וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פריז סן ז'רמן חגגה את העלייה, ניימאר רמז שהוא נשאר ב"בית" והרגיז את הגרמנים

עודכן לאחרונה: 14.4.2021 / 13:06

הצרפתים נקמו בבאיירן מינכן והדיחו אותה ברבע הגמר, הברזילאי חגג במופגן מול קימיש ("זה גורל") ואמר על הארכת החוזה: "לא חושב שזה על הפרק יותר, אני מרגיש פה מאושר מבעבר". אל חלאיפי: "מאמין שהוא יישאר שנים רבות. לניימאר ולאמבפה אין שום תירוץ לעזוב"

שחקני פריז סן ז'רמן חוגגים בחדר ההלבשה את הניצחון על באיירן/חשבון הטוויטר של פ.ס.ז'
פריז סן ז'רמן חגיגות. רויטרס
חגיגה גדולה בעיר האורות. פוצ' עם ניימאר/רויטרס

אלופת אירופה בחוץ. באיירן מינכן אמנם גברה אתמול (שלישי) 0:1 על פריז סן ז'רמן בחוץ, אבל הודחה כבר ברבע הגמר אחרי שנכנעה לאלופת צרפת 3:2 במשחק הראשון בגרמניה. "באיירן בחוץ!", כתבו ב"בילד", "ניצחון מר בפריז לא הספיק בשביל לעלות לחצי הגמר".

פריז עם חצי גמר שני ברציפות אחרי שנים ארוכות של כישלונות בזירה האירופית. היריבה הבאה שלה תהיה המנצחת במפגש בין מנצ'סטר סיטי לבורוסיה דורטמונד ואולי לאחר מכן הקבוצה מעיר האורות גם תעלה לגמר שני ברציפות.

סגירת המעגל של פריז הערב, באה לידי ביטוי בתמונה שכבר הפכה ויראלית ברשתות: בשנה שעברה דייויד אלאבה הפסיק את חגיגות הזכייה שלו לכמה רגעים כדי לנחם את ניימאר. הערב התפקידים התחלפו והברזילאי היה זה שניחם את האוסטרי.

בפריז חגגו נקמה ספורטיבית בקבוצה שגברה עליהם בגמר בשנה שעברה. למרות ההפסד, ניימאר הוכתר ל"שחקן המשחק" חרף העובדה שהוא לא כבש. הברזילאי הטריד את הגנת באיירן ללא הרף ונעצר רק על ידי מנואל נוייר והקורות.

"כל המצבים המסוכנים של פריז הגיעו דרך הכישרון של ניימאר", קבע שחקן העבר פטריק ויירה, "הוא היה מסוכן בעיקר במצבים של אחד על אחד - איזה כישרון מיוחד". והברזילאי עצמו סיכם בקצרה: "אני מאוד שמח. הדחנו קבוצה נהדרת, אבל גם אנחנו קבוצה נהדרת".

"לפעמים אתה יכול להחזיק בכדור", אמר ניימאר, "לפעמים אתה יכול לפלרטט עם בחורה במשך כל הלילה, ואז לראות מישהו אחר לוקח אותה הביתה אחרי רק חמש דקות"

בסיום המשחק ניימאר כינה את פריז סן ז'רמן "בית", ועל רקע המשא ומתן שלו עם הקבוצה והשמועות על עתידו, הברזילאי אמר: "אני לא חושב שזה על הפרק יותר, אני מרגיש פה נוח מאוד, בבית בפריז סן ז'רמן, אני מרגיש מאושר יותר מבעבר". ניימאר כמובן נשמע אחרת לגמרי ממה שהיה לפני שנתיים, כשביקש לעבור לברצלונה, אבל אחרי שבשנה שעברה העפיל עם הצרפתים לגמר הצ'מפיונס והשנה לחצי הגמר, הוא כבר מסופק יותר.

עם זאת, ניימאר גם הצליח שוב להרגיז כמה אוהדים ביבשת, כשבסיום חגג בצורה מופגנת ממש מול עיניו של שחקן באיירן מינכן יוזואה קימיש, אבל הבהיר: "לא עשיתי את זה כדי לעשות פרובוקציה לקימיש, פשוט חגגתי עם לאו פארדס, והוא היה מולי. זה גורל שקימיש גם היה שם, כי לפני המשחק הוא אמר שהקבוצה שלו טובה יותר ושתעלה. הוא היה בטוח שיעפיל לחצי הגמר".

ניימאר אף הקניט את באיירן מינכן, שאולי החזיקה יותר בכדור אבל הייתה פחות מסוכנת. "לפעמים אתה יכול להחזיק בכדור", אמר הברזילאי, "לפעמים אתה יכול לפלרטט עם בחורה במשך כל הלילה, ואז לראות מישהו אחר לוקח אותה הביתה אחרי רק חמש דקות".

ניימאר חוגג עם פארדס את ההעפלה של פריז סן ז'רמן על חשבון באיירן מינכן, לעיני יוזוא קימיש. Xavier Laine, GettyImages
הרגיז את הגרמנים. ניימאר חוגג במופגן מול העיניים של קימיש/GettyImages, Xavier Laine

נאסר אל חלאיפי, יושב ראש האלופה הצרפתית, אמר בסיום המשחק: "החוזה של ניימאר? אני חושב שהוא יישאר בפ.ס.ז' עוד המון זמן". לדבריו, "המטרה שלנו היא להגיע כמה שיותר רחוק, להגיע לגמר ולזכות בטורניר. הלילה היה מדהים. יכולנו לכבוש 4-3 שערים. העיקר שעלינו. עברנו את ברצלונה ואת באיירן, וזה אומר הרבה, אני גאה בקבוצה.

"השקענו הרבה בקבוצה כדי שתזכה בליגת האלופות ובכל התארים האפשריים. לניימאר ולאמבפה אין שום תירוץ לעזוב. באמת יש לנו כל מה שנדרש כדי לזכות בטורנירים. יש לנו כיום קבוצה נהדרת. אנחנו מכבדים את האחרים, אבל אנחנו שם. אנחנו עובדים. וזה לא נגמר. צריכים להמשיך, להישאר רגועים, כי ליגת האלופות לא נגמרה, חייבים לעבוד קשה, האמונה שם. הסוד הוא בעבודה. גם ההקפדה על הפרטים הקטנים עושה את ההבדל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully