וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באיירן מינכן מאוכזבת, האנזי פליק כבר מתייחס לשמועות ולעתידו, מולר: "נתנו את הלב והנשמה"

עודכן לאחרונה: 14.4.2021 / 9:46

אלופת אירופה נפרדה מהכתר ברבע הגמר, המאמן הגיב לאפשרות שיעזוב לנבחרת: "הצלחה היא תהליך, אני תמיד מחפש אתגר חדש". נוייר: "הפסדנו את זה במשחק הראשון". מתיאוס משוכנע: "באיירן הייתה עדיפה ב-180 הדקות"

שחקני פריז סן ז'רמן חוגגים בחדר ההלבשה את הניצחון על באיירן/חשבון הטוויטר של פ.ס.ז'
שוער באיירן מינכן מנואל נוייר, עם שוער פריז סן ז'רמן, קיילור נבאס. Matthias Hangst, GettyImages
בבאיירן לא הפסיקו לדבר דווקא על המשחק הראשון. נוייר הערב/GettyImages, Matthias Hangst

באיירן מינכן סיימה אתמול (שלישי) את דרכה בליגת האלופות כואבת ומאוכזבת. אלופת אירופה אמנם גברה 0:1 על פריז סן ז'רמן בצרפת, אבל הודחה אחרי הפסד 3:2 במשחק הראשון. ואותו משחק ראשון הוא זה שכולם דיברו עליו בסיום.

"לא הודחנו הערב, אלא במשחק הקודם בו היינו צריכים להשיג תוצאה טובה יותר", אמר השוער מנואל נוייר, שהערב סיפק כמה הצלות גדולות במחצית הראשונה, "זה מאוד מתסכל כי החמצנו כל כך הרבה מצבים. אנחנו מותשים, קשה להתמודד במצב כזה עם קבוצה מהטופ האירופי, אבל השחקנים נתנו הכול".

המאמן האנזי פליק הוסיף: "כשמסתכלים על המשחק הראשון, עם כל המצבים שהחמצנו... אם לא היינו סופגים את השער השלישי, היינו עולים. ראיתם כמה פריז מסוכנת בחלק הקדמי. למרות שהודחנו, אני חייב להחמיא בגדול לקבוצה שלי".

כדורגלן העבר האגדי לותר מתיאוס, שמשמש כפרשן ב"סקיי גרמניה", אמר: "פריז סן ז'רמן לא השתמשה היטב בהתקפות המעבר שלה ובסיכומן של 180 דקות, דווקא באיירן הייתה הקבוצה הטובה יותר. היו חסרים להם כמה דברים קטנים כדי להשלים מהפך הערב".

עוד בוואלה!

פריז חגגה, "הכישרון המיוחד" ניימאר החזיר לדייויד אלאבה

לכתבה המלאה
האנזי פליק, מאמן באיירן מינכן, מאוריסיו פוצ'טינו, מאמן פריז סן ז'רמן. Matthias Hangst, GettyImages
מחפש אתגר חדש? פליק/GettyImages, Matthias Hangst

בסיום המשחק האנזי פליק נשאל על עתידו, על רקע השמועות שהוא מועמד להחליף את יוגי לב באימון נבחרת גרמניה אחרי היורו ועל הדיווחים שבאיירן רוצה את יוליאן נאגלסמן. הפעם, בניגוד רוב הפעמים שבהם פליק סירב לענות לכתבים ואמר "לשאלה הבאה", הוא ענה:

"העובדה שלאחרונה אתם לא כל כך רגועים בנושא הזה, זה ברור. בשבועות האחרונים שאלתם את זה שוב ושוב. צריך לכבד כשמאמן אומר 'היי, אני לא רוצה לדבר על הנושא הזה יותר'. בסופו של יום הדברים ברורים, יש לי חוזה עם באיירן מינכן. אבל אתה תמיד חושב מה עומד לקרות. ומה הדבר הבא. ומה, ומה, ומה. גם אם הכל הולך נהדר כאן ועכשיו, אתה תמיד חושב על זה.

"לאן אתה הולך, מה הצעד הבא - אני תמיד חושב על זה. בגלל שעבורי, הצלחה היא תהליך שמתמשך. מבחינתי אני תמיד מעריך הכל, מחפש אתגר חדש או חושב איך לגשת אליו. ברור שיש לי את המחשבות שלי. למשפחה שלי חשוב רק שאהיה מאושר ושיהיה לי טוב, בין אם זה בבאיירן או בנבחרת".

ניימאר שחקן פריז סן ז'רמן מול שחקני באיירן מינכן. Francois Mori, AP
ניימאר שחקן פריז סן ז'רמן מול שחקני באיירן מינכן/AP, Francois Mori

תומאס מולר אמר בסיום: "אנחנו מאוד מאוכזבים, נתנו את כל הלב והנשמה, אבל כבשנו רק שער אחד... זה היה שונה מהמשחק הראשון במינכן, בהתחלה לא הגענו לשער שלהם ופריז הגיעה למצבים מסוכנים. במחצית השנייה המאמץ וההשקעה שלנו היו נהדרים, אבל זה היה קשה. לא באמת שמנו אותם תחת לחץ גדול, היינו מסוכנים אבל גם הם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully