וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנבל של השקת הסופר ליג: אנדראה אניילי והבגידה הגדולה

נשיא יובנטוס רקד על שתי חתונות ו"דקר בגב" את חברו והסנדק של בתו, אלכסנדר צ'פרין. באיטליה מספרים על תחושת הבגידה

הודעת 12 קבוצות הפאר על הקמת הסופר ליג/רויטרס

הפרסום של השקת הסופר ליג אמש (ראשון) גרר תגובות נזעמות ורותחות ברחבי עולם הכדורגל, כולל איומים מפורשים של פיפ"א ואופ"א להעניש בחומרה את הנרשמות למפעל החדש, אבל בין הדיווחים והפרשנויות בנוגע לעתיד הענף גם עומד סיפור אישי. באיטליה עסקו ביממה האחרונה לא מעט ביחסים בין יו"ר אופ"א, אלכסנדר צ'פרין, לבעלים של יובנטוס, אנדראה אניילי וסיפרו שהראשון "חג נבגד".

באופ"א עובדים כבר זמן רב על שינוי פורמט ליגת האלופות החל מ-2024 ואניילי היה הרוח החיה כנושא תפקיד יו"ר הוועד הפועל של הארגון. הוא עבד בצמוד לצ'פרין זמן רב וב"טוטוספורט" כתבו היום ש"מעבר ליחסי העבודה הטובים, הם הפכו לחברים של ממש".

לפי דיווחים בארץ המגף, האיטלקי והסלובני בילו ביחד לא מעט וב-2019 אניילי בחר בחברו להיות הסנדק של בתו התינוקת. בחודשים האחרונים, בכירים באופ"א אף העלו חששות שיחסי החברות שהתפתחו בין השניים מהווים ניגוד עניינים.

נשיא יובנטוס, אנדראה אניילי. Paolo Rattini, GettyImages
בלי שום סנטימנטים. אניילי/GettyImages, Paolo Rattini

אתמול הכול התפוצץ ובאיטליה מיהרו להכריז ש"אניילי תקע לצ'פרין סכין בגב". נשיא יובנטוס התפטר אתמול מכל התפקידים שלו באופ"א ופתאום חברו הבחין בכל התמונה. כשלפני כמה חודשים אניילי נשאל לגבי תכניות הסופר ליג הוא השיב: "סתם שמועות" לשביעות רצונות של צ'פרין. כעת הסלובני הבין שבמקביל לשינויים במבנה ליגת האלופות, האיטלקי עבד את תכנית אחרת: הקמת הסופר ליג.

העיתונאי הבכיר מרטין סמואל, כתב הבוקר: "אנדראה אניילי שימש עד אתמול כנשיא התאחדות המועדונים האירופית. זה אומר הכול על הנחשים שזוחלים בארגונים הללו. הוא אדם ללא תא אחד בגוף שיש בו קשר לספורט".

אנדראה בן ה-45 הוא נצר למשפחת אניילי המפורסמת, מייסדת חברת פיאט שמחזיקה בעסקים רבים באיטליה וכמובן ביובנטוס. הוא עומד בראש המועדון מאז 2010.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully