וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בדיעבד זו טעות איומה": בדאלאס יוצאים נגד טורניר הפליי-אין

עודכן לאחרונה: 13.4.2021 / 20:39

קיובן הצטרף לדונצ'יץ' ("לא מבין את זה") בביקורת על טורניר הכניסה לפלייאוף: "השחקנים משחקים יותר מדי משחקים במעט מדי זמן"

בעלי דאלאס מאבריקס מארק קיובן עם לוקה דונצ'יץ'. Tom Pennington, GettyImages
בהסכמה מלאה. קיובן ודונצ'יץ'/GettyImages, Tom Pennington

בעלי דאלאס מאבריקס מארק קיובן הצטרף הערב (שלישי) לביקורות הקשות שהשמיע כוכבו לוקה דונצ'יץ' כנגד טורניר סיום העונה ב-NBA. כזכור, אשתקד החליטו בליגה להרחיב את המאבק על הפלייאוף ויצרו טורניר "פליי-אין", במסגרתו מתחרות המדורגות 7-10 על שני הכרטיסים הנותרים במזרח ובמערב.

"אני מבין מדוע הליגה עשתה זאת", אמר קיובן, "אבל בדיעבד זו היתה טעות איומה. הדבר הכי גרוע הוא שזה רק מדגיש את לוח הזמנים הצפוף. במקום להילחם על מקום בפלייאוף ולהיות יכול לתת לשחקנים לנוח, קבוצות צריכות להתייחס לכל משחק כמו למשחק פלייאוף, בין אם כדי להיכנס לטופ 6, או להישאר בפנים. השחקנים משחקים יותר ויורת משחקים ודקות במעט מדי ימים".

דונצ'יץ' אמר הבוקר: "אני לא מבין את הטורניר הזה. אתה משחק 72 משחקים כדי להיכנס לפלייאוף, ואז אולי מפסיד פעמיים ועף. אני לא מבין. כרגע אנחנו פשוט מנסים להגיע למקום השישי, זו המטרה שלנו".

כרגע מדורגים המאבריקס במקום השביעי במערב, מה שאומר שאם העונה היתה מסתיימת היום, הם היו משתתפים בטורניר הפליי-אין (ופוגשים את ממפיס השמינית). דאלאס רחוקה שני משחקים מפורטלנד, המדורגת שישית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully