וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עודד קטש חזר לאולם שבו עשה היסטוריה: "מוזר להיות כאן"

18.4.2021 / 21:34

בדיוק ביום השנה ה-21 לפיינל פור בסלוניקי, פנאתינייקוס ניצחה את פאוק 68:74 והתקרבה להבטחת המקום הראשון בליגה היוונית. ספרד: סן פאבלו בורגוס אותתה לחולון עם ניצחון בוויטוריה

תקציר: קאזאן - וירטוס בולוניה 100:107/ספורט 1

בדיוק היום לפני 21 שנים נפתח הפיינל פור בפאוק ארנה בסלוניקי, שבסיומו הניפו עודד קטש ופנאתינייקוס את גביע אירופה אחרי ניצחונות על אפס פילזן ומכבי תל אביב. דווקא הערב (ראשון), לראשונה מאז אותו גמר יורוליג ומאז גמר הפלייאוף נגד פאוק, קטש חזר לאותו אולם - ושוב ניצח עם פאו, 68:74.

"היה לי מוזר ברגע שעליתי שוב לפרקט הזה", הודה המאמן הישראלי, וגם החליף כיפים עם מלקולם גריפין, שהספיק לשחק אצלו פעם אחת לפני שנתיים בהפועל ירושלים. פאו הופיעה למשחק ללא נמאניה נדוביץ' החולה, אך ברחה ל-12:26 עוד במהלך הרבע הראשון. המקומיים התקרבו בעזרת ריצת 11:21 ברבע האחרון, אך לא הדביקו את הפער.

לפטריס בוכורידיס הוליך את קלעי המנצחת עם 13 נקודות, כשמריו הזוניה הוסיף 11 ב-15 דקות. שלווין מאק תרם גם הוא 11 נקודות, להן הוסיף 8 אסיסטים. המחזור הבא בליגה היוונית יהיה גם מחזור הנעילה, אך לפנאתינייקוס נותרו בנוסף אליו עוד שני משחקי השלמה. מאזנה עומד על 2:17, והיא זקוקה לעוד ניצחון אחד בלבד כדי להבטיח את המקום הראשון ואת יתרון הביתיות בפלייאוף.

מאמן פנאתינייקוס עודד קטש. פנאתינייקוס, אתר רשמי
21 שנים לפיינל פור, והוא שוב מנצח עם פאו בסלוניקי. עודד קטש/אתר רשמי, פנאתינייקוס

בספרד השלימה ריאל מדריד את הכנותיה לסדרת היורוליג נגד אנאדולו אפס עם ניצחון ביתי 92:101 על בדאלונה. שון דאוסון שיחק 13 דקות במדי האורחת ותרם שתי נקודות ושני ריבאונדים, בעוד אלכס טיוס קיבל מנוחה מפאבלו לאסו לקראת משחקי השבוע באיסטנבול.

בדאלונה ניצלה את חוסר הריכוז של הבלאנקוס, והגיעה לרבע הרביעי ביתרון 65:72, אבל סרחיו יוי (15 נקודות) הוביל את המארחת ל-20:36 בדקות ההכרעה ולניצחון מספר 30 ב-31 מחזורי ליגה. ונסן פוארייה, שלא יורשה לשחק באירופה העונה, תרם תשע נקודות וחמישה ריבאונדים ב-15 דקות בהופעת הבכורה שלו בריאל.

סן פאבלו בורגוס, יריבתה של הפועל חולון ברבע גמר ליגת האלופות, יצאה מוויטוריה עם ניצחון חוץ מרשים 83:94 על באסקוניה. היא טסה ל-12:32 ברבע השלישי ונהנתה מ-20 נקודות של דיאן קראביץ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully