וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסי רעד מקור, פיקה צעק "זה מדהים", ברצלונה רתחה מזעם: "אולי אין VAR בספרד"

עודכן לאחרונה: 11.4.2021 / 9:01

טענות קשות בבארסה אחרי ההפסד בקלאסיקו: "לא מבינים איך לא בדקו אם היה פנדל". הווידאו של הארגנטינאי סובל הפך לויראלי. פיקה נזף בשופט, קומאן עזב ריאיון באמצע

רונאלד קומאן מאמן ברצלונה מתלונן בפני השופט חסוס חיל מנסאנו. Angel Martinez, GettyImages
קומאן עם צוות השיפוט בסיום/GettyImages, Angel Martinez

זעם עצום בברצלונה על שופט הקלאסיקו הערב (שבת), חסוס חיל מנסאנו, אחרי ההפסד 2:1 לריאל מדריד. בברצלונה היו משוכנעים שהגיע להם פנדל אחרי אחרי ספק עבירה של פרלאן מנדי על מרטין ברייתווייט עמוק במחצית השנייה, אם כי מצלמות הטלוויזיה הוכיחו שהיה מגע קל - לא כזה שמצריך שריקה.

ג'רארד פיקה הפצוע ירד לכר הדשא והתעמת עם חיל מנסאנו וגם המאמן רונאלד קומאן נראה רותח. על תוספת הזמן אמר לשופט: "זה מדהים". הוא גם החליף כמה מילים עם לוקה מודריץ', שהיה בדרך לחדר ההלבשה, כשהקרואטי אמר לו בחיוך "הולך להתלונן, אה?". פיקה ענה לו: "ארבע דקות אחי", ומודריץ' הגיב: "כמה רצית?".

"מאכזב אותי שצוות ה-VAR לא בחן את המהלך הזה", אמר סרג'י רוברטו אחרי המשחק, "השופט לא שרק וזו הפרשנות שלו, אבל לפעמים ב-VAR מתקנים. מפתיע אותי שכל הסיפור נגמר כל כך מהר".

ליאונל מסי שחקן ברצלונה. Manu Fernandez, AP
עדיין לא יצא מהקפאה. מסי/AP, Manu Fernandez

קומאן סיפר שלמרות ההפסד, הוא מרוצה מהדרך בה קבוצתו שיחקה והוסיף: "לדעתי היה פנדל ברור, אבל לא שמענו מ-VAR. אני לא יודע אם יש VAR או לא בספרד. כולם בטוחים שהיה פנדל, ראיתם את זה?". בריאיון הטלוויזיוני שאל מאמן ברצלונה את המראיין "לא ברור שהיה פנדל?", קיבל תשובה מהוססת, ועזב את עמדת הראיונות.

לאחר מכן קומאן המתוסכל הוסיף: "השופט הוסיף ארבע דקות תוספת זמן, אבל הוא בזבז שלוש דקות בלסדר את האוזנייה שלו. אני תמיד אגן על הקבוצה והמועדון שלי, אני לא רוצה להרחיב יותר בעניין".עם זאת קומאל הוסיף ש"אני מאוד אופטימי. הראינו רוח לחימה ואנחנו מתכוונים להמשיך להילחם עד הרגע האחרון. חדר ההלבשה שלנו עצוב כרגע, גם בגלל החלטת השופט אבל גם בגלל שלא שיחקנו טוב במחצית הראשונה, לא בהתקפה ולא בהגנה. בשבוע הבא יש עוד משחק חשוב חייבים להתכונן אליו".

שחקן העבר של ברצלונה, גיירמו אמור, שמחזיק היום בתפקיד מקצועי-ניהולי במועדון, אמר: "אני חושב שב-VAR היו צריכים לכל הפחות לבדוק את האירועים. אחד עם דמבלה ואחד עם ברייתווייט. אני חושב גם שהשופט היה צריך להוסיף עוד כמה דקות בתוספת הזמן".

עוד בוואלה!

ריאל מדריד ניצחה 1:2 את ברצלונה ועלתה זמנית למקום הראשון בספרד

לכתבה המלאה
ג'רארד פיקה שחקן ברצלונה עם השופט חסוס חיל מנסאנו. Quality Sport Images, GettyImages
פיקה מתלונן בפני השופט חסוס חיל מנסאנו/GettyImages, Quality Sport Images

מעבר לעצבים של ברצלונה אחרי השריקה האחרונה, אחת הסצינות שייזכרו מהקלאסיקו הזה היא זו של ליאונל מסי רועד מקור בגשם והרוח ומבקש חולצה חדשה ויבשה. במדריד נמדדו בשעת המשחק 11 מעלות, אבל ביחד עם הגשם הכבד והרוח, תנאי מזג האוויר הקשו על השחקנים ועל הארגנטינאי בעיקר והווידאו שלו רועד הפך במהרה לוויראלי.

מעבר לקור, זה בהחלט לא היה הערב של מספר 10 של הבלאוגרנה. הוא סיים קלאסיקו חמישי ברציפות בליגה בלי לכבוש, בזבז את חצאי המצבים שלו ולפי "קאדנה קופ", נזף בשופט חיל מנסאנו על ההתנהלות שלו: "תדבר אלינו יפה, בכבוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully