וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצחון דרמטי לוושינגטון על ניו אורלינס, דני אבדיה לא קלע

עודכן לאחרונה: 17.4.2021 / 8:23

שתי נקודות עונשין של ווסטברוק (36 נק', 9 אס' ו-15 ריב') שנייה לסיום ההארכה העניקו לוויזארדס ניצחון שלישי רצוף, 115:117. הישראלי היה היחיד שלא קלע בקבוצתו, גאפורד היה האקס פקטור

דני אבדיה מדבר על הקשר שלו לראסל ווסטברוק/חשבון הטוויטר של הוויזארדס

וושינגטון רשמה הלילה (בין שישי לשבת) ניצחון שלישי ברציפות אחרי שגברה לאחר הארכה 115:117 בביתה על ניו אורלינס. דני אבדיה, שקלע 11 נקודות במשחק הקודם, רשם הפעם את אחד המשחקים החלשים שלו העונה. הוא פתח בחמישייה וקיבל 20 דקות, אך היה השחקן היחיד שלא קלע אפילו נקודה בקבוצה שלו. אבדיה הוריד 4 ריבאונדים והוסיף 2 אסיסטים, חטיפה וחסימה, אך לא שיחק בכלל בהארכה וברגעי ההכרעה. מי ששיחק וסחב את וושינגטון על הגב שלו היה ראסל ווסטברוק. האורחים כבר הובילו 98:105 כשנותרו 2:15 דקות לסיום הזמן החוקי, אבל דניאל גאפורד, בראדלי ביל ואז ווסטברוק עם הסל האחרון השלימו ריצת 0:7 וכפו הארכה.

ווסטברוק קלע את כל הנקודות של קבוצתו בהארכה למעט אסיסט אחד לבראדלי ביל ואז שנייה לסיום במצב של שוויון 115 הוא סחט עבירה מזאיון וויליאמסון. הוא קלע את הראשונה וניסה להחטיא את השנייה, אבל הכדור נכנס וניו אורלינס לא הצליחה לקלוע.

דני אבדיה וושינגטון. GettyImages
לא משחק שירצה לזכור באופן אישי. אבדיה מנסה לחסום את אינגרם/GettyImages

ווסטברוק סיים את המשחק הזה עם 36 נקודות, 9 אסיסטים ו-15 ריבאונדים ושיחק 44 דקות. בראדלי ביל הוסיף 30 באחוזים רעים מאוד (10 מ-29, 0 מ-9 מחוץ לקשת). אלא שהאקס פקטור של הוויזארדס היה דניאל גאפורד. הסנטר שהגיע משיקגו תרם 18 נקודות מהספסל וגם 4 חסימות, אחת מהן קריטית במיוחד על וויליאמסון. מנגד, ברנדון אנגרם בלט מעל כולם עם 34 נקודות. זאיון וויליאמסון הוסיף 21, אבל גם 7 איבודים. לונזו בול חזר לחמישייה, אבל היה חלש וקלע רק 4 נקודות ב-20 דקות.

ראסל ווסטברוק וושינגטון מול אריק בלדסו. GettyImages
משחק ענק שלו. ווסטברוק מול בלדסו/GettyImages

וושינגטון השתוותה לשיקגו בגלל הניצחון הזה והיא עם מאזן 33:22, כאשר היא בתמונת המאבק על הפלייאוף. הלילה אבדיה וקבוצתו יארחו את דטרויט החלשה ויש להם סיכוי לא רע בכלל להשיג ניצחון רביעי רצוף וחמישי בשישה משחקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully