וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: סל על הבאזר העניק למילאנו 0:1 ברבע גמר הפלייאוף מול באיירן

הבווארים הוליכו כל המשחק, אך כשנותרו 1.2 שניות לסיום מצא מלקולם דילייני את זאק לידיי שקבע 78:79 דרמטי לאיטלקים. אנאדולו הביסה את ריאל

תקציר: ריאל מדריד - חובנטוד בדאלונה 92:101/ספורט 1

לאחר הפסקה של שנה בה לא התקיים בשל הקורונה, פלייאוף היורוליג החל הערב (שלישי) עם שתי סדרות רבע הגמר מתוך ארבע. אנאדולו אפס הביסה 63:90 את ריאל מדריד, לאחר שהפסקת המחצית הוליכה בארבע הפרש בלבד. מילאנו גברה 78:79 על באיירן מינכן בדרך הכי דרמטית שיכולה להיות, עם סל ניצחון על הבאזר של זאק לידיי.

שיין לארקין שחקן אנאדולו אפס. Shane Larkin, GettyImages
אנאדולו שמרה על הביתיות בענק. שיין לארקין/GettyImages, Shane Larkin

אנאדולו אפס - ריאל מדריד 63:90

הקבוצה הטובה ביותר ביורוליג בעונה שעברה עד שזו נעצרה בעקבות הקורונה, החלה את סדרת רבע גמר הפלייאוף עם ניצחון ענק. הקבוצה של ארגין עתמאן לא הצליחה לברוח במחצית הראשונה, כשהבלאנקוס שפתחו עם 0:8 מהיר לא איפשרו לשחקני המארחת להרגיש יותר מידי בנוח. במחצית השנייה לעומת זאת, עלו הטורקים כמו מתוך לוע של תותח וברחו ליתרון דו ספרתי במהלך הרבע השלישי. החגיגה של אנאדולו המשיכה גם ברבע הרביעי בדרך לניצחון מוחץ. השחקנים של פאבלו לאסו יקוו להראות הרבה יותר טוב במשחק מספר 2, שיערך גם הוא באיסטנבול.

עוד בוואלה! ספורט

עודד קטש חזר לאולם שבו עשה היסטוריה: "מוזר להיות כאן"

לכתבה המלאה
שחקן אולימפיה מילאנו זאק לידיי. הטוויטר של מילאנו, אתר רשמי
ניצח למילאנו את המשחק בשנייה האחרונה. לידיי/אתר רשמי, הטוויטר של מילאנו

מילאנו - באיירן מינכן 78:79

איזה משחק דרמטי ומותח קיבלנו באיטליה. האורחת שלטה במשחק והוליכה בו לכל אורכו, כשבמחצית הראשונה צעדה באיירן ביתרון דו ספרתי. הקבוצה של אטורה מסינה התעוררה ברבע השלישי והחלה לקזז את הפער של האורחת. סרחיו רודריגס, קווין פאנתר ומלקולם דילייני התעוררו בשורות מילאנו במהלך הרבע הרביעי, בו נראתה המארחת מצוין והצליחה להיצמד לקבוצה של טרינקיירי. ג'יימס גיסט החטיא פעמיים מהקו בדקות הסיום, וסרחיו רודריגס קלע שלשה גדולה שהעבירה את היתרון למקומיים. גיסט שוב הגיע לקו, כשעל השעון הראה 1.2 שניות לסיום, והפעם דייק פעמיים. גמור? לא אם שואלים את מלקולם דילייני. הסקורר הנהדר, הפעם על תקן המוסר, מצא בכדור נהדר את זאק לידיי, שקלע ממש על הבאזר והעניק למארחת 0:1 יקר בסדרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully