וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: ליברפול הביסה 0:3 את ארסנל בחוץ והתקרבה לצ'לסי

צפו בתקצירים: ז'וטה המחליף כבש צמד (64 ו-82), סלאח הוסיף (68), והמייטי רדס חזק במאבק על כרטיס לצ'מפיונס. סיטי ניצחה את לסטר 0:2, ברומיץ' היממה עם 2:5 על צ'לסי בסטמפורד ברידג'

תקציר ה-0:3 של ליברפול על ארסנל/ספורט1

המחזור ה-30 בפרמיירליג יצא היום (שבת) לדרך עם הפתעה ענקית כשווסט ברומיץ' הביסה 2:5 את צ'לסי בסטמפורד ברידג'. מנצ'סטר סיטי ניצחה 0:2 את לסטר, בעוד האלופה ליברפול הביסה 0:3 בחוץ את ארסנל וצימקה את הפער מהמקום הרביעי לשתי נקודות בלבד.

מתאוס פריירה שחקן ווסט ברומיץ'. רויטרס
כבש צמד נהדר ובישל שניים נוספים. הצגה. פריירה/רויטרס

צפו בתקציר: צ'לסי - ווסט ברומיץ' 5:2

תקציר: צ'לסי - ווסט ברומיץ' 5:2/ספורט 1

צ'לסי - ווסט ברומיץ' 5:2

עד היום הבלוז ספגו שני שערים בלבד ב-14 משחקים מאז שתומאס טוכל החליף בתפקיד המאמן את פרנק למפארד, ואחד מהם היה עצמי של אנטוניו רודיגר. היום צ'לסי חטפה חמישיייה בבית ועוד מווסט ברומיץ' מהתחתית, שרשמה ניצחון רביעי העונה בליגה וראשון בחוץ נגד צ'לסי מאז 1978. טוכל יכול לבוא בטענות ובצדק לטיאגו סילבה שהפקיר את הקבוצה בעשרה שחקנים עם צהוב שני שטותי כבר בדקה ה-29, אבל גם כך צ'לסי לא אמורה להתפרק בצורה כזו, בטח שלא בבית (שם לא ספגה ב-674 דקות מאז מינויו של טוכל). מנגד, אפשר להחמיא בגדול לווסט ברומיץ'. הקבוצה של סם אלרדייס הציגה משחק התקפי נהדר וכמובן ששאבה עידוד וקיבלה רוח גבית אחרי ההרחקה של סילבה. מתאוס פריירה בלט מעל כולם במשחק יוצא מן הכלל כשכבש צמד ובישל שניים נוספים. קאלום רובינסון, שנכנס כמחליף של המחליף בדקה ה-37, כבש צמד משלו והשלים רביעייה מול צ'לסי אחרי שכבש נגדם פעמיים גם בסיבוב הראשון.

דקה 27: שער! מרקוס אלונסו בעט כדור חופשי שהלך אל הקורה, זה חזר אל כריסטיאן פוליסיץ' שהמשיך מקרוב פנימה את ה-0:1 של צ'לסי.

דקה 29: כרטיס אדום! איזו שטות של טיאגו סילבה. הבלם הברזילאי ביצע עבירה מיותרת לחלוטין על שחקן אחרי שזה כבר בעט, ספג צהוב שני והותיר את צ'לסי בעשרה שחקנים

דקה 37: כזה דבר לא רואים בכל יום. ברניסלב איבנוביץ', שנכנס כמחליף בדקה ה-24 אחרי שדארן אושיי נפצע, נפצע בעצמו והוחלף על ידי קאלום רובינסון.

דקה 45+2: שער! סם ג'ונסטון שלח כדור ארוך שמצא את מתאוס פריירה, והוא הקפיץ עם רגל שמאל נהדר מעל אדואר מנדי את ה-1:1

דקה 45+5: שער! שוב מתאוס פריירה. הפעם הוא חדר מצד שמאל של הרחבה אל ימין ומול שלושה שחקנים בעט אל הפינה הקרובה וקבע 1:2 מפתיע

* צ'לסי לא ספגה אף שער ב-674 דקות בסטמפורד ברידג' מאז שתומאס טוכל מונה לתפקיד. היום היא חטפה פעמיים רק בתוספת הזמן.

דקה 63: שער! ווסט ברומיץ' לא עוצרת. דארל פרלונג הגביה מימין, קאלום רובינסון המשיך מהאוויר פנימה את ה-1:3

דקה 68: שער! מתאוס פריירה מצא את אמבאיי דיאן עם מסירת רוחב משמאל והסנגלי בעט בנגיעה פניה, 1:4 מדהים לווסט ברומיץ'

דקה 71: שער! טימו ורנר קיבל מסירת רוחב והתנהל בצורה חסרת ביטחון, אבל בסופו של דבר העביר למייסון מאונט, שבעט מול שער ריק פנימה את ה-2:4

דקה 91: שער! רובינסון קיבל מסירת עומק מפריירה הנהדר ונותר לבד מול מנדי, הוא הקפיץ ברכות אל הפינה, השלים צמד וקבע 2:5

שחקן מנצ'סטר סיטי בנז'מין מנדי. רויטרס
לא נוהג לכבוש. מנדי/רויטרס

לסטר סיטי - מנצ'סטר סיטי 2:0

ניצחון חמישי ברציפות לפפ גווארדיולה ושחקניו מאז ההפסד בדרבי, והיא תגיעה מוכנה ומזומנה למשחק מול בורוסיה דורטמונד ברבע גמר ליגת האלופות באמצע השבוע הבא. האלופה שבדרך היתה עדיפה ובאה על שכרה בדקה ה- 58, כשבנז'מין מנדי מצא עצמו ברחבה, היתל בהגנה ובעט פנימה את שערו השני העונה - שיא כיבושים אישי בקריירה שלו. בדקה ה-74 בישל ראחים סטרלינג לגבריאל ז'סוס את השני. השועלים, שנעצרו אחרי שלושה ניצחונות רצופים, פספסו הזדמנות לטפס למקום השני בטבלה.

צפו ב-0:2 של סיטי

תקציר: לסטר סיטי - מנצ'סטר סיטי 2:0/ספורט1
שחקני ליברפול חוגגים עם דיוגו ז'וטה. רויטרס
ליברפול עוד לא אמרה נואש על הכרטיס לליגת האלופות. ז'וטה חוגג עם חבריו/רויטרס

ארסנל - ליברפול 3:0

המייטי רדס פותחים את אחד השבועות החשובים ביותר שלהם העונה עם ניצחון חוץ מרשים, שחיזק את מעמדם בכל הנוגע למאבק על הטופ 4 בפרמיירליג. האורחת שלטה במשחק לכל אורכו, רשמה מספר החמצות במחצית הראשונה, אך במחצית השנייה כבר הביאה את יתרונה לידי ביטוי. המאמן יורגן קלופ הכניס למגרש את דיוגו ז'וטה, והפורטוגלי שנמצא בכושר נהדר גמל למאמנו עם צמד (64 ו-82) ופתח את הסכר מבחינת האלופה. מוחמד סלאח כבש את השני בתווך וליברפול מצמקת את הפער מצ'לסי הרביעית לשתי נקודות בלבד. ארסנל לעומת זאת, מתרחקת באופן משמעותי מהכרטיס לאירופה.

דקה 30: רוברטו פירמינו התנער מהשמירה ומעט מחוץ לרחבה בעט כדור שחמק ליד הקורה של לנו.

דקה 64: גול! ליברפול עולה ל-0:1: אלכסנדר-ארנולד הגביה נהדר לרחבה ודיוגו ז'וטה המחליף התרומם ונגח את הראשון של האורחת, שלוש דקות לאחר שנכנס.

דקה 68: גול! ליברפול עולה ל-0:2: מוחמד סלאח השתחרר נהדר מהשמירה, ומזווית קשה כבש בין רגליו של לנו והכפיל את יתרונה של האורחת.

דקה 82: גול! ליברפול עולה ל-0:3: כדור שהוכנס לרחבת המארחת הגיעה לז'וטה שהפגיז מקרוב לרשת וכבש את השלישי.

משחק נוסף:

לידס - שפילד יונייטד 1:2
ללידס: ג'ק הריסון (12), פיל ג'גיילקה (49, עצמי), לשפילד: בן אוסבורן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully