וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: הפועל גלבוע/גליל ניצחה 78:85 את מכבי תל אביב

הצפוניים מהעמק ברחו בעזרת ריצת 0:17 והשלימו ניצחון כפול על האלופה, ארצי (15) בלט. נס ציונה הביסה 70:100 את הפועל חיפה

שחקן הפועל גלבוע/גליל ג'ו תומאסון מול שחקן מכבי תל אביב טי. ג'יי. קליין. מאור אלקסלסי
גלבוע ניצחה את האלופה בפעם השנייה העונה. תומאסון מול קליין/מאור אלקסלסי

משחקי ליגת העל בכדורסל נמשכו היום (שני). שני משחקים נערכו במסגרת המחזור ה-23 - הפועל גלבוע/גליל שכבר הבטיחה את מקומה בבית העליון גברעה 78:85 על מכבי תל אביב והשלימה ניצחון כפול על האלופה. רגע לפני הפיינל פור של היורופקאפ, עירוני נס ציונה הביסה 70:100 את הפועל חיפה.

שחקן הפועל גלבוע/גליל יפתח זיו עם חולצת המחווה לדניאל ששון. מאור אלקסלסי
שחקני הפועל/גלבוע גליל עלו עם חולצה הנושאת כיתוב מחווה לשחקן הקבוצה דניאל ששון, אשר מאושפז בבית החולים בעקבות תאונת דרכים/מאור אלקסלסי

הפועל גלבוע/גליל - מכבי תל אביב 78:85

לאחר שהבטיחה את מקומה בבית העליון בשבוע שעבר, השלימה הערב הפועל גלבוע/גליל ניצחון כפול ויוקרתי על מכבי תל אביב. המשחק היה צמוד במהלך המחצית הראשונה והסתיים ביתרון קל לאורחת, אך ברבע השלישי התפוצצה הקבוצה של אבישי גורדון ורצה במהלכו 0:17 בדרך ליתרון 18 בשיא. השחקנים של ספרופולוס עלו עם לחץ על כל המגרש ברבע הרביעי והצליחו להוריד את הפער עד מינוס חמש, אך לא יותר מזה. ניצחון נוסף לקבוצה מהעמק, אצלה הצטיינו נתנאל ארצי וג'ו תומאסון (15 נקודות כ"א).

קלעו לגלבוע/גליל: נתנאל ארצי וג'ו תומאסון (5 ריבאונדים) 15 נקודות כ"א, קרי בלאקשייר 13 ו-8 ריב', יותם חנוכי 10, יפתח זיו (8 אס', 6 ריב') וג'הייבה פלויד (9 ריב') 8 כ"א, אייזאה קאזינס 7, גיל בני 4, בניה סרור 2.

קלעו למכבי תל אביב: סקוטי ווילבקין 22, טיילר דורסי 17, אותלו האנטר 14 ו-5 ריב', אלייז'ה בריאנט 12, עוז בלייזר וסנדי כהן 5 כ"א, טי. ג'יי. קליין 2. אנטזה ז'יז'יץ' (7 ריב') 1.

גלבוע פתחה את המשחק עם שלשה של תומאסון, אך מכבי תל אביב הגיבה ועלתה ל-4:7. שתי דקות וחצי מפתיחת המשחק נכנס יובל זוסמן לפרקט ולמעשה שב היעדרות שארכה כחודשיים בשל פציעה. המארחת עלתה ל-13:17, אך ריצת 0:8 בסיום הרבע הורידה את השחקנים של ספרופולוס ביתרון 17:21 לקראת הרבע השני. המארחת לא איפשרה לכחולים-צהובים לברוח, אך לאלייז'ה בריאנט היו תכניות אחרות ושלשה שלו קבעה 26:32 לאורחים. סיום טוב של המקומיים, כולל שלשה של תומאסון קבע 37:38 בלבד למכבי תל אביב במחצית.

מהלך של סל ועבירה מבית היוצר של נתנאל ארצי החזיר למארחת את היתרון לראשונה מאז הרבע הראשון, 40:42. ווילבקין השווה עם סל בצד השני, אך הצפוניים הגיבו בריצת 0:13 ועלו ל-42:55, מה שגרם ליאניס ספרופולוס להזעיק פסק זמן. ההפרש המקומי עלה כבר ל-18, כשחקני מכבי תל אביב ההמומים לא הצליחו לחזור למשחק. 53:69 למארחת בסיום רבע השלישי משוגע. האורחת פתחה עם לחץ על כל המגרש את הרבע הרביעי, והצליחה להוריד ל-71:59, מה שגרם לגורדון לאסוף את שחקניו לפסק זמן. ההפרש של המארחת ירד עד מינוס שבע בלבד, אך התעוררות של בלאקשייר ופלויד, החזירה את גלבוע ליתרון 66:78. הוארחת שוב קיזזה ת ההפרש והורידה עד מינוס חמש בלבד, 51 שניות לסיום. המארחת חזרה היטב מפסק הזמן, לא איבדה את הראש ושמרה על היתרון עד הסיום. 78:85 לגלבוע/גליל בסיום.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
שחקן הפועל גלבוע/גליל יפתח זיו עם גיל בני. מאור אלקסלסי
גלבוע/גליל ברחה עם רבע שלישי נהדר ולא איבדה את הראש ברבע הרביעי. יפתח זיו עם גיל בני/מאור אלקסלסי

עירוני נס ציונה - הפועל חיפה 70:100

רגע לפני פיינל פור היורופקאפ המשיכה עירוני נס ציונה בכושר הנהדר בו היא נמצאת, כשהשיגה את ניצחונה השלישי ברציפות. השחקנים של בראד גרינברג היו בלתי ניתנים לעצירה והראו עליונות על היריבה מהכרמל החל מהפתיחה. ווין סלדן עשה ככל העושה על רוחו על הפרקט וסיים משחק נפלא עם 25 נקודות ו-6 ריבאונדים. בצד, השני הפועל חיפה עלתה עדיין ללא סמארדו סמואלס ולמרות ניסיונות של ג'ייסון סיגרס וקינן אוואנס להחזיר את האורחת למשחק, הכתומים פשוט היו טובים יותר וסגרו עוד ניצחון מרשים, והם חזק במאבק על כרטיס לפלייאוף.

קלעו לנס ציונה: ווין סלדן 25 נקודות ו-6 ריבאונדים, פטריק מילר 16, בריאן אנגולה (5 ריב', 5 אס') 13, ג'רום מיינסי 12 ו-7 ריב', נמרוד לוי 11 ו-10 ריב', ליאור קררה 10, טל דן 6 ו-7 אס', עמית עבו 3, אוריאל טרוצקי ואור קורנליוס 2 כ"א.

קלעו להפועל חיפה: ג'ייסון סיגרס 18 ו-5 ריב', קינן אוואנס (6 אס', 5ריב') 16, לנארד פרימן 11, כארם משעור 10, אופק אביטל ואיגור נסטרנקו (5 ריב') 6 כ"א, חנן קולמן 2, ראקים באקלס 1.

האורחת פתחה טוב יותר ועלתה ליתרון 2:6, אך נס ציונה העלתה את רמת האנרגיות ועלתה ליתרון משלה, 8:9. ג'רום מיינסי נכנס לעניינים אצל המארחת, אך כארם משעור בצד השני לא איפשר לקבוצה של בראד גרינברג לברוח. הבריחה המקומית הגיעה בסופו של דבר כשפטריק מילר הוביל ריצת 0:13 בדרך ל-17:30 לנס ציונה בסיום הרבע הראשון. ההפרש המקומי עלה ל-20 הפרש בתחילת הרבע השני כשפטריק מילר, ווין סלדן ובריאן אנגולה עושים ככל העולה על רוחם. התעוררות של ג'ייסון סיגרס הורידה את האורחת בפיגור סביר למחצית. 39:54 לנס ציונה בהפסקה.

המארחת עלתה כמו מלוע של תותח גם לרבע השלישי ולא איפשרה להפועל חיפה להתקרב, ואף הגדילה את יתרונה בעוד רבע אותו ניצחה בהפרש דו ספרתי, 53:80 לעירוני נס ציונה לקראת הרבע הרביעי. הרבע האחרון היה גארבג' טיים אחד ארוך, במהלכו לא רק שהאורחת לא הצליחה להגדיל את יתרונה, אלא נס ציונה אפילו הגדילה אותו. 70:100 גדול לכתומים בסיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully