וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: ליל המוליכה חילצה 1:1 ביתי מול מונפלייה, ניצחונות למארסיי וראן

לואיז אראוז'ו מנע הפסד עם שוויון בדקה ה-85, פ.ס.ז' תוכל לצמק את הפער לנקודה. לירולה השלים צמד בתוספת הזמן והעניק למארסיי 2:3 על לוריין, שער מרהיב לפאייה

לואיז אראוז'ו שחקן ליל. רויטרס
הציל נקודה עבור ליל. לואיז אראוז'ו/רויטרס

המחזור ה-33 בליגה הצרפתית נפתח אמש (שישי) עם 1:1 בין המוליכה ליל למונפלייה, כך שפריז סן ז'רמן תוכל לצמק את הפער מהפסגה לנקודה אם תנצח בראשון בצהריים את סנט אטיין. ראן הביסה היום 0:3 את אנז'ה ומארסיי השיגה 2:3 דרמטי על לוריין.

אנדי דלור שחקן מונפלייה. רויטרס
אנדי דלור ושחקני מונפלייה חוגגים את שער היתרון/רויטרס

ליל - מונפלייה 1:1

המארחת הצילה נקודה אחת ואת המקום הראשון לפחות למחזור נוסף בזכות שער בדקה ה-85, אבל גם שמטה שתי נקודות מול קבוצת אמצע טבלה בבית. האורחת עלתה ליתרון בדקה ה-22 אחרי שאנדי דלור הסתנן יפה מאחור ונגח מקרוב פנימה אחרי הגבהה טובה של גאטן לאבורד מימין. ליל הצליחה להשוות עם שער יפה של המחליף לואיז אראוז'ו שקיבל את הכדור אחרי הגבהה של זקי צ'ליק ובעט נהדר מצד שמאל אל הפינה הרחוקה כדי לקבוע 1:1 בדקה ה-85.

פול לירולה שחקן מארסיי. Sylvain Lefevre, GettyImages
לא ציפו ממנו לצמד. פול לירולה/GettyImages, Sylvain Lefevre

מארסיי - לוריין 2:3

ניצחון ביתי רביעי ברציפות למארסיי בעידן חורחה סמפאולי, שסבל בהיעדרם של שני הבלמים אלברו ודויה צ'אלטה-צאר המורחקים, אבל בכל זאת חייך בתוספת הזמן. טרם מופי הפתיע בדקה ה-19, אבל דימיטרי פאייה השווה בוולה מרהיב אחרי הכנה של ארקדיוש מיליק עם החזה בדקה ה-53 והמגן פול לירולה השלים מהפך בחלוף שלוש דקות. מופי השווה בדקה ה-70, אבל בתוספת הזמן לירולה הספרדי הכריע עם השני שלו.

אנז'ה - ראן 3:0

ניצחון רביעי בחמישה משחקים לראן, שממשיכה להיאבק על המקום החמישי והכרטיס האירופי. אנז'ה חסרה לא פחות מתשעה שחקנים והאורחת ניצלה זאת כדי לנצח באצטדיון ריימונד קופה לראשונה מאז נובמבר 2017. מרטן טרייה בישל לז'רמי דוקו הבלגי בתוספת הזמן של המחצית הראשונה וכבש בעצמו בדקה ה-63, כשהמחליף סרו גיראסי חתם בתוספת הזמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully