וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האנזי פליק יעזוב בסיום העונה, באיירן מינכן ניצחה את וולפסבורג 2:3

המאמן צפוי לעבור לנבחרת גרמניה אחרי היורו, נאגלסמן יחליפו? הבווארים ניצלו את איבוד הנקודות של לייפציג ופתחו פער של 7 בפסגה

תקציר: וולפסבורג - באיירן מינכן 3:2/ספורט 2

המחזור ה-29 בבונדסליגה נפתח אמש (שישי) כשר.ב. לייפציג סיימה ב-0:0 ביתי ומאכזב מול הופנהיים. באיירן מינכן ניצלה זאת כדי להגדיל את הפער בפסגה לשבע נקודות אחרי 2:3 מלהיב על וולפסבורג, בעוד איינטרכט פרנקפורט ספגה הפסד שני רצוף - 4:0 כואב בידי בורוסיה מנשנגלדבאך.

כריסטופר אנקונקו שחקן ר.ב. לייפציג. רויטרס
לייפציג אכזבה. אנקונקו/רויטרס

צפו בתקציר: ר.ב. לייפציג - הופנהיים 0:0

תקציר: ר.ב. לייפציג - הופנהיים 0:0/ספורט

ר.ב לייפציג - הופנהיים 0:0

איזו דרמה גדולה ברד בול ארנה: יוסוף פאולסן כבש בדקה ה-96, אבל השער נפסל בשל נגיעת יד של הדני אחרי בדיקת VAR של השופט. ר.ב. לייפציג צימקה את הפער מבאיירן מינכן זמנית לארבע נקודות, אבל האלופה תוכל להגדיל אותו בחזרה לשבע אם תנצח בשבת את וולפסבורג. לייפציג הייתה קרובה לעלות ליתרון בדקה ה-60, אבל טיילר אדאמס נגח החוצה מקרוב אחרי הגבהה של כריסטופר אנקונקו. אחרי חמש דקות מרסל זאביצר כמעט כבש, אבל בעט מ-20 קרוב לקורה החוצה. מונס דאבור לא שותף אצל הופנהיים.

ג'מאל מוסיאלה שחקן באיירן מינכן חוגג עם חבריו. רויטרס
זה ילד זה? מוסיאלה חוגג עם החברים/רויטרס

וולפסבורג - באיירן מינכן 3:2

לאחר ההדחה המאכזבת מול פריז סן ז'רמן מליגת האלופות ואיבוד הנקודות במחזור הקודם, עשתה אלופת אירופה היוצאת צעד גדול נוסף אל עבר הבטחת האליפות כשהגדילה את הפער בפסגה לשבע נקודות. בהיעדרם של לא פחות מתשעה שחקנים, קיבל האנזי פליק הופעה גדולה של ילד הפלא ג'מאל מוסיאלה עם צמד (15, 37), ובכך הפך לשחקן הצעיר ביותר בתולדות הבונדסליגה שמגיע לשישה שערי ליגה. אריק מקסים שופו-מוטינג המשיך בכושרו הטוב והוסיף שער משלו (24), ואוט וחהורסט (35) ומקס פיליפ (54) רק צימקו עבור המארחת, שנותרה במקום השלישי בזכות ההפסד של איינטרכט פרנקפורט.

הדרמה האמיתית הגיעה כשעה לאחר שריקת הסיום, עם הודעתו של האנזי פליק על עזיבה בסיום העונה. יוליאן נאגסלמן סומן כמועמד המוביל להחליף את האיש שהוליך את באיירן לאליפות אירופה, וכעת צפוי לרשת את יואכים לב בנבחרת גרמניה לאחר היורו. "הודעתי למועדון אחרי המשחק בפריז שארצה לסיים את דרכי בסיום העונה", אמר פליק.

שחקני בורוסיה מנשנגלדבאך חוגגים. Sascha Steinbach, GettyImages
איזה ניצחון. גלדבאך חוגגת/GettyImages, Sascha Steinbach

בורוסיה מנשנגלדבאך - איינטרכט פרנקפורט 0:4

רצף שלושת הניצחונות של פרנקפורט הגיע לסיומו, דווקא בערב בו היתה יכולה לעלות למקום השלישי. מתיאס גינטר (10), יונאס הופמן (60), רמי בנסבייני (67) והאנס וולף (95) דאגו לניצחון ענק עבור גלדבאך, שחוזרת בגדול למאבק על אחד משני הכרטיסים המובילים לליגה האירופית.

שחקני באייר לברקוזן. רויטרס
בלי בעיות. לברקוזן חוגגת/רויטרס

באייר לברקוזן - פ.צ. קלן 0:3

לברקוזן חזרה לעצמה לאחר ה-0:0 המאכזב מול הופנהיים במחזור הקודם ועולה זמנית למקום החמישי בטבלה. לאון ביילי (5, 76) ומוסא דיאבי (51) כבשו וקירבו את קלן לליגת המשנה. האורחת עם הפסד שלישי רצוף, ומשחק תשיעי רצוף ללא ניצחון.

שחקני אוניון ברלין חוגגים. Pool, GettyImages
אוניון ברלין התאוששה בדיוק בזמן/GettyImages, Pool

אוניון ברלין - שטוטגרט 1:2

המארחת קטעה רצף של ארבעה משחקים ללא ניצחון בכל המסגרות והיא רחוקה כעת נקודה בלבד מהמקום השישי המוביל לליגה האירופית. שטוטגרט, לעומת זאת, עם הפסד שני רצוף ובקצב הזה יהיה לה קשה לשוב למאבק על אירופה. גרישה פרומל (20) ופטאר מוסא (43) כבשו, פיליפ פורסטר רק צימק (49).

משחקים נוספים:

אוגסבורג - ארמיניה בילפלד 0:0

פרייבורג - שאלקה 0:4
לפרייבורג: לוקאס הולר (7), רולאנד סלאי (22), כריסטיאן גונטר (50, 74)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully