וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקוט ברוקס: "כנראה שלא היינו מנצחים ללא המהלך של דני אבדיה"

עודכן לאחרונה: 10.4.2021 / 9:51

וושינגטון פרגנה לישראלי על העצירה ההגנתית המכרעת, שנייה לסיום, המאמן הוסיף: "אני לא חושב שהוא מבין כמה הוא חזק ומהיר, לא מודאג מהקליעה שלו". האצ'ימורה: "היתה לנו בעיה בתקשורת ודני הגיע ברגע האחרון". בתקשורת האמריקאית התלוצצו ומצאו כינוי חדש: "דני מוטומבו"

דני אבדיה אחרי ההפסד של וושינגטון לטורונטו/מתוך חשבון הטוויטר של הוויזארדס

עד הלילה (בין שישי לשבת), היה נראה שדני אבדיה מתחיל לחזור לעצמו בצד ההתקפי. הישראלי קלע בספרות כפולות בארבעה מששת משחקיו הקודמים, כולל 16 נקודות מול אורלנדו. יכולת הקליעה הזו אמנם נעלמה מול גולדן סטייט, כשהרוקי סיים עם 2 נקודות בלבד (0 מ-6 מהשדה, 0 מ-3 ל-3, 2 מ-4 מהקו), אך בסיום הניצחון של וושינגטון על גולדן סטייט עסקו בארצות הברית בעיקר במהלך המוצלח האחד שכן ביצע.

שנייה לסיום, קיבלו הווריירס הזדמנות ליטול בחלק את ההובלה, כשדריימונד גרין מצא את דמיון לי ממש מתחת לסל, אך הישראלי בן ה-20 עצר אותו עם מהלך הגנתי גדול. בראדלי ביל שהתעלה במאני טיים נשלח לקו, קלע פעמיים, סטפן קרי החטיא את ניסיון השלשה האחרון, והוויזארדס שרדו עם 107:110 דרמטי.

"זה היה מהלך גדול, בלעדיו ככל הנראה לא היה לנו סיכוי לסגור את המשחק הזה. הוא היה מאוד קשוב למצב, מהלך טוב מאוד שלו", החמיא סקוט ברוקס לרגע ההגנתי של אבדיה. כשנשאל מה אבדיה מסוגל לתרום גם בלילות בהם הוא לא קולע, אמר המאמן: "דני ילד חזק, אני לא חושב שגם הוא מבין כמה חזק הוא וכמה מהר הוא יכול לרוץ. כשיהיה לו יותר ניסיון הוא יבין את זה. הוא לוקח ריבאונדים ברמה גבוהה מאוד וזה נהדר, כי הוא משחק ללא פחד בטבעת. אנחנו זקוקים לשחקנים שעוזרים בריבאונד והוא נותן לנו את זה. הזריקה שלו תמשיך להשתפר, אני לא מודאג מהשלשות כי הוא עובד על זה, הוא עושה כל מה שצריך. אני רוצה שהוא יגיע יותר לקו, וגם שם הוא ישתפר".

רוי האצ'ימורה הוסיף: "מהלך גדול של דני, היתה לנו בעיה בתקשורת בחילוף בהגנה ודני הצליח להגיע לשם. אין ספק שזה עזר לנו לנצח". רובין לופז אמר על הישראלי: "הוא כמו אחד הסנטרים שלנו, סנטר של כבוד. זו היתה חסימה גדולה, הוא הופיע כשהיינו זקוקים לו ואני מקווה שהוא ימשיך ככה".

"מהלך שהציל את המשחק בטבעת", צייץ העיתונאי האמריקאי פרד כץ מ"האתלטיק". חברו ל"אתלטיק" בן סנדטנג התלוצץ וצייץ: "דני מוטומבו עם החסימה בשנייה האחרונה. איזה סיום". צ'ייס יוז מ-NBC הוסיף: "מהלך הגנתי ענק של דני, להגן על הטבעת מול דמיון לי. נראה שדני הכריע אותו למסור את הכדור, והוא איבד". שחקן העבר דרו גודן, המשמש כפרשן במשחקי וושינגטון, אמר: "וואו, קריאה הגנתית גדולה. לי פספס, זה היה מהלך מצוין של גולדן סטייט, אבל דני הציל בשנייה האחרונה. מהלך ענק".

אבל עם כל הכבוד לאבדיה, זה היה הלילה של בראדלי ביל. במשחקו השני לאחר החזרה מהפציעה התקשה כוכב וושינגטון וקלע את הנקודה הראשונה שלו לקראת סיום המחצית הראשונה. בסופו של דבר, קלע 6 מ-20 הנקודות שלו ב-30 השניות האחרונות, כולל מהלך ענק של שלשה ועבירה, שהעביר את היתרון לצד של הוויזארדס עם 6 שניות על השעות.

"זריקה גדולה של שחקן גדול", אמר ברוקס. "הצוות שלנו אמר שיש לו קצת כאבי גב, שאלתי אותו כל שתי דקות מה מצבו. זה נהדר שהוא חזר אלינו". על רובין לופז, שהמשיך את התקופה הטובה שלו, אמר המאמן: "הוא מושלם עבור הקבוצה שלנו ומושלם עבור הגארדים שלנו. ראסל ובראד רוצים שהשחקנים שלנו יהיו מצוינים, יש לנו שחקנים צעירים שצריכים שידחפו אותם ורובין עוזר להם בזה".

הכוכב עצמו הוסיף: "זה גדול. כשיש לך משחק לא טוב ודברים לא עובדים לך, אתה מחפש משהו שירים אותה. זה בהחלט היה רגע מיוחד עבורי. כאב לי הגב וזה הגביל אותי מלעשות דברים שרציתי לעשות, חשבתי שמדובר בהתכווצויות. אמרתי לצוות שיתנו לי לסיים את המשחק הזה, ומחר נדאג למחר".

על הניצחון עצמו והתקופה האחרונה של הוויזארדס אמר ביל: "דני אבדיה כל הזמן מתפתח, אנחנו זקוקים לכל שחקני הסגל שלנו. אנחנו מתחילים להתחבר ואני מקווה שנמשיך להשתפר בכל משחק ומשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully