וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד הודיעה: סרחיו ראמוס נמצא חיובי לנגיף הקורונה

עודכן לאחרונה: 13.4.2021 / 12:02

אחרי רפאל וראן, הבלנאקוס הודיעו שגם הבלם הוותיק, שנעדר מחמשת המשחקים האחרונים בשל פציעה, חיובי לנגיף וימשיך להיעדר

ריאל מדריד הודיעה הבוקר (שלישי) שבלם הקבוצה, סרחיו ראמוס, נמצא חיובי לקורונה בבדיקה האחרונה שנערכה לשחקנים ולאנשי המועדון.

ראמוס, שהחמיץ את חמשת המשחקים האחרונים של הבלאנקוס בכל המסגרות בשל פציעה, כולל את המשחק מול ליברפול ברבע גמר ליגת האלופות והקלאסיקו מול ברצלונה, ימשיך להיעדר גם מהמשחקים הקרובים שכן כעת עליו להיכנס לבידוד.

סרחיו ראמוס ריאל מדריד ליד השופט. רויטרס
עוד בשורות רעות. סרחיו ראמוס/רויטרס

ראמוס מצטרף לחברו במרכז ההגנה בריאל מדריד, רפאל וראן, שנמצא חיובי לנגיף והחמיץ גם הוא את המשחקים החשובים מול ליברפול ומול בארסה בליגה. הצרפתי צפוי להחמיץ גם את הגומלין מול ליברפול כשראמוס בוודאות יחמיץ את המשחק השני ברבע גמר האלופות.

עוד בוואלה!

הכי דרמטי שיש: מה נשאר לאתלטיקו, ריאל מדריד וברצלונה עד תום העונה?

לכתבה המלאה
שחקן ריאל מדריד רפאל וראן מול שחקן ריאל סוסיאדד אלכסנדר איסק. רויטרס
גם הוא היה חיובי לנגיף. וראן/רויטרס

המשחק האחרון של ראמוס במדי ריאל מדריד היה בניצחון על אלצ'ה. לאחר מכן שיחק ארבע דקות בלבד בניצחון 1:3 של נבחרת ספרד על קוסובו אחרי שעלה כמחליף בדקות הסיום, ונראה שאז נפגע בשריר התאומים. תחילה דיברו על היעדרות של חודש, אך כעת נראה שהוא ימשיך להיעדר בעקבות ההידבקות בנגיף.

"האמת היא שהיו לי כמה שבועות די קשים", כתב ראמוס בחשבון האינסטגרם שלו לאחר הפציעה. "אני אמנם מרגיש טוב יותר כבר כמה ימים, אבל בכדורגל כמו בחיים גם מזל רע משחק תפקיד. לאחר המשחק מול קוסובו, התאמנתי במגרש ולפתע הרגשתי כאב בשריר התאומים ברגל שמאל. נבדקתי היום והתברר לי שאני סובל מפגיעה בשריר. כואב לי מאוד שלא אוכל לעזור לחבריי לקבוצה במשחקים הקשים שמחכים לנו. מה שנותר לי לעשות הוא לעודד את כולם מהצד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully