וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וושינגטון כבר מפנטזת על הפלייאוף, ברוקס התלוצץ: "ווסטברוק אנוכי"

עודכן לאחרונה: 17.4.2021 / 8:46

הוויזארדס השתוו לשיקגו וטורונטו בקרב על המקום ה-10 שמקנה כרטיס ל"פליי-אין", המאמן שיבח את גאפורד שהבליח בהארכה: "הוא היה נהדר"

דני אבדיה מדבר על הקשר שלו לראסל ווסטברוק/חשבון הטוויטר של הוויזארדס

עונת ה-NBA של וושינגטון ודני אבדיה נפתחה רע מאוד. ההפסדים נערמו ולאחר מכן הגיעה מכת קורונה שהשביתה את הקבוצה במשך תקופה ארוכה. אלא שהלילה אבדיה וקבוצתו השיגו ניצחון חמישי בשישה משחקים, 115:117 על ניו אורלינס אחרי הארכה ולפתע הם כבר במקום ה-12 במזרח עם אותו מאזן כמו זה של שיקגו וטורונטו שמעליה. כזכור, החל מהעונה שעברה ב-NBA הכניסו את שיטת הפליי-אין, שיטה שבה הקבוצות במקום ה-7 עד ה-10 מתחרות ביניהן על שני הכרטיסים האחרונים לפלייאוף, כך שלוושינגטון יש סיכוי סביר להיכנס לשם לפתע.

דני אבדיה וושינגטון. GettyImages
יש סיכוי שנראה את אבדיה גם בפלייאוף/GettyImages

דני אבדיה נקלע לאחד המשחקים החלשים שלו ולא היה פקטור בכלל כשהוא לא קולע ב-20 דקות שקיבל ולא שותף גם ברבע הרביעי ובהארכה. אלא שלוושינגטון היה את ראסל ווסטברוק שסיים עם 36 נקודות, 15 ריבאונדים ו-9 אסיסטים וקלע 10 מתוך 12 הנקודות של הוויזארדס בהארכה, כולל שתי קליעות עונשין שהבטיחו ניצחון שנייה לסיום ההארכה.

דניאל גאפורד היה האקס פקטור עם 4 חסימות ו-18 נקודות מהספסל. סקוט ברוקס החמיא להגנה שלו ואמר: "הוא השתמש באתלטיות שלו, הוא היה נהדר. הוא רק בן 22 והוא נתן לנו מה שהיינו צריכים בהארכה". ברוקס התבדח כשאמר על ווסטברוק: "הוא היה אנוכי, סיים רק עם 9 אסיסטים. הוא היה צריך לעשות טריפל דאבל. אבל ברצינות הוא ווינר וחלק גדול מהקבוצה שלנו. הוא עשה מהלכים גדולים. ראיתי כבר שחקנים גדולים בליגה הזו והוא שחקן שאני סומך עליו במאה אחוז".

בראדלי ביל, שנקלע לערב קליעה חלש למרות 30 נקודות (0 מ-9 מחוץ לקשת), פרגן לווסטברוק כשאמר: "הוא הציל לי את התחת, זה בטוח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully