וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס. אשדוד - מכבי חיפה: גיל כהן ייעדר, עומרי בן הרוש צפוי להחליפו

המארחת תחסר את שחקן ההגנה שהצטיין בחודש האחרון בהיעדרו של אוואני, ובן הרוש מיועד לפתוח לצד צבטקוביץ'. גורדנה יחזור (ב', 20:30, ספורט 5). בכר מתכנן שינויים: "צריכים לחזור לדברים שאנחנו יודעים לעשות"

תקציר: מ.ס. אשדוד - מכבי חיפה 0:1/ספורט 1

מ. אשדוד

חדשות רעות למ.ס. אשדוד, שתחסר מחר (שני, 20:30, ספורט 5) את שחקן ההגנה הטוב ביותר שלה בחודש האחרון, גיל כהן. הבלם התלונן בימים האחרונים על כאבים בשריר ליד המפשעה והיום נשלח לבדיקת אולטראסאונד במקום לערוך את האימון המסכם לקראת מכבי חיפה. מהבדיקה עולה כי לבלם יש קרע והוא ייעדר בתקופה הקרובה. כהן החליף את טימותי אוואני לפני כחודש אחרי שהאחרון קרע בעצמו שריר בירך, והצטיין בהיעדרו. רן בן שמעון יצטרך להסתדר ללא כהן מחר וגם טימותי אוואני עדיין לא צפוי לחזור אף על פי ששב להתאמן, כך שנראה כי עומרי בן הרוש יפתח במרכז ההגנה לצד ננאד צבטקוביץ'.

רועי גורדנה יחזור מצהובים ויפתח במרכז הקישור. ההערכה היא שיעקב בריהון יירד לספסל למרות שפתח מול הפועל באר שבע, כבש ובישל, שכן נראה שבן שמעון יעדיף לפתוח עם רמזי ספורי ובריהון יוחלף על ידי גורדנה.

מאמן הקבוצה רן בן שמעון אמר לקראת המשחק: "באים בתחושות טובות, עם ביטחון טוב. בקבוצה שלנו יש קשר ישיר בין רמת המוכנות שלנו לאיך שאנחנו נראים במשחק, ואנחנו משתדלים להכין את השחקנים הכי טוב שאפשר. זו יריבה חזקה, ונצטרך לבוא מוכנים. עומס? אנחנו חושבים רק על המשחק הקרוב, לא על העומס, חושבים רק על מכבי חיפה. הקהל? יש לו משמעות אדירה. יגיע הרבה קהל מחיפה, חשוב לנו שיגיע כמה שיותר קהל מאשדוד, יש לנו פה שחקנים שחיים פה וגדלים פה בתוך הקהילה, וצריכים כל תמיכה שיש, והעונה באמת שיש מה לראות ממ.ס אשדוד".

שלומי אזולאי: "משחק חשוב עבורנו, מול קבוצה טובה מאוד שרצה לאליפות, ונרצה להמשיך בכדורגל הנהדר שאנחנו משחקים, ומול הקהל שלנו אנחנו רוצים לחזור לנצח, זאת השאיפה. היה קשה בלי קהל, זה הרגיש כמו משחקי אימון, ואנחנו שמחים שהקהל חזר. מאמין שהקהל של חיפה יגיע, אבל גם שלנו יבוא לתמוך בנו".

שחקן מ.ס. אשדוד גיל כהן. לירון מולדובן
הפציעה הגיעה אחרי הצטיינות בתקופה האחרונה. גיל כהן/לירון מולדובן

מכבי חיפה

הירוקים יודעים שאסור להם למעוד אחרי שתי תוצאות ה-1:1 בפלייאוף העליון ואיבוד המקום הראשון, כשהמאמן ברק בכר יערוך לפחות שינוי אחד לעומת ההרכב שפתח מול מכבי תל אביב. בכר מתלבט בין גודסוויי דוניו לניקיטה רוקאביצה, שמתקשה לחזור לעצמו מאז שנדבק בקורונה ואף מתלונן על כאבי שרירים. הגנאי היה דינמי בדקות בהן השתלב כמחליף נגד מכבי תל אביב ועשוי לפתוח מחר. שינוי נוסף עשוי להתבצע בהגנה, כשנראה שבכר יעדיף את ארנסט מאבוקה על פני רז מאיר בעמדת המגן הימני. חוסה רודריגס הפצוע ייעדר, כאשר מוחמד אבו פאני ונטע לביא יפתחו בקישור האחורי.

בכר אמר לקראת המשחק: "אנחנו משחקים נגד קבוצה טובה שנמצאת בכושר טוב במגרש שהפסדנו בו כבר העונה. אנחנו אחרי שני משחקים שלא ניצחנו, צריך לבוא לאשדוד ולעשות את הדברים שאנחנו יודעים לעשות כדי לחזור למסלול הניצחונות".

עוד בוואלה!

מכבי חיפה: דוניו עשוי לפתוח במקום רוקאביציה באשדוד

לכתבה המלאה
ארנסט מאבוקה שחקן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
יחזור ל-11? ארנסט מאבוקה/מאור אלקסלסי

טריוויה

* 64 מפגשים נערכו בין הקבוצות בליגת העל. המאזן עד כה: 12:34 למכבי חיפה בניצחונות ועוד 18 תוצאות תיקו.

* מ.ס. אשדוד תנסה להיות הקבוצה הראשונה שמנצחת את מכבי חיפה פעמיים העונה ושומרת מולה פעמיים על שער נקי. הפעם הקודמת שגברה עליה בשני משחקי בית רצופים הייתה ב-2014.

* אשדוד בלתי מנוצחת בשמונת משחקי הבית האחרונים שלה (חמישה ניצחונות) ובמהלכם ספגה רק שלושה שערים.

* מכבי חיפה מגיעה אחרי שתי תוצאות זהות של 1:1. שלושה משחקים ללא הכרעה לא היו לה מאז אפריל 2016, אבל שלושה משחקים רצופים שהסתיימו ב-1:1? זה לא קרה לירוקים מאז פברואר-מרץ 1952.

הרכבי הקבוצות

שופט: גל לייבוביץ'
אצטדיון: אשדוד
קהל: 2434

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully