וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: שאלקה השיגה את ניצחונה השני העונה, קלן הפסידה בתוספת הזמן ומאמנה פוטר

עודכן לאחרונה: 11.4.2021 / 23:08

שער של סואט סרדאר בדקה הרביעית ביום הולדתו ה-24 סידר לכחולים שלוש נקודות נדירות. מיינץ נחלצה מהמקום המוליך למבחנים עם 2:3 על קלן בדקה ה-91, המפסידה נותרה מתחת לקו האדום ונפרדה ממרקוס גיזדול

תקציר: שאלקה - אוגסבורג 0:1/ספורט 1

המחזור ה-28 בבונדסליגה יימשך היום (ראשון) עם שני משחקים. שאלקה הצליחה להשיג את ניצחונה השני העונה עם 0:1 ביתי מול אוגסבורג. קלן הפסידה 3:2 בתוספת הזמן בקרב התחתית מול מיינץ ולאחר מכן מאמנה פוטר.

סואט סרדאר שחקן שאלקה. רויטרס
חגג את יום ההולדת כמו שצריך. סרדאר/רויטרס

שאלקה - אוגסבורג 0:1

ניצחון ראשון לכחולים אחרי 12 משחקים ברציפות ושני בסך הכול מתחילת העונה ולמעשה ניצחון שני ב-44 משחקי הליגה האחרונים! שאלקה שיפרה את מאזנה ל-13 נקודות בלבד והסיכויים שלה לשרוד איכשהו בליגה למרות הכול עדיין אפסיים לחלוטין. אוגסבורג, שכבר די הבטיחה עונה נוספת בבונדסליגה, עם הפסד כואב אחרי שבסיבוב הראשון מנעה משאלקה את הניצחון הראשון שלה עם 2:2 בדקה ה-93. סואט סרדאר, שחוגג ממש היום את יום הולדתו ה-24, כבש את השער לזכות המארחת כבר בדקה הרביעית והקבוצה שלו הצליחה להחזיק מעמד וסוף סוף להשיג ניצחון.

יונאס הקטור שחקן קלן מאוכזב. Federico Gambarini, GettyImages
הפסד שמקרב את קלן לבונדסליגה השנייה. יונאס הקטור המדוכא/GettyImages, Federico Gambarini

קלן - מיינץ 3:2

ניצחון דרמטי לאורחת בקרב התחתית הישיר שהותיר את קלן מתחת לקו האדום והקפיץ אותה אל המקום ה-14, בזכות צבירת 11 נקודות מ-15 האחרונות. לאנדרו באריירו, שחקן נבחרת לוקסמבורג, היה כוכב המשחק עם בישול לז'אן פול בוטיוס בדקה ה-11 ושער ניצחון שהשלים את המהפך בדקה ה-91. אונדריי דודה השווה בפנדל עבור קלן (43) ואליאס סחירי הפך (61), אבל קארים אוניסיבו השווה בחלוף ארבע דקות וכאמור באריירו הכריע. המארחת עם שתי נקודות בלבד בשמונת המחזורים האחרונים וכמה שעות לאחר ההפסד המאמן מרקוס גיזדול פוטר אחרי כשנה וחצי בתפקיד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully