וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה: מתיאה ליואיץ' הודה לרועי ריינשרייבר שנחלץ לעזרתו

עודכן לאחרונה: 11.4.2021 / 22:32

הקשר הסרבי מרגיש טוב יותר, גם במועדון הודו לשופט על כך ש"ידע לזהות במהירות את חומרת הפגיעה". ריינשרייבר היה שופט ה-VAR ובמוקד הדרבי של אתונה, בו אולימפיאקוס ניצחה 1:3 וזכתה באליפות יוון

תקציר: בני סכנין - בני יהודה 1:1/ספורט 1

מתיאה ליואיץ', שאיבד אתמול (שבת) את ההכרה לשניות אחרי פגיעת ראש במשחקה של בני יהודה מול בני סכנין, הודה היום לשופט רועי ריינשרייבר שנחלץ לעזרתו לאחר הפגיעה הקשה. השופט הבין כי יש סכנה לקשר הסרבי שצנח אל הדשא ודאג להפוך אותו לפני שיבלע את הלשון.

בבני יהודה עדכנו כי ליואיץ' מרגיש טוב יותר היום ובבדיקות שביצע אתמול לא נמצאו נזקים חמורים בפניו. בהודעת המועדון נכתב: "גם אנו בבני יהודה מודים לרועי על התושייה ועל כך שידע לזהות במהירות את חומרת הפגיעה".

שחקני בני יהודה עם השופט רועי ריינשרייבר. אדריאן הרבשטיין
מדוחא לדרבי של אתונה. רועי ריינשרייבר עם שחקני בני יהודה בשבת/אדריאן הרבשטיין

ריינשרייבר היה הערב ביוון כשופט ה-VAR בדרבי של אתונה, בו אולימפיאקוס ניצחה 1:3 את פנאתינייקוס וזכתה באליפות בפעם ה-46 בתולדותיה. בדקה ה-12 סייע לשופט הקרואטי איבן בבק לפסול שער של יוסף אל עראבי בגלל נבדל קטן, בדקה ה-28 התערב בפנדל לזכות הירוקים שעלו ליתרון מרגלי פדריקו מאקדה ובדקה ה-60 פסל עוד שער של אל עראבי בגלל נגיעת יד. קוקה (45 ו-72) וברומה (90+7) הפכו את התוצאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully