וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב שוב מתוסכלת: "הפסד מדאיג מאוד מהרבה בחינות"

20.4.2021 / 8:08

"לבוא למשחק בלי עומס ולהיראות ככה ברבע השלישי זה סימן מדאיג", אמרו באלופה לאחר ההפסד בגן נר. בלייזר: "צריכים להתעשת". אכזבה מהיכולת של דיברתולומיאו וקליין ("בדיוק מסוג המשחקים ששחקנים צריכים להוכיח את עצמם, והיו לא מעט שעשו את ההיפך"). דרו גורדון מועמד

שחקן מכבי תל אביב סקוטי ווילבקין. מאור אלקסלסי
עוד משחק מתסכל. ווילבקין/מאור אלקסלסי

מכבי תל אביב רשמה אמש (שני) את הפסד הליגה הרביעי שלה העונה כשנוצחה על ידי הפועל גלבוע/גליל 85:78 בחוץ. ההפסד היה השני העונה של הצהובים לקבוצה של אבישי גורדון, אך הוא לא ימנע מהם להגיע לבית העליון מהמקום הראשון בטבלה.

באלופה סיימו את המשחק מאוכזבים מאוד, לא רק בשל ההפסד, אלא גם בגלל העובדה שלקבוצה היה שבוע שלם להתכונן לגלבוע, ששיחקה ביום חמישי האחרון, ועדיין באף אחד משלבי המשחק לא הצליחו השחקנים של יאניס ספרופולוס ליצור פער מבטיח וברבע השלישי הם קרסו וראו כיצד הקבוצה הביתית קולעת 32 נקודות ועולה ליתרון 18 בשיא. "זה הפסד מדאיג מאוד מהרבה מבחינות", אמר אחד מאנשי מכבי תל אביב בסיום המשחק, "לבוא למשחק כשאין עלינו עומס ולהיראות כמו שנראינו ברבע השלישי זה סימן מדאיג, במיוחד שיש עוד שני תארים על הפרק העונה".

"בחצי הראשון עשינו עבודה יחסית בסדר בהגנה ובהתקפה, שמרנו אותם על 37 נקודות", אמר עוז בלייזר, "הבעיה הייתה ברבע השלישי - נתנו להם להיכנס לקצב, לא שמרנו מספיק טוב וזה השפיע לנו גם על ההתקפה. הם היו אגרסיביים ואנחנו לא העלנו את האגרסיביות שלנו. כשהם נכנסו לקצב אנחנו היינו צריכים לרדוף אחריהם. זה הפסד לא קל, אבל יש לנו עוד דרך ארוכה. אנחנו מגיעים ליישורת האחרונה ואנחנו צריכים להתעשת. בשבת יש לנו עוד משחק ואנחנו צריכים לחזור לשחק כמו שצריך, באגרסיביות. כל אחד מאיתנו צריך להשתפר".

מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס. מאור אלקסלסי
זה נהיה מדאיג. ספרופולוס/מאור אלקסלסי

ספרופולוס בחר משחק שני ברציפות לא להלביש את כריס ג'ונס ודראגן בנדר, ואילו אנג'לו קלויארו לא שיחק בליגת העל מאז ה-22 בפברואר. בקבוצה סיפרו כי במשחקים הקרובים נגד הפועל באר שבע ומכבי חיפה, משחקים שינעלו עבור הצהובים את העונה הסדירה בשבת וברביעי, יערוך הצוות המקצועי רוטציה וחלק מהשחקנים שלא שיחקו יחזרו לסגל.

לא מעט שחקנים רשמו אמש משחק חלש, אך נדמה שבולטים מעל כולם היו טי ג'יי קליין, ג'ון דיבתולומיאו ואנטה ז'יז'יץ' שחיברו ביחד 3 נקודות ב-50 דקות עם קליעה אחת מהשדה מ-10 נסיונות. ז'יז'יץ' פינה את מקומו במחצית השנייה לאותלו האנטר שהיה חלק מניסיון הקאמבק של הצהובים, ואילו דיברתולומיאו וקליין קיבלו הזדמנות גם בחצי השני ונראו רע. "זה בדיוק מסוג המשחקים ששחקנים צריכים להוכיח את עצמם, והיו לא מעט שחקנים שעשו את ההיפך", סיפרו במועדון.

מי שחזר אמש לפרקט היה יובל זוסמן שקיבל 4 דקות ברבע הראשון, לקח 3 זריקות והחטיא את כולן. זוסמן תוכנן לשחק יותר דקות בתחילה, אך הוא צפוי לחזור לקצב במשחקים הבאים כדי להכניסו לעניינים לקראת המטרות הגדולות שיחלו בחודש מאי.

שחקן מכבי תל אביב ג'ון דיברתולומאו. מאור אלקסלסי
הופעה חלשה. דיברתולומאו/מאור אלקסלסי

במקביל לשלבי סיום העונה במסגרת המקומית, במכבי תל אביב ממשיכים להיות חזק בשוק השחקנים לקראת העונה הבאה. המועמד העיקרי לחזק את הקו האחורי הוא תומאס ווקאפ מז'לגיריס קובנה כשבסביבת המועדון סיפרו כי הוא השחקן העיקרי שבצוות המקצועי רוצים לראות לצידו של סקוטי ווילבקין.

בקו הקדמי יש לא מעט מועמדים לצידו של אנטה ז'יז'יץ' שימשיך. כפי שפרסמנו בעבר, באלופה עוקבים אחר העונה של קווין הארווי, שחקנה של לוקמוטיב קובאן, שכמעט וחתם בעונה שעברה במועדון אך העדיף את הקבוצה הרוסית. שחקן נוסף מקובאן שנמצא על הכוונת של מספר קבוצות יורוליג ובמעקב של הצהובים הוא דרו גורדון, אחיו הבוגר של ארון גורדון מדנבר נאגטס. גורדון הצטרף במהלך העונה הנוכחית מסראטוב לקובאן ורושם העונה בליגת ה-VTB מספרים של 14.7 נקודות ו-6 ריבאונדים למשחק.

גורדון (30, 2.06) עבר לא מעט תחנות בקריירה שלו אחרי שסיים את לימודיו בניו מקסיקו. הוא החל את הקריירה בפרטיזן בלגרד ושיחק עמה ביורוליג, לאחר מכן שיחק מעט בססארי ובנביט לפני שקיבל הזדמנות קצרה בעונת 2014/15 בפילדלפיה. בקיץ 2015 חזר לאירופה כשחתם בריימס והיה לאחד הגבוהים הטובים בליגה הצרפתית. בעונה לאחר מכן עבר לריטאס וילנה ומשם המשיך לעונה בזניט סנט פטרסבורג ועונה נוספת בליגת הפיתוח. את העונה שעברה העביר בז'יילונה גורה הפולנית, ואת העונה הנוכחית כאמור החל בסראטוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully