וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טל בן חיים ספג הודעות נאצה מאוהדי מכבי חיפה: "המצלמות ראו הכול"

6.4.2021 / 22:13

שחקן מכבי תל אביב קיבל עשרות הודעות ובהן קללות לאחר ה-1:1 הסוער בחיפה, גורם באלופה: "חיכינו הרבה זמן לחזרת הקהל אבל לא להתנהגות כזאת - גם לקבל קרח 2 ס"מ ליד העין וגם איומים בטלפון?" "ואן לוון: "תוצאה טובה במשחק גדול"

תקציר ה-1:1 של מכבי חיפה עם מכבי תל אביב/ספורט1

מכבי חיפה ומכבי תל אביב נפרדו הערב (שלישי) ב-1:1 סוער ביניהן במשחק העונה השלישי. האלופה הגיעה למשחק הזה אחרי שכבשה את הפסגה, אבל ראתה את בוגדן פלאניץ' מחזיר את הירוקים לשם עם ה-0:1 בדקה ה-17. אלא שפטריק ואן לוון שוב הבריק כשהכניס בהפסקה את אדוארדו גררו במקום מתן חוזז וזה כבש את השוויון (50) אחרי בישול נהדר של דור פרץ. הצהובים שלטו ללא עוררין מאז השער שלהם, אלא שניק בלקמן הותיר אותם בעשרה שחקנים עם צהוב שני טפשי (76) והמומנטום עבר לצד הירוק. בכר זרק את כל הכלים ההתקפיים שלו לדשא, מאבוקה חרש את האגף הימני אבל חיפה לא הצליחה להגיע למצבים ממשיים והצהובים עמדו בפרץ ונותרו בפסגה.

הצהובים חגגו את השוויון מול אוהדי חיפה, כאשר אחד מהם זרק קרטיב לעברו של טל בן חיים שנשכב על הדשא ועל המגרש התפתחה מהומה שנרגעה די מהר. בסיום המשחק הוצף שחקן הכנף בעשרות הודעת נאצה קשות מאוד מאוהדי מכבי חיפה ובהן קללות מכוערות, ביניהן "אמן יהרגו אותך ואת הילדים שלך", "יא בן שרמוטה גרמני מזד**ן נאצי", ו"שירשפו אותך". גורם במכבי תל אביב אמר בעקבות הדברים: "חיכינו הרבה זמן לחזרת הקהל אבל לא להתנהגות כזאת. גם לקבל קרח 2 סנטימטר ליד העין וגם איומים לטלפון?".

טל בן חיים שחקן מכבי תל אביב במסיבת עיתונאים. מאור אלקסלסי
קיבל עשרות הודעות איומות. טל בן חיים/מאור אלקסלסי

המאמן פטריק ואן לוון התייחס לעובדה שמכבי תל אביב מצליחה בלי שחקני המפתח: "השחקנים האחרים מקבלים הזדמנות והם עושים את העבודה שלהם. לא רואה בזה בעיה, השחקנים האחרים מוכיחים את עצמם. השחקנים שחוזרים מפציעה צריכים להוכיח את עצמם, כי השחקנים האחרים עושים עבודה טובה. "יש לנו סגל תחרותי ואם יש לך איכות מסוימת אתה צריך להראות אותה. זה עושה את ההבדל, אנחנו תמיד מאורגנים. זה היה משחק גדול בליגה והשחקנים היו מקצוענים. אני חושב שזו תוצאה טובה עבורנו. היו לנו מצבים כדי לנצח. זה לא קרה, אבל אני מרוצה מה-1:1".

על אלכסנדר פשיץ' ודן ביטון שלא נכללו בסגל: "פשיץ' חזר מקורונה וזה לא פשוט, נתנו לו עוד קצת זמן להחלים".

עוד בוואלה!

חלוקת נקודות במשחק העונה: מכבי חיפה ומכבי תל אביב נפרדו ב-1:1

לכתבה המלאה
פטריק ואן לוון מאמן מכבי תל אביב במסיבת עיתונאים. מאור אלקסלסי
מרוצה מה-1:1. פטריק ואן לוון/מאור אלקסלסי

טל בן חיים התייחס לעימות עם ברק בכר: "זה משחק עונה, יש אמוציות. ברק בכר היה עצבני ואני הייתי עצבני. לא צריך לעשות מזה עניין יותר ממה שזה". על הקרטיב שנזרק לעברו: "המצלמות צילמו וראו מפורשות מה היה".

על מהלך המשחק: "לא אשקר אם אגיד ש-1:1 זו תוצאה טובה בשבילנו. אבל אין לנו מה לחגוג, אנחנו חוגגים רק כשאנחנו מנצחים. בגילי הגולים שלי הם לא פקטור ולא אישיו. מוכן לא להבקיע עד סוף העונה וגם בעונה הבאה אם תבטיחו לי שניקח אליפות. מה שחשוב זה איך שמשחקים בתור קבוצה. אני תורם לקבוצה הרבה מעבר לגולים ובישולים. צריך לזכור שאני שנתיים בלי כדורגל ואני מרוצה מהעונה שלי עד עכשיו. הנתונים אומרים שמאז שפטריק הוא המאמן אז אני משחק למעלה מ-70 אחוז מהמשחקים. אני מביא מהניסיון שלי בגילי. אני עבור הקבוצה איפה שהיא צריכה אותו".

על השינוי עם ואן לוון: "אמרתי שגם אם המאמן הקודם לא הכי כיבד אותנו בריאיונות שלו, זה לא אומר שאני לא צריך לכבד אותי. אבא שלי אומר לי שאם מישהו לא בסדר, זה לא אומר שאני צריך להיות כמוהו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully