וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקוטי ווילבקין מסכם עונה קשה: "למקבלי ההחלטות בישראל לא היה אכפת מאיתנו"

7.4.2021 / 7:00

כוכב מכבי תל אביב פתח את הלב אחרי הניצחון על חימקי מוסקבה, ולאחר תקופה ארוכה של שתיקה: "מבחינה מנטאלית התחושה היא כמו שמתנגשים בקיר, זה הרגיש כמו שתי עונות שנדחפו ביחד. לא שיחקתי טוב כפי שהייתי צריך". בלייזר מרוצה מעונת הבכורה ביורוליג: "שמח שתרמתי"

שחקן מכבי תל אביב דרגאן בנדר. דני מרון
משחק הבית האחרון הסתיים בטעם טוב. בנדר/דני מרון

1. מכבי תל אביב סיימה אמש (שלישי) את משחקי הבית שלה לעונת 2020/21 ביורוליג בסטייל עם ניצחון משכנע 62:92 על חימקי מוסקבה. הקבוצה של יאניס ספרופולוס ברחה ליתרון של 30 נקודות כבר במחצית הראשונה, הגדילה את הפער ל-40 במהלך המחצית השנייה וניצלה סגל חלש וחסר של היריבה הרוסית כדי לחגוג ולהמתיק מעט את הגלולה אחרי עונה אירופית קשה.

מספר דקות לפני סיום המשחק החלו האוהדים ביד אליהו להודות לשחקנים על עונה שברובה ההיכל היה שומם. הם שרו את שירי השחקנים לאורך כל הרבע הרביעי, ובסיום המשחק ניגשו השחקנים לאוהדים להודות להם, וכך גם המאמן יאניס ספרופולוס. "אני חושב שהקהל רצה להראות אהבה, להראות שאכפת להם. הקבוצה מתקשה, ואני מתקשה מאוד לאחרונה, אני לא יודע מה כל אחד מהם חושב, אבל לדעתי זה מראה שהם עדיין אוהבים אותי", אמר סקוטי ווילבקין על המחזה בסיום המשחק.

שישה שחקנים קלעו בספרות כפולות במכבי תל אביב, כולל עוז בלייזר שרשם שיא קריירה ביורוליג עם 11 נקודות. "אני שמח כי הבן שלי הגיע למשחק כדורסל בפעם הראשונה וגם אשתי בפעם ראשונה מאז הקורונה", אמר הפורוורד. "זה נתן לי אקסטרה כוח, זה עשה לי טוב לראות אותם ביציע, התרגשתי מזה. שמח שהצלחתי לעזור היום והיה לי משחק טוב. מקווה להמשיך ככה. זה היה חשוב לנו מאוד המשחק הזה, במיוחד בשבילנו, רצינו לשמח את האוהדים אחרי המשחק האחרון שלנו פה. רצינו לסיים את משחק הבית האחרון בטעם טוב, שמח שבאנו מוכנים ועשינו את העבודה".

הפורוורד הישראלי התייחס לעונה כולה כשאמר: "בתחילת העונה כשחתמתי פה הכנתי את עצמי לכל מצב, הכנתי את עצמי למצב שאני כן אשחק, ולמצב שאני לא אשחק כי זה להיות חלק בקבוצה גדולה. אני שמח ששיחקתי יותר, מאמין שהצלחתי לתרום לקבוצה בכמה דברים ואני שמח מאוד על החלק שלי. ברור שיש תחושת פספוס, אין מה לעשות, רצינו להגיע יותר גבוה, היו משחקים שאנחנו פספסנו אותם, צריך ללמוד ולהשתפר, להתמודד עם תחושת הפספוס ולהמשיך הלאה, אין לנו ברירה אחרת".

שחקן מכבי תל אביב עוז בלייזר. דני מרון
מרוצה מעונת הבכורה שלו ביורוליג. בלייזר/דני מרון

2. מיד לאחר בלייזר נכנס לחדר מסיבת העיתונאים סקוטי ווילבקין, שאמנם דיבר לפני אחד המשחקים, אך לא פתח את ליבו כבר תקופה ארוכה מאוד. עד אתמול.

"אני לא יודע אם היה דבר מפתח אחד שלא הצליח, אחד הדברים היה שלא שיחקתי טוב כמו שהייתי צריך לשלבים ארוכים של העונה", אמר הכוכב האמריקאי של הצהובים, שמחזיק בחוזה לעונה נוספת. "זאת עונה קשה מאוד, אני חושב שלא רק בגלל ההפסדים, אלא בגלל התחושה שזה כמו שתי עונות שנדחפו ביחד, זה מרגיש כמו שמתנגשים בקיר מבחינה מנטאלית. לא היה לנו זמן לנוח, לא עשינו דברים שאנחנו רגילים לעשות בקיץ, לעבוד על המשחק שלנו, לבלות עם המשפחה שלנו, אלה דברים שמי שקיבל את ההחלטה בליגה הישראלית לא חשב עליהם, לא היה אכפת להם מאיתנו. הם קיבלו החלטה שונה משאר הליגות, פשוט לא היה אכפת להם. זה הפריע לי מאוד, אני מקווה שלא יעשו את זה שוב העונה, ככה שיהיה לנו קיץ נורמלי. זה היה קשה, אבל אנחנו צריכים לסיים את העונה כמו שצריך עם ניצחון ולהתמקד בליגה ולנסות להביא עוד שני תארים".

ווילבקין נשאל האם לדעתו לקבוצתו יכלה להיות עונה טובה יותר והשיב: "אני לא חושב שניצחון אחד מראה משהו, אבל יכולה היתה להיות לנו עונה יותר טובה. בתחילת העונה יכולנו להשיג יותר ניצחונות אם הדברים היו קורים אחרת, התקשינו מאוד אחרי הפגרה שנוצרה לנו, לא מצאנו את עצמנו, התחלנו משחקים טוב והיתה סיומת רעה, או התחלה רעה וסיום טוב. היום היה משחק טוב וזה נחמד שהכל הלך כמו שצריך".

שחקני מכבי תל אביב סקוטי ווילבקין, ג'ון דיברתולומאו. דני מרון
ביקורת על מקבלי ההחלטות בליגת העל. ווילבקין לצד דיברתולומאו/דני מרון

3. מכבי תל אביב תצא ביום חמישי הקרוב לסנט פטרסבורג לקראת משחק הנעילה שלה לעונה הקרובה כשתתארח אצל זניט, שצריכה לנצח במשחק ובמשחק ההשלמה שלה נגד פנאתינייקוס בשבוע הבא כדי לתפוס מקום בפלייאוף בוודאות. הרוסים יידעו עוד לפני המשחק מול הצהובים האם ניצחון אחד יספיק להם או לא, משום שריאל מדריד, ולנסיה ובאסקוניה, שלוש היריבות שלה על הכרטיס לפלייאוף, ישחקו כבר ביום חמישי.

באלופה הישראלית הבטיחו אמש כי לא ישמשו תפאורה במשחק: "המשחק נגד חימקי היה חשוב יותר בשבילנו כי רצינו לסיים את העונה בבית כמו שצריך, אבל זה משחק אחרון בשבילנו, נעשה הכי טוב שאנחנו יכולים כדי לנצח", הבטיח ווילבקין.

אחד מאנשי הקבוצה הוסיף: "יש לנו גאווה כמועדון, כמו שאנחנו לא היינו רוצים שקבוצה אחרת שסיימה את העונה תופיע בצורה לא מכובדת, ככה אנחנו מצפים מעצמנו. ניתן את ה-100 אחוז שלנו ברוסיה, נתכונן כמו שצריך ונקווה לנצח שם".

דביר אינדיג עם דורון ג'מצ'י. יחצ,
קמפיין משותף בקרוב. דורון ג'מצ'י עם יו"ר בריקסטון דביר אינדיג/יחצ

* דורון ג'מצ'י, סמנכ"ל השיווק של מכבי תל אביב, אירח את דביר אינדיג, יו"ר חברת בריקסטון, שבבעלותה מתחם הכספות הפרטי הגדול בישראל, לקראת השקת קמפיין משותף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully