וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב נפרדה מהיורוליג עם תבוסת 86:69 אצל זניט סנט פטרסבורג

עונת היורוליג החלשה קיבלה אקורד סיום הולם: הקבוצה של ספרופולוס הובסה ברוסיה, התקרבה לשיא שלילי בכל הזמנים בריבאונדים וסיימה את העונה עם 20 הפסדים. טאריק בלאק בלט מול האקסית, 15 נקודות של דורסי לא הושיעו

סקוטי ווילבקין, מכבי תל אביב מול שחקני זניט סנט פטרסבורג טאריק בלאק, קווין פאנגוס. מתוך הטוויטר של מכבי תל אביב, אתר רשמי
ככה זה נראה כל העונה. ווילבקין מתקשה/אתר רשמי, מתוך הטוויטר של מכבי תל אביב

סיום הולם לעונה חלשה ומאכזבת: מכבי תל אביב חתמה הערב (שישי) את עונת היורוליג שלה עם הפסד 86:69 לזניט סנט פטרסבורג, וסגרה עונה מאכזבת עם 20 הפסדים במקום ה-13 בלבד בטבלה. הקבוצה של יאניס ספרופולוס קיוותה לחולל הפתעה ולהשיג ניצחון חוץ שהיה מקלקל ליריבה את התוכניות להעפיל לפלייאוף, אבל התפרקו אחרי מחצית ראשונה סבירה, ונכנעו ללא תנאי לרוסים, כשהם מתקרבים לשיא מועדון שלילי בריבאונדים במשחק יורוליג, עם 18 כאלה בכל המשחק (נשיא השלילי עומד על 17).

טיילר דורסי סיפק 15 נקודות בגארבג' טיים שלא הועילו לצהובים, כריס ג'ונס הוסיף 11, אבל המשחק שוב המחיש את התפוקה הלא מספקת של מי שסומנו כמי שאמורים לסחוב את הקבוצה על הגב: סקוטי ווילבקין סיים עם 9 נקודות בלבד כולל 1 מ-5 מהשלוש, אנטה ז'יז'יץ' תרם 4 נקודות ב-20 דקות, אותלו האנטר (שחזר מהיעדרות של כמה שבועות) הסתפק ב-3 נקודות ודראגן בנדר בשתיים. מנגד, הרוסים הציגו התקפה שוטפת והגנה חזקה, כשאקס הצהובים טאריק בלאק מציג יכולת טובה ומסיים עם מדד היעילות הגבוה במשחק (21) ו-11 נקודות.

הצהובים יגיעו לקלאסיקו הישראלי מול הפועל ירושלים ביום שני, במצב זהה לזה של האדומים, אחרי הפסד גדול שמשאיר הרבה טעם רע בפה. כעת הם יקוו לעמוד במטרות בזירה המקומית, כדי שיוכלו להתרכז בבניית סגל איכותי יותר לעונה הבאה.

עוז בלייזר, מכבי תל אביב מול שחקני זניט סנט פטרסבורג טאריק בלאק, מתאוש פוניטקה. מתוך הטוויטר של מכבי תל אביב, אתר רשמי
מנקודות האור של המחצית הראשונה. בלייזר/אתר רשמי, מתוך הטוויטר של מכבי תל אביב

מהלך המשחק

רבע 1

הרוסים פתחו עם הגנה חזקה שהקשתה על סקוטי ווילבקין, ועלתה ליתרון 2:7 מהיר כשאוסטין הולינס קולע חמש נקודות רצופות. אלייז'ה בריאנט קלע חמש נקודות משלו בצד השני, אבל היתרון המשיך לצמוח והגיע לדו ספרתי אחרי שמונה דקות, כשלוח התוצאות מראה 11:21 לזניט. האקס טאריק בלאק אמנם נותר ללא נקודות ברבע הראשון אבל מספר מהלכים הגנתיים טובים שלו, נתנו לרוסים יתרון 15:25 בסיום הרבע.

רבע 2

מכבי תל אביב פתחה קצת טוב יותר את הרבע השני בעזרת דחיפה של טיילר דורסי בהתקפה, אבל היתרון הבטוח של הרוסים נשמר, כשאוסטין הולינס מגיע למספר נקודות דו ספרתי ומתאוש פוניטקה מתחמם. עוז בלייזר שנכנס טוב למשחק, סירב לוותר ושתי קליעות עונשין שלו צימקו את הפער לשש בלבד, 40:34, כשנותרו שתי דקות להפסקה. הרוסים צלפו עוד שלשה, אבל מכבי תל אביב הצליחה לרדת למחצית בפיגור מינימלי יחסית, 44:37.

עוד בוואלה!

בדרך לריענון כחול-לבן: על סוגיית הישראלים של מכבי תל אביב

לכתבה המלאה
קווין פאנגוס, זניט סנט פטרסבורג מול שחקני מכבי תל אביב אנטה ז'יז'יץ', ג'ון דיברתולומאו. מתוך הטוויטר של מכבי תל אביב, אתר רשמי
עוד משחק חלש של ז'יז'יץ'/אתר רשמי, מתוך הטוויטר של מכבי תל אביב

רבע 3

הרוסים עלו מחדר ההלבשה נחושים לסגור עניין מהר, ושוב עשו ככל העולה על רוחם. טאריק בלאק שלט בצבע מול אנטה ז'יז'יץ' החלש, גם אותלו האנטר החלוד לא סיפק פיתרון, והיתרון הלך ותפח. סל קליל נוסף של פוניטקה קבע יתרון שיא של 18 נקודות לזניט, ובסיום הרבע עמדה התוצאה על 48:66.

רבע 4

הרבע האחרון היה לפרוטוקול בלבד, כשמכבי תל אביב מרימה ידיים והרוסים מנצלים זאת כדי להמשיך להשיג סלים קלים מול האין-הגנה הצהובה. כריס ג'ונס וטיילר דורסי המשיכו לשפר סטטיסטיקות, ובסיון 69:86 לזניט.

אלייז'ה בריאנט, מכבי תל אביב, מול מתאוש פוניטקה, זניט סנט פטרסבורג. מתוך הטוויטר של מכבי תל אביב, אתר רשמי
הסגל יעבור מתיחת פנים? אלייז'ה בריאנט בפעולה/אתר רשמי, מתוך הטוויטר של מכבי תל אביב

סטטיסטיקה

קלעו לזניט סנט פטרסבורג: אוסטין הולינס 15, קווין פאנגוס 13, וויל תומאס וטאריק בלאק (3 חטיפות ושתי חסימות) 11 כל אחד, מתאוש פוניטקה 10, אנדריי זובקוב 8, אלכס פויתרס 6 ו-ווילי בארון 6 כל אחד, קיי סי ריברס 4, דמיטרי חבוסטוב 2.

קלעו למכבי תל אביב: טיילר דורסי 15, כריס ג'ונס 11 (0 אסיסטים), אלייז'ה בריאנט וסקוטי ווילבקין (1 מ-5 מהשלוש) 9 כל אחד, טי ג'יי קליין ועוז בלייזר 7 כל אחד, אנטה ז'יז'יץ' 4, אותלו האנטר 3, דראגן בנדר וג'ון דיברתולומאו 2 כל אחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully