וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: מנצ'סטר יונייטד השלימה מהפך קשה בדרך ל-1:2 על ברייטון

וולבק כבש מול האקסית (13), רשפורד (62) וגרינווד (83) העניקו לסולשיאר פער של 4 במקום השני. רק 2:2 לטוטנהאם עם ניוקאסל. צפו בתקצירים

תקציר ניצחונה של מנצ'סטר יונייטד 1:2 על ברייטון/ספורט 1

המחזור ה-30 בליגה האנגלית נמשך (ראשון) עם ארבעה משחקים. במוקד, השיגה מנצ'סטר יונייטד 1:2 קשה על ברייטון. טוטנהאם ספגה שער שוויון בדקה ה-87 ופספסה ניצחון ב-2:2 מול ניוקאסל מהתחתית. אסטון וילה גברה 1:3 על פולהאם וסיבכה אותה עוד יותר מתחת לקו האדום, בעוד ברנלי הפסידה 3:2 אצל סאות'המפטון.

שחקני מנצ'סטר יונייטד אדינסון קבאני, מרכוס רשפורד. רויטרס
זה הלך קשה. רשפורד וקבאני חוגגים/רויטרס

מנצ'סטר יונייטד - ברייטון 1:2

לפגרה יצאו השדים האדומים עם הפסד כואב של 3:1 ללסטר בגביע האנגלי, היום היה נראה שהם בדרך למפלה נוספת אך מהפך חשוב עזר להם להגדיל את הפער במקום השני לארבע נקודות, ארבעה ימים לפני המשחק הראשון מבין שניים מול גרנאדה ברבע גמר הליגה האירופית. דני וולבק, שיודע דבר או שניים על לכבוש מול הקבוצה בה גדל, עשה זאת שוב בדקה ה-13. מרכוס רשפורד דאג לאזן בנגיעה אחת אחרי בישול של ברונו פרננדש (62), ואת המהפך השלים מייסון גרינווד, שנגח פנימה הגבהה של פול פוגבה וחגג שער ראשון בקריירה עם הראש. השחפים נעצרים אחרי שני ניצחונות רצופים, והם עדיין חזק בקרבות התחתית.

עוד בוואלה! ספורט

אנגליה: ווסט ברומיץ' הדהימה את צ'לסי עם 2:5 בסטמפורד ברידג'

לכתבה המלאה
שחקן טוטנהאם הארי קיין. רויטרס
טוטנהאם ספגה שער שוויון מתסכל. קיין/רויטרס

ניוקאסל - טוטנהאם 2:2

המאגפייז נחלצו בעור שיניהם מהפסד, והרוויחו עוד שבוע מעל הקו האדום הודות לשער שוויון של המחליף ג'וזף ווילוק שנכנס רק שבע דקות קודם לכן. זה התחיל לא רע מבחינת ניוקאסל, כשג'ואלינגטון כבש בדקה ה-28 והעניק לה 0:1. הספרס ענו מיידית כשהארי קיין השווה שתי דקות לאחר מכן. בדקה ה-34 קיין השלים צמד ומהפך וניוקאסל שצעדה ביתרון עד לפני שש דקות, מצאה את עצמה בפיגור והחלה לרדוף אחר טוטנהאם. התרנגולים פספסו הזדמנות לעלות למקום הרביעי, אך הנקודה שהרוויחו החזירו אותם למקום החמישי על חשבון האלופה ליברפול. ניוקאסל תוכל לראות את פולהאם שבמקום ה-18 משתווה אליה במספר הנקודות אם הקוטג'רס ינצחו את משחקן מול אסטון וילה.

תקציר: ניוקאסל - טוטנהאם 2:2/ספורט 2

משחקים נוספים

סאות'המפטון - ברנלי 2:3
לסאות'המפטון: סטיוארט ארמסטרונג (31), דני אינגס (42), ניית'ן רדמונד (66), לברנלי: כריס וודס (12, בפנדל), מאטיי וידרה (28)

אסטון וילה - פולהאם 1:3
לאסטון וילה: טרזגה (78 ו-81), אולי ווטקינס (87). לפולהאם: אלכסנדר מיטרוביץ' (61).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully