וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הדרך היחידה בה ישתמשו בדני אבדיה אחרת היא אם המאמן יתחלף"

כתבי וושינגטון ניתחו את ההתאמה של הישראלי לקבוצה בה נבחר בדראפט: "הוא מוכשר מדי בשביל שישתמשו בו כך, חייב לגעת יותר בכדור"

דני אבדיה אחרי ההפסד של וושינגטון לטורונטו/מתוך חשבון הטוויטר של הוויזארדס

לאחר שאפילו לא זרק בניצחון על יוטה, המשיכו העיתונאים בארצות הברית לעסוק בתרומה ההתקפית המפוקפקת של דני אבדיה לוושינגטון. בפודקאסט Locked On עסקו בכך בהרחבה, כשהעיתונאי בן מהיץ' לא התרשם מהדקות הרבות שהישראלי הצעיר מקבל לאחרונה מסקוט ברוקס.

"הדקות לא משנות אם התפקיד שלך לא נכון, הוא מוכשר מדי בשביל שישתמשו בו כפי שמשתמשים בו", אמר מהיץ'. "הדרך היחידה שזה ישתנה היא אם צוות האימון ישתנה, הוויזארדס זקוקים למאמן שיבין שדני הוא לא סתם קלע, שהוא יכול ליצור, שהוא מגוון ויש לו הרבה אפסייד כשחקן יצירתי בליגה שמקדשת כישורים כאלה. וושינגטון צריכה צוות אימון שישתמש בו, וכרגע אין. כרגע זו התאמה רעה, וזו התאמה רעה לרוב השחקנים".

מהיץ' הוסיף ואמר: "דני צריך לגעת יותר בכדור, לטעות, ללמוד, רק ככה שחקנים צעירים מתבגרים. אבל הווזיארדס כל כך רוצים לתת את הכדור לראסל ווסטברוק ובראדלי ביל בכל פעם, ולכן השחקנים הצעירים צריכים רק לעמוד בפינות ולתפקד על תקן קלעים ותו לא. ככה לא צריכה להיראות ההתקפה".

שחקן וושינגטון וויזארדס דני אבדיה. Thearon W. Henderson, GettyImages
בארצות הברית ממשיכים לנסות לפצח את חידת אבדיה/GettyImages, Thearon W. Henderson

אנטוני סיטדינו השמיע דברים דומים: "דני הגיע לכאן בגיל 19, קרע את התחת במחנה האימונים, עבד ממש טוב עם בראדלי ביל, ראסל ווסטברוק, עם כולם והרוויח את המקום שלו בחמישייה. אחרי 16-17 משחקים זה נלקח ממנו, אנחנו לא יודעים מדוע - שאלנו את סקוט ברוקס לגבי הפוטנציאל שלו לשחק כגארד, אפילו כרכז. ברוקס אמר שהוא אפילו לא קרוב להיות מוכן לתפקיד כזה. אחר כך ראינו תסכול מצד דני, הרבה משחקים מתסכלים. אני יודע שהוא צעיר, הוא רק בן 20, אבל ראינו לא מעט מקרים בהם הוא מאוד מתוסכל, בעיקר בסיומי משחקים, וזה היה מדאיג.

"כעת הוא השיג בחזרה את התפקיד בחמישייה, כמעט משום מקום, סקוט סומך עליו וממשיך לתת לו דקות ועל כך מגיע לו קרדיט. בחלק מהמשחקים הוא כמעט מגיע ל-40 דקות וזה מצוין. הוא הפך לריבאונדר מצוין, לא חשבנו שהוא יהיה כזה. אנחנו רוצים שיהיה יותר אגרסיבי ויזרוק יותר. אני לא יודע אם זה המקום שמתאים לו. אם בראדלי ביל רוצה להישאר בשנתיים הקרובות ולהמשיך לשחק ככה, ואם ההתקפה תישאר ככה, איך אפשר להגיד שזה המקום שהכי מתאים לדני?"

אבדיה שותף העונה ב-49 משחקים, ב-27 מתוכם פתח בחמישייה ועד כה הוא מעמיד ממוצעים של 6.4 נקודות (41 אחוז מהשדה, 32 אחוז ל-3, 64 אחוז מהקו), 4.9 ריבאונדים ו-1.2 אסיסטים למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully