וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: מייק ג'יימס עוזב את צסק"א ויצטרף לברוקלין נטס

סגן מלך הסלים של היורוליג שהסתכסך עם דימיטריס איטודיס, חוזר לקדנציה נוספת ב-NBA ויגבה את קיירי אירווינג עד סוף העונה

שחקן צסק"א מוסקבה מייק ג'יימס. Srdjan Stevanovic, GettyImages
עוד ניסיון להשתלב בליגה הטובה בעולם. מייק ג'יימס/GettyImages, Srdjan Stevanovic

מעבר מסקרן באמצע העונה: מייק ג'יימס עוזב את צסק"א מוסקבה וקרוב לחתימה בברוקלין נטס עד סוף העונה, כך לפי דיווחים ממקורות מהימנים באירופה. ג'יימס בן ה-30, סגן מלך הסלים של היורוליג ומי שנראה בחלקים רבים העונה כמועמד ראוי לתואר ה-MVP של הליגה, הסתכסך עם מאמן צסק"א דימיטריס איטודיס ועזב אחרי שורה ארוכה של עבירות משמעת.

הוא ינסה את מזלו פעם נוספת בליגה הטובה בעולם, אחרי ששיחק ב-NBA בעבר במדי פיניקס וניו אורלינס. בסך הכל רשם ג'יימס 36 משחקים בNBA והעמיד ממוצעים של 9.3 נקודות ו-3.5 אסיסטים.

ג'יימס אמור לשמש גיבוי לקיירי אירווינג בעמדות הגארד של הנטס, ולקבל חלק מהדקות שיועדו לספנסר דינווידי שנפצע וככל הנראה גמר את העונה. דינווידי עשוי לחזור בתרחיש מסוים עוד העונה, מה שעלול להשאיר את ג'יימס ללא דקות.

ג'יימס בן ה-30 עשה את צעדיו הראשונים בכדורסל האירופי כששיחק בהפועל גליל עליון בליגה הלאומית. הוא עבר לקולוסוס רודוס, השתדרג לבאסקוניה והמשיך לפנאתינייקוס, שהייתה התחנה האחרונה שלו לפני הניסיון הקודם להשתלב ב-NBA. כמו כן שיחק במילאנו, ובקיץ החולף חתם על חוזה עתק לשלוש שנים בצסק"א מוסקבה, שהסתיים מוקדם מהצפוי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully