אין סוף שיחות בנושא", חלק פיפן את הטרגדיה עם עוקביו, "אנטרון סבל מאסטמה כרונית, ואם לא היה לו אותה, אני מאמין שיכול היה להגיע ל-NBA. אבל הוא מעולם לא נתן לזה לדכדך אותו - אנטרון תמיד נשאר חיובי ועבד קשה, אני כל כך גאה באדם שהפך להיות".

אנטרון פיפן בצעירותו בבית ספר תיכון הוערך על ידי רבים כפרוספקט ונבחר כאחד מ-100 הכישרונות הבאים בכדורסל האמריקאי, על אף שהוא עצמו הודה ששם המשפחה שלו יוצר ציפיות גבוהות. "כשהייתי צעיר יותר זה הפריע לי", אמר ב-2006, כתלמיד תיכון, "אני גאה באבא שלי, אבל אני יכול להיות רק אני".

גובהו היה 1.90, והוא שיחק במכללת ג'ורג'יה טכניקל קולג', אבל הקריירה שלו כאמור לא נסקה. הוא היה הבן היחיד של סקוטי פיפן מנישואיו הראשונים לקארן מקולום. "אנא חשבו על אמא שלו ועל משפחתו והתפללו בשבילם", כתב פיפן, "לב עדין וענוג הלך היום, מוקדם מדי. אני אוהב אותך בני, נוח בשלום עד ששוב ניפגש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully