וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: לינגארד כבש עוד שער נהדר, ווסטהאם ניצחה ועלתה למקום הרביעי

עודכן לאחרונה: 6.4.2021 / 0:45

הפטישים כמעט שמטו שוב יתרון של שלושה שערים אך ניצחו 2:3 את וולבס ועקפו את צ'לסי. אברטון סיימה ב-1:1 מול קריסטל פאלאס, שער 100 לחאמס רודריגס

תקציר: וולבס - ווסטהאם 3:2/ספורט 1

המחזור ה-30 בפרמיירליג ננעל הערב (שני) עם שני משחקים. אברטון וקריסטל פאלאס נפרדו ב-1:1, בעוד ווסטהאם ניצחה 2:3 בחוץ את וולבס ועלתה למקום הרביעי על חשבון צ'לסי.

שחקן ווסטהאם ג'סי לינגארד. רויטרס
שער נפלא שלו, והפטישים במקום הרביעי. לינגארד/רויטרס

וולבס - ווסטהאם 3:2

הפטישים ששמטו יתרון 0:3 במחזור הקודם בדרבי מול ארסנל וסיימו ב-3:3, כבר ראו איך זה קורה להם מחזור שני ברציפות, אבל בסופו של דבר השיגו שלוש נקודות יקרות בדרך למקום הרביעי. בדקה ה-38 כבר הוליכה האורחת 0:3, אך שער של לאנדר דנדונקר הוריד את הזאבים להפסקת המחצית בפיגור של שני שערים ועם תקווה לעשות קאמבק במחצית השנייה. הלחץ של שחקני ווסטהאם גבר כשפאביו סילבה המחליף צימק ל-3:2 בלבד בדקה ה-68, אך מעבר לכך המארחת לא הצליחה לעשות דבר. ג'סי לינגארד פתח את מסכת הכיבושים עם שער נפלא, כשדהר כמעט מגרש שלם, והחלוץ שהגיע ממנצ'סטר יונייטד נמצא בכושר נהדר. פאבלו פורנלס הכפיל וג'ארוד בואן כבש את השלישי עבור ווסטהאם. הפטישים עולים למקום הרביעי על חשבון צ'לסי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
חאמס רודריגס שחקן אברטון. רויטרס
חגג שער, אבל לא שלוש נקודות. חאמס/רויטרס

צפו בתקציר

תקציר: אברטון - קריסטל פאלאס 1:1/ספורט 1

אברטון - קריסטל פאלאס 1:1

הטופי'ז כבר הרגישו איך הם משיגים ניצחון ראשון אחרי שני הפסדים ברציפות, אבל בסופו של דבר שוב אכזבו ולא הצליחו לגבור על היריבה הלונדונית.

השער הראשון הגיע בדקה ה-56 אחרי לחץ כבד על השער של פאלאס. בסופו של דבר שיימוס קולמן מסר מימין אל חאמס רודריגס, שהגיע מאחור ובעט מדויק אל הפינה הקרובה מקרוב וקבע 0:1. מישי בטשואיי נכנס בדקה ה-84 והצליח לאזן כעבור שתי דקות אחרי בישול של יורגן שלופ וזה 1:1.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully