וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכותרות גם כשהוא פצוע: מדוע הוזעקה משטרה לדירה של יוסופה מוקוקו?

עודכן לאחרונה: 11.4.2021 / 15:03

היהלום של דורטמונד רצה ללבן עם האקסית את העניינים, אבל היה צריך לצאת לפגישה. הפתרון מבחינתו: לנעול אותה בדירה

תקציר: שטוטגרט - בורוסיה דורטמונד 3:2/ספורט 1

היהלום של בורוסיה דורטמונד, יוסופה מוקוקו, אמנם נפצע וגמר את העונה, אבל זו ממש לו סיבה בשבילו לרדת מהכותרות. הבוקר (ראשון) נחשף ב"בילד" שבשבוע שעבר החלוץ בן ה-16 נעל אישה בביתו וזו נאלצה להתקשר למשטרה כדי שתחלץ אותה.

לפי הסיפור בגרמניה, האקסית של מוקוקו, אישה בת 23 העונה לשם אמלי, הגיעה לדירה בה מתגורר הנער כדי לאסוף את חפציה אחרי שהם נפרדו. מוקוקו רצה לשוחח איתה, אבל היה צריך למהר לפגישה אחרת ולא היה מוכן לאחר. הפתרון מבחינתו היה לנעול את אמלי עד שהוא יחזור ואז הם יוכלו ללבן את העניינים. היגיון שכזה.

נעולה בדירה, אמלי לא התבלבלה ואחרי שהבינה שיוסופה עזב את המקום, היא התקשרה למשטרה כדי שתחלץ אותה. למזלו של החלוץ בן העשרה, האקסית לא הגישה נגדו תלונה במשטרה והוא ייצא מהסיפור הזה נקי יחסית.

יוסופה מוקוקו שחקן בורוסיה דורטמונד. רויטרס
סיפורים מהסוג הזה כבר בגיל 16 - זה לא סימן טוב. מוקוקו/רויטרס

מוקוקו שנולד בקמרון ועבר להתגורר בגרמניה בגיל 10, הצטרף למחלקת הנוער של בורוסיה דורטמונד ב-2016 ובין רגע הפך לכוכב הגדול של האקדמיה. ברגע שהחוק התיר לו להתאמן עם קבוצת הבוגרים של דורטמונד, הוא הוקפץ אליה ויום אחרי שמלאו לו 16 שנה, ערך הופעת בכורה תוך שהוא הופך לשחקן הצעיר בתולדות הבונדסליגה. הוא הספיק לכבוש העונה שלושה שערי ליגה לפני שנפצע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully