וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וושינגטון הביסה את דטרויט ורשמה ניצחון רביעי רצוף, 3 נקודות לאבדיה

37 נקודות של ביל וטריפל דאבל נוסף של ווסטברוק שמתקרב לשיא כל הזמנים של אוסקר רוברטסון, נתנו לוויזארדס 100:121 משכנע על הפיסטונס. אבדיה זרק פעם אחת לסל ב-24 דקות אבל בלט בהגנה, רוי האצ'ימורה ואלכס לן נפצעו

דני אבדיה מדבר על הקשר שלו לראסל ווסטברוק/חשבון הטוויטר של הוויזארדס

וושינגטון ממשיכה לחלום על העפלה לפלייאוף דרך טורניר הפליי-אין, והלילה (בין שבת לראשון) עשתה עוד צעד בדרך לשם, כשהביסה 100:121 את דטרויט בבית, והשלימה ארבעה ניצחונות ברציפות ושישה ניצחונות בשבעת המשחקים האחרונים.

זה היה עוד משחק סופר-דומיננטי של צמד כוכבי וושינגטון. בראדלי ביל קלע 37 והגיע ל-30 נקודות ומעלה בחמישה משחקים רצופים, בעוד ראסל ווסטברוק רשם טריפל דאבל 25 העונה ו-751 בקריירה - רק 10 פחות משיאן כל הזמנים אוסקר רוברטסון - כשסיים עם 15 נקודות, 14 ריבאונדים ו-11 אסיסטים. איש סמית' (16 ו-5 אסיסטים) ורובין לופז (15) נתנו דחיפה מהספסל, ביום בו אלכס לן ורוי האצ'ימורה נפצעו ודאוויס ברטאנס החמיץ משחק שני ברציפות בשל לידת בנו.

דני אבדיה שהופיע למשחק עם חולצה של דין קרמר, הישראלי-אמריקאי של בולטימור אוריאולס, שוב פתח בחמישייה, שוב רשם משחק הגנתי טוב מאוד כשהוא רושם לא מעט עצירות על שחקני דטרויט באחד על אחד, אבל שוב היה נון-פקטור בהתקפה, כשהוא מקבל 24 דקות, זורק במהלכן פעם אחת בלבד ומסיים את המשחק עם 3 נקודות (1מ-1 מהשלוש), 5 ריבאונדים, שני אסיסטים, שתי חטיפות, חסימה, איבוד, עבירה אחת ומדד הפלוס/מינוס השני הכי טוב בקבוצה (20+). במעט הפעמים שהרוקי הישראלי נגע בכדור, הוא הראה ניצוצות מעניינים כולל הובלת מתפרצת מחוף לחוף שהסתיימה באסיסט לרוי האצ'ימורה, וכולל אסיסט מרשים מקו השלוש לאלי-הופ של ראסל ווסטברוק ברבע האחרון, שבוודאי יהיה אחד ממהלכי הלילה בליגה.

המחווה הישראלית של אבדיה: התלבושת של דין קרמר

שחקני וושינגטון וויזארדס בראדלי ביל, ראסל ווסטברוק חוגגים. רויטרס
עוד משחק סופר-דומיננטי. ווסטברוק וביל/רויטרס
מייסון פלאמלי, דטרויט פיסטונס, מול דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס. Scott Taetsch, GettyImages
בולט בהגנה, אבל על תקן נעלם בהתקפה. אבדיה מול מייסון פלאמלי, הלילה/GettyImages, Scott Taetsch
רוי האצ'ימורה, וושינגטון וויזארדס פצוע. Nick Wass, AP
הוויזארדס סיימו את המשחק עם שני פצועים. האצ'ימורה/AP, Nick Wass

הוויזארדס הובילו למעשה מתחילתו ועד סופו של המשחק, ולט שמטו את ההובלה אפילו פעם אחת. הם עלו ליתרון דו ספרתי ברבע הראשון, ראו את הפיסטונס נוגסים לאט לאט בהפרש, אבל אחרי שירדו למחצית ביתרון של שש נקודות בלבד, פתחו מבערים במחצית השנייה, ברחו והבטיחו עוד ניצחון שמעלה אותם למאזן של 23 ניצחונות לעומת 33 הפסדים, בדיוק כמו שיקגו שנמצאת במקום ה-10 במזרח המוביל לטורניר ההעפלה לפלייאוף.

פרנק ג'קסון ואייזיאה סטיוארט היו הקלעים הבולטים אצל הפיסטונס עם 19 כל אחד, וג'רמי גרנט נעצר על 14 עם 4 מ-14 בלבד מהשדה, במה שהיה ההפסד הרביעי בחמישה משחקים של דטרויט. הוויזארדס ששיחקו שני משחקים ב-48 שעות, יקבלו כעת מנוחה של יומיים לפני המשחק הבא מול אוקלהומה סיטי, בלילה שבין שני לשלישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully