וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עימות אחרי ההעפלה של צ'לסי: "טוכל אמר למאמן פורטו 'לך להזד--ן'"

עודכן לאחרונה: 14.4.2021 / 12:30

הבלוז עלו לחצי גמר ליגת האלופות למרות ההפסד 1:0 לפורטו, קונססאו טוען שטוכל קילל אותו. מאמן צ'לסי על השלב הבא: מעדיף לפגוש את ריאל מדריד על פני ליברפול

מאמן צ'לסי תומאס טוכל אחרי ההעפלה לחצי גמר ליגת האלופות. רויטרס
נשם לרווחה. טוכל/רויטרס

תומאס טוכל הודה שהוא מעדיף לפגוש בשלב הבא את ריאל מדריד ולא את ליברפול, אחרי שקבוצתו צ'לסי הבטיחה אתמול (שלישי) את מקומה בחצי גמר ליגת האלופות, ומחכה למנצחת בין אלופת ספרד לאלופת אנגליה. צ'לסי הפסידה אתמול 1:0 לפורטו משער פשוט מדהים של מהדי טארמי בזמן פציעות אבל הבלוז עלו בזכות הניצחון 0:2 במשחק הראשון, ויצפו הערב בגומלין בין ריאל לליברפול שיתקיים באנפילד אחרי שהבלאנקוס ניצחו 1:3 במפגש הראשון.

מאמן צ'לסי תומאס טוכל אחרי ההעפלה לחצי גמר ליגת האלופות, טיאגו סילבה מנחם את שחקני פורטו. רויטרס
שיקם את הקבוצה, ומודה ש"חצי גמר זה הישג גדול". טוכל חוגג, סילבה מנחם/רויטרס

מאמן צ'לסי טוכל נשאל את מי הוא מעדיף לפגוש בחצי הגמר ואמר ש"באופן כללי אני לא אוהב לשחק בליגת האלופות מול קבוצות מאותה ליגה, כי זאת יותר תחושה של מסגרת אירופאית, אבל זה הדבר היחיד. המפגש ביניהן רחוק מלהיות גמור, ואצפה בו ללא ספק. הכל אפשרי. ליברפול חזקה מאוד בבית, כך שניקח את מה שנקבל. זה מצב טוב עבורנו".

שחקני פורטו אחרי ההדחה מליגת האלופות. רויטרס
הייתה קרובה. פורטו/רויטרס

טוכל החמיא לקבוצתו ואמר: "להעפיל לחצי הגמר זה הישג גדול. זה צעד חשוב. אנחנו לא קבוצה שרגילה להיות במעמד הזה, אבל כשאתה שם אתה משחק כדי לעלות לגמר". המאמן הודה שקבוצתו לא הרשימה, אבל עשתה את העבודה. "חלק מהיכולת היא לא לאפשר ליריבה שלך להציג יכולת", אמר, "היום היה משחק שהמטרה שלו הייתה לשמור על תוצאה, להשקיע את כל המאמץ, כל הנחישות, את כל הרוח הקבוצתית, וזה חשוב אין לך ניסיון, אם הקבוצה שלך צעירה, זה הרגע להיות ביחד. דיברנו לפני כן על מה שאנחנו צריכים לעשות אם מרגישים לחץ - להשתמש בגוף שלך, לעבוד קשה ולגרום לעצמך להזיע. וזה מה שעשינו".

עימות בין מאמן צ'לסי תומאס טוכל לבין אנשי פורטו בסיום המשחק בליגת האלופות. Fran Santiago, GettyImages
העימות בסיום. טוכל ואנשי פורטו/GettyImages, Fran Santiago

בסיום המשחק טוכל התעמת עם אנשי פורטו, ומאמן הקבוצה הפורטוגלית סרג'יו קונססאו אף האשים וטען שמאמן צ'לסי קילל אותו. בתקשורת הפורטוגלית טענו שטוכל אמר לו "לך להזד--ן". התמונות הראו שטוכל וקונססאו שוחחו בלהט אחרי המשחק, כשגם בלם פורטו פפה התעמת עם הגרמני. קונססאו לא פירט מה נאמר לו, ורק אמר: "האיש הזה פה בדלת שלידי קילל אותי. אמרתי את זה לשופט, כי השופט הרביעי שמע את הקללות. האנגלית שלי לא משולמת, לא היה בינינו ויכוח כי הייתי מרוכז במשחק, אני לא יודע למה הוא הגיב ככה... זה לא יפה, ובגלל זה הייתי עצבני בסוים. אפילו לא אמרתי לו כלום לפני כן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully