וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס אשדוד: דין דוד ושלומי אזולאי נפצעו והוחלפו, חשש שיחמיצו את המפגשים עם מכבי תל אביב

עודכן לאחרונה: 12.4.2021 / 22:48

החלוץ עם חשש לשבר באצבע, הקשר מתח שריר ובקבוצה מודאגים. בן שמעון לאחר ההפסד למכבי חיפה: "היו פחות אנרגיות והפסדנו בצדק"

תקציר: מ.ס. אשדוד - מכבי חיפה 3:0/ספורט 1

חשש גדול במ.ס אשדוד מהפציעות של שלומי אזולאי ודין דוד, שניים משחקניה הבולטים של הקבוצה, שנחבלו במהלך ההפסד 3:0 הערב (שני) מול מכבי חיפה במסגרת הפלייאוף העליון. דוד, חלוץ הקבוצה, נפצע אחרי שנחבל ברגלו, והוחלף בתום המחצית הראשונה. דוד סבל מכאבים, וקיים חשש לשבר באחת מאצבעות רגלו. גם אזולאי נפגע, וגם הוא הוחלף בדקה ה-60 בעקבות מתיחת שריר.

לאשדוד מצפים כעת שני משחקים חשובים - ביום ראשון בחוץ מול מכבי תל אביב בבלומפילד במסגרת הפלייאוף העליון, וביום רביעי הבא מול מכבי תל אביב באשדוד במסגרת גביע המדינה. כעת רן בן שמעון מקווה שלא יאבד את שני השחקנים המרכזיים הללו למשחקים החשובים שבשבוע הבא.

דין דוד שחקן מ.ס. אשדוד לפני בוגדן פלאניץ' שחקן מכבי חיפה. דני מרון
סבל מכאבים. דין דוד/דני מרון

רן בן שמעון אמר בסיום: "הם פתחו ב-100 אחוז, אנחנו ב-60-70. במקום לצאת למתפרצת בהתחלה, קיבלנו גול בצד השני. היינו פחות טובים, היו פחות אנרגיות והפסדנו בצדק. לא אשתמש בתירוצים, ברגע שעלינו עם ה-11 האלה צריך לקחת אחריות מלאה. היו שחקנים מאוד גבוליים לגבי המשחק והחליטו שהם ישחקו. הקצב היה בהתאם, הוא לא תאם את המשחק הזה, וזה משהו שבדרך כלל לא קורה לנו. הפנדל יכול היה לשנות מומנטום, אבל מכבי חיפה הייתה יותר טובה וניצחה בצדק גמור. המוטו שלנו הוא ללכת קדימה בכל הכוח, לפעמים זה מצליח יותר ולפעמים פחות. נבוא ככה בכל משחק, בכל משחק נרצה לנצח. רועי גורדנה החמיץ את הפנדל, אבל מה שהוא עושה העונה ראוי להערכה והערצה".

עוד בוואלה!

מכבי חיפה הביסה 0:3 את מ.ס. אשדוד וצימקה את הפער ממכבי תל אביב לנקודה

לכתבה המלאה
רמזי ספורי עם שלומי אזולאי שחקני מ.ס. אשדוד. דני מרון
חוליה חשובה במערך של רב"ש. אזולאי/דני מרון

רועי גורדנה הוסיף: "פגשנו קבוצה טובה. ספגנו שער מוקדם והחמצנו פנדל שהוסיף לחוסר הביטחון שלנו, ומשם התחיל כדור שלג. נלמד מהמשחק הזה, יש גם משחקים לא טובים. נמשיך קדימה. הפנדל יכול היה להכניס את מכבי חיפה ללחץ והמשחק היה מתפתח אחרת, אבל זה לא קרה. פעם ראשונה שאני מחמיץ פנדל בליגה ואני מקווה שגם פעם אחרונה. הפציעות? יש לנו סגל מספיק טוב, נדע להתמודד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully