וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לירן ליאני ישפוט את מכבי תל אביב מול מ.ס. אשדוד, בכורה לגל לוי

ריינשרייבר יהיה שופט ה-VAR של ליאני במשחק המרכזי בבלומפילד, משחקו הראשון של לוי בליגת העל יהיה הפועל חדרה מול הפועל חיפה. פוקסמן ינהל את משחק העונה בלאומית

תקציר ה-1:3 של מכבי תל אביב על מכבי פתח תקוה/ספורט1

לירן ליאני ישפוט את המשחק המרכזי של המחזור ה-30 בפלייאוף העליון של ליגת העל, בין האלופה מכבי תל אביב לבין מ.ס. אשדוד ביום ראשון הקרוב. ליאני היה שופט ה-VAR באותו מפגש בדצמבר, אז אשדוד ניצחה 2:3. שופט המסך בבלומפילד יהיה רועי ריינשרייבר, שביום ראשון היה על ה-VAR בדרבי של אתונה, עם שלוש החלטות טובות במשחק ההכתרה של אולימפיאקוס שניצחה 1:3 את פנאתינייקוס.

את משחקה של מכבי חיפה במוצ"ש מול עירוני קרית שמונה ינהל יגאל פריד (אביעד שילוח שופט ה-VAR) ואוראל גרינפלד שובץ למשחק בין בית"ר ירושלים לבני יהודה ביום שני (איתן שמואלביץ' ב-VAR).

ארז פפיר לא שובץ הפעם, אחרי הפנדל שלא שרק לזכות הפועל תל אביב בהפסד להפועל חיפה, וכך גם זיו אדלר שהיה שופט המסך באותו משחק.

גל לוי, שלפני שנתיים עלה לסגל הלאומית, ישפוט לראשונה משחק בליגת העל וזה יהיה המפגש בין הפועל חדרה להפועל חיפה בראשון ב-19:00. דוד פוקסמן יהיה שופט המסך שלו ולמחרת ינהל את משחק העונה בלאומית בין המוליכה הפועל נוף הגליל לסגניתה הפועל ירושלים.

השופט גל לוי. ברני ארדוב
הזדמנות ראשונה כשופט ראשי בליגת העל. גל לוי/ברני ארדוב

יתר המשחקים

מכבי פתח תקוה - הפועל באר שבע: שלומי בן אברהם (VAR: נאאל עודה)

מכבי נתניה - הפועל תל אביב: גל לייבוביץ' (VAR: אלי חכמון)

בני סכנין - הפועל כפר סבא: עידן לייבה (VAR: אוהד אסולין)

עוד בוואלה!

איגוד השופטים קבע: הפועל תל אביב היתה ראויה לפנדל מול הפועל חיפה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully