וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: ווסטהאם חטפה 3:2 כואב מניוקאסל, נוריץ' הבטיחה העפלה לפרמיירליג

צפו: הפטישים חזרו בעשרה שחקנים מ-2:0 ל-2:2, אך ג'ו ווילוק המחליף הכריע (83) והמקום הרביעי בסכנה, לשמחתן של צ'לסי וליברפול. הכנריות עלו בזכות איבוד נקודות של סוונסי וברנטפורד

תקציר ניצחונה של ניוקאסל 2:3 על ווסטהאם/ספורט 1

המחזור ה-32 בפרמיירליג יצא אמש (שישי) לדרך עם משחק בודד, בו אברטון סיימה ב-2:2 ביתי מול טוטנהאם. היום קיבלנו שני משחקים נוספים, כשניוקאסל הפתיעה את ווסטהאם עם 2:3 דרמטי. שפילד יונייטד הפסידה 1:0 לוולבס וירדה סופית.

* נוריץ' הבטיחה את שובה לפרמיירליג עוד לפני משחקה מול בורנמות' ב-22:00. הקנריות מוליכים את הטבלה עם 90 נקודות - 15 יותר מסוונסי השלישית שסיימה ב-2:2 עם וויקומב מהתחתית, ו-16 יותר מברנטפורד הרביעית, שסיימה ב-0:0 עם מילוול.

שחקני ניוקאסל חוגגים. רויטרס
אוהבת לפגוש את ווסטהאם. ניוקאסל חוגגת/רויטרס

ניוקאסל - ווסטהאם 2:3

אחרי שניצחה פעמיים בתוצאה 2:3, הפעם ווסטהאם הפסידה הפסד כואב באותה תוצאה, שעלול לעלות לה במקום הרביעי המוביל לליגת האלופות. הכול היה במשחק הזה: איסאה דיופ העלה את המארחת ליתרון בשער עצמי (36), ובו בזמן ספג קרייג דוסון צהוב שני והורחק. אם זה לא מספיק, הרי שבדקה ה-41 קבע ז'ואלינטון 0:2 גדול למגפייז. גמור? עוד לא: דיופ צימק, הפעם לרשת הנכונה (73), ובחלוף חמש דקות בלבד המשיך ג'סי לינגארד את העונה הנהדרת שלו ואיזן ל-2:2 מהנקודה הלבנה. אלא שהמילה האחרונה היתה של ג'ו ווילוק, שנכנס בדקה ה-81, כבש בדקה ה-83 וקבע את תוצאת הסיום. ניוקאסל עושה צעד גדול נוסף אל עבר הבטחת ההישארות, ורושמת משחק חמישי ברציפות ללא הפסד מול הפטישים. המנצחות הגדולות הן כמובן צ'לסי וליברפול, שנאבקות עם ווסטהאם על המקום הרביעי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
תקציר: טוטנהאם - אברטון 2:2/ספורט 1

אברטון - טוטנהאם 2:2

התרנגולים עם משחק שני ברציפות ללא ניצחון, הקבוצה של קרלו אנצ'לוטי כבר סופרת ארבעה משחקים ללא ניצחון. רישרליסון היה יכול להעלות את המארחת ליתרון בדקה ה-23 אחרי שקיבל מסירת עומק ונותר חופשי מול הוגו לוריס, אבל בעט לא מספיק טוב והשוער הצרפתי הדף. אברטון שילמה על זה ביוקר כעבור ארבע דקות: הארי קיין נותר חופשי ברחבה אחרי הגבהה ושגיאה של מייקל קין, שהרחיק לא מספיק טוב, החלוץ האנגלי בעט בקלות פנימה את ה-0:1. שער היתרון הזה החזיק מעמד ארבע דקות. סרחיו רגילון ביצע עבירה ברחבה על חאמס רודריגס וגרם לפנדל. גילפי סיגורדסון בעט טוב וקבע 1:1. המארחת השלימה את המהפך בדקה ה-62 אחרי דאבל פס בין שיימוס קולמן לרישארליסון, שנגמר במסירה של הראשון אל המרכז, סיגורדסון בעט פנימה וקבע 1:2. הארי קיין קיבל מתנה נוספת מההגנה של אברטון (מייקל קין ומייסון הולגייט) והצליח לכבוש מקרוב ולקבוע 2:2 בדקה ה-70. הארי קיין נפצע והוחלף בתוספת הזמן.

וולבס - שפילד יונייטד 0:1

וויליאן ז'וזה כבש בדקה ה-59 והכריע, והיריבה של קבוצתו ירדו לליגת המשנה אחרי עונה מזוויעה שעדיין לא הסתיימה. הבליידס שרדו יומיים בפרמיירליג ונשרו דווקא אחרי העונה הטובה בתולדותיהם, שהסתיימה עם מקום תשיעי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully