וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וושינגטון עם ניצחון חמישי ברציפות, דני אבדיה תרם 6 נקודות

עודכן לאחרונה: 20.4.2021 / 6:37

הוויזארדס גברו על אוקלהומה סיטי 107:119 ועשו צעד נוסף אל עבר כניסה לפלייאוף במזרח. הישראלי התקשה למצוא את הטבעת (3 מ-11 מהשדה, 0 מ-6 ל-3) והוסיף שישה ריבאונדים. ביל הוביל עם 30, טריפל דאבל מספר 26 לווסטברוק

דני אבדיה מדבר על הקשר שלו לראסל ווסטברוק/חשבון הטוויטר של הוויזארדס

המומנטום המוצלח של וושינגטון נמשך הלילה (בין שני לשלישי) עם ניצחון חמישי ברציפות - הפעם 107:119 בבית על אוקלהומה סיטי. דני אבדיה שמר על מקומו בחמישייה של סקוט ברוקס וחווה עוד ערב קליעה לא פשוט עם 6 נקודות (3 מ-11 מהשדה, 0 מ-6 ל-3, 0 מ-1 מהקו), לצד שישה ריבאונדים ב-26 דקות של משחק.

לפתע, עם ניצחון שביעי בשמונת משחקיה האחרונים, וושינגטון השתוותה לשיקגו במקום העשירי במזרח, המוביל לטורניר הכניסה לפלייאוף. להוציא את ניו יורק (שישה ניצחונות רצופים), הוויזארדס אף מחזיקים כעת ברצף הניצחונות הארוך ביותר בליגה, אולם בעוד יומיים הוא עלול להישבר, כשיארחו את סטף קרי הלוהט וגולדן סטייט שלו.

וושינגטון פתחה נהדר עם 25:38 כבר ברבע הראשון, שסידר לה הובלה עליה ידעה לשמור. דאוויס ברטאנס שחזר אחרי שני משחקים בחוץ היה מצוין עם 6 שלשות ו-21 נקודות, אבל מעל כולם שוב היו אלה בראדלי ביל, עם 30 נקודות, וראסל ווסטברוק, עם טריפל דאבל מספר 26 העונה: 13 נקודות, 17 אסיסטים ו-11 ריבאונדים. זה לא היה פשוט, שכן בשלב מסוים החטיא לא פחות מתשע זריקות רצופות מהשדה. כך או כך, הוא רחוק כעת 9 טריפל דאבלים בלבד משיאו ההיסטורי של אוסקר רוברטסון (172 לעומת 181).

שחקן וושינגטון וויזארדס דני אבדיה. רויטרס
וושינגטון על הסוס. אבדיה בפעולה/רויטרס

עבור אבדיה מדובר במשחק שלישי ברציפות בו הוא קולע כמות חד-ספרתית של נקודות. בשבעת משחקיו האחרונים קלע כמות דו-ספרתית רק פעם אחת.

מנגד, הת'אנדר המשיכו במומנטום ההפוך עם הפסד 11 ברציפות ו-14 ב-15 משחקיהם האחרונים מאז ששיי גילג'ס אלכסנדר הושבת בשל פציעה ברגלו. דריוס בייזלי קלע שיא קריירה של 26 נקודות, טוני בראדלי הוסיף 16.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully