וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי המועדונים שערקו לסופר ליג מוחים: "מכת מוות לכדורגל"

אוהדי ליברפול הסירו את דגל המועדון מיציע הקופ והכריזו על "מות הקבוצה". אוהדי מנצ'סטר יונייטד הפגינו וגזרו מנויים, אוהדי צ'לסי הבטיחו מפגן מחאה לפני משחק הליגה הקרוב בסטמפורד ברידג', ואפילו אוהדי אינטר ומילאן שיתפו פעולה ומחו יחדיו

הודעת 12 קבוצות הפאר על הקמת הסופר ליג/רויטרס

לאחר רעידת האדמה בהיוודע על כוונתם של 12 המועדונים הבכירים באירופה לעזוב את אופ"א ולהקים ליגה סגורה, וגם אוהדי אותן קבוצות מבהירות את דעתן בנושא. אוהדי ליברפול הסירו את דגל המועדון מיציע הקופ, היציע בו יושבים האוהדים השרופים ביותר של המייטי רדס. בנוסף, תלו אוהדי האלופה האנגלית היוצאת שלטים שחורים עם הכיתוב "תתביישו לכם", "נוחי על משבכך בשלום ליברפול" ו-"אוהדי ליברפול מתנגדים לסופר ליג".

אוהדי מנצ'סטר יונייטד מחו גם הם. אוהד אחד של הקבוצה העלה סרטון שלו בו הוא נראה כשהוא גוזר את כרטיס המנוי למשחקי הקבוצה באולד טראפורד. אוהדים אחרים הניפו שלט עם הכיתוב: "נוצר על ידי העניים, נגנב על ידי העשירים". אוהד של טוטנהאם הגיע למתחם האימונים של הספרס עם שלט בו כתוב: "אמרו לא לסופר ליג". אוהדי צ'לסי הודיעו כי ימחו גם הם נגד ההחלטה לערוק לליגה החדשה לפני משחק הבית שצפוי לקבוצה מחר (שלישי) נגד ברייטון.

גם אוהדי ארסנל הבהירו את דעתם על הנושא. "ההחלטה הזו היא מכת מוות לכדורגל", כתבו בהודעה מטעם ארגון האוהדים AST. "כאוהדים, אנחנו רוצים לראות את ארסנל משחקת בתחרויות שמבוססות על רוח הספורט, עם איזון. זה לא מפתיע שהחלטה זו התקבלה ללא ניסיון לקיים דיאלוג עם האוהדים. מראה שוב כמה בוז יש בהנהלת ארסנל כלפי אוהדיה".

באיטליה, דאגת האוהדים מפני המעבר איחדה בין שני מחנות אוהדים המתעבים אחד את השני. אוהד אינטר ואוהד מילאן נראו מחוץ לסאן סירו, כשהם מחזיקים ביחד פיסת בד כשקצה אחד שלה צבוע בכחול והשני באדום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully