וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: דוניו עשוי לפתוח במקום רוקאביציה באשדוד, 400 כרטיסים נוספים הועברו לאוהדים

עודכן לאחרונה: 11.4.2021 / 13:39

ברק בכר יבצע לפחות שינוי אחד ב"אולי משחק החוץ הכי קשה בפלייאוף העליון" (שני, 20:30, ספורט 5). גם מאבוקה בתמונת ה-11. הירוקים לדין בעקבות השלכת הקרטיב על בן חיים. במועדון חגגו יום הולדת 80 ליעקב שחר הנרגש

תקציר ה-1:1 של מכבי חיפה עם מכבי תל אביב/ספורט1

מכבי חיפה תשלים היום את הכנותיה למשחק מחר (שני, 20:30, ספורט 5) מול מ.ס אשדוד כאשר עושה רושם שהמאמן ברק בכר יערוך לפחות שינוי אחד לעומת בהרכב שפתח מול מכבי תל אביב. בכר מתלבט בין גודסוויי דוניו לניקיטה רוקאביצה, שמתקשה לחזור לעצמו מאז שנדבק בקורונה ואף מתלונן על כאבי שרירים. הגנאי היה דינמי בדקות בהן השתלב כמחליף נגד מכבי תל אביב ועשוי לפתוח מחר.

שינוי נוסף עשוי להתבצע בהגנה, כשנראה שבכר יעדיף את ארנסט מאבוקה על פני רז מאיר בעמדת המגן הימני. חוסה רודריגס הפצוע ייעדר כאשר מוחמד אבו פאני ונטע לביא יפתחו בקישור האחורי.

ברק בכר מאמן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
שם אצבע על הדקות הפחות טובות בפתיחת המחצית השנייה. בכר/מאור אלקסלסי

"המשחק מול מכבי תל אביב כבר לגמרי מאחורינו", אמר שחקן במכבי חיפה, "אנחנו מבינים שעד סוף העונה כמעט אסור לנו למעוד. אשדוד זה אולי משחק החוץ הכי קשה בפלייאוף ונצטרך להיות ב-100 אחוז לאורך כל המשחק כדי לנצח". בכר שוחח השבוע עם שחקניו גם על עניין הדקות הראשונות במחצית השנייה, בו הקבוצה לא נראתה טוב בחלק מהמשחקים העונה וביקש מהם להיות מרוכזים לאורך כל חלקי המשחק.

* בתוך כך, תובע ההתאחדות החליט להעמיד את הירוקים לדין משמעתי בגין התפרעות אוהדים ופגיעה על ידי אוהדים, זאת בעקבות השלכת החפצים והשלגון שפגע בטל בן חיים.

* אחרי ש-800 הכרטיסים שהועברו למכבי חיפה נמכרו בסוף השבוע שעבר בפחות משעה, העבירה היום מ.ס אשדוד עוד 400 כרטיסים להנהלת מכבי חיפה לטובת אוהדיה. כזכור, ביום חמישי נמכרו כל הכרטיסים שהוקצו לאוהדי חיפה, שכמובן מסתערים על הכרטיסים ונרגשים לקראת המשחק ולקראת היישורת האחרונה. באשדוד החליטו לאחר התייעצויות להיענות לבקשת הירוקים להעביר אליהם עוד כרטיסים, ולוואלה! ספורט נודע שהבוקר הועברו 400 כרטיסים נוספים, כש-1,200 אוהדים ירוקים לכל הפחות יגיעו למשחק.

עוד בוואלה!

בקרוב בחיפה: רחובות יעקב שחר ורובי שפירא

לכתבה המלאה

אמש חגגו במועדון את יום הולדתו ה-80 של יעקב שחר, כאשר במכבי חיפה ציינו שהבעלים התרגש מאוד ואף נשא דברים ואמר לסובבים שמכבי חיפה היא הפרויקט החשוב בחייו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully